Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Precies op tijd weer thuis. Goedenavond.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon tinkebell googelen. 3e resultaat.
Jij snapt dus niet waarom ze dat gedaan heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
Zal ook eens een tas van een kat maken, kan ik mijzelf kunstenaar noemen en in dit soort programma's aanschuiven.
Pik in hand zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even op de koffie geweest bij een vriend van me.
Dat is de vierdequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet inderdaad.
Zijn genoeg filmpjes van. Zo gruwelijk zijn ze.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen onthoofd en op staak gezet, dat wil ik dan wel eens zien. Ik wil niets afdoen aan de misdaden van ISIS, maar je moet niet elk nieuwsbericht geloven.
Dat is weer eens wat anders dan Louis Vuitton.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen leren tasquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel lekker bezig met dit soort opmerkingen de laatste tijd. Niks toevoegend ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef remlof het volgende:
Wat maakte Knevel nu weer voor een fijne opmerking over hoofden op staken?
Omdat zij wel ziek is in haar hoofd maar omdat ze een vrouw is mag dat allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij snapt dus niet waarom ze dat gedaan heeft.
*Vuitton. Maar het is even lelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Louis Fuitton.
Ik heb bij zulke mensen altijd het idee dat ze een dode christen, broeder, altijd erger vinden dan een dood ander mens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef marcodej het volgende:
Pieter Omtzigt heeft mijn stem de volgende keer.
Haten op Louis Vuitonquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Louis Fuitton.
Het begint hier flink te rommelen marco, ik ben bang.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hey, die jongen achter Beatrice was er vorige week ook. Die viel toen bijna in slaap.
Hij heeft vast geld nodig.
Dat bedoel ik, misschien moet ie samen met Witteman gaan vissen ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel lekker bezig met dit soort opmerkingen de laatste tijd. Niks toevoegend ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |