Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: Elflettering. Kent u die, dames en heren? Geen sportman. En dat is, ja wat is het, raar. En ik vertel u dat.
[ afbeelding ]
Ik heb juist een hekel aan sport gekregen....vanwege de overkill aan aandacht daaraanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.
Daar heb ik geen last van. Ik negeer gewoon de sport die ik niet wil zien, zoals wielrennen. De aandacht is inderdaad wel doorgeslagen. Zo vind ik het echt bizar dat oefenwedstrijden van Oranje live op tv komen, alsof het belangrijke duels zijn. Maar ja, kennelijk is de behoefte enorm groot...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan sport gekregen....vanwege de overkill aan aandacht daaraan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef tralalala het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de opvolger van P&W? Dat zal wel beginnen in september en dat is al bijna.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:32:04Jaja, maanden nagedacht met z'n allen en titels als 'Humberto' en 'zonder Witteman' verworpen, maar nu hebben we ut..http://t.co/Tw32VDXSG1 reageer retweet
Mooi, geen Eva dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:32:04Jaja, maanden nagedacht met z'n allen en titels als 'Humberto' en 'zonder Witteman' verworpen, maar nu hebben we ut..http://t.co/Tw32VDXSG1 reageer retweet
Zelfs het NOS journaal slaat enorm door in het onderwerp sport.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Ik negeer gewoon de sport die ik niet wil zien, zoals wielrennen. De aandacht is inderdaad wel doorgeslagen. Zo vind ik het echt bizar dat oefenwedstrijden van Oranje live op tv komen, alsof het belangrijke duels zijn. Maar ja, kennelijk is de behoefte enorm groot...
Het viel me ook op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Erg vervelend dat die Han te Broeke een abbonement op dit programma heeft
Ik vind hem gluiperig overkomen met zijn strakke pak en formele houdingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het viel me ook op.
Maar ik vind hem niet onsympathiek.
Hij gaat nu op vakantiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Erg vervelend dat die Han te Broeke een abbonement op dit programma heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: Elflettering. Kent u die, dames en heren? Geen sportman. En dat is, ja wat is het, raar. En ik vertel u dat.
[ afbeelding ]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.quote:Tim Knol & Nico Dijkshoorn
Zangers Tim Knol en Nico Dijkshoorn brengen een ode aan artiest Bob Dylan.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.
Gelukkig toch nog wel rullevante gasten. Marcod3j is het hier mee eens.quote:Pieter Omtzigt & Beatrice de Graaf
Waarom noemt onze overheid de misdaden van ISIS geen genocide? Pieter Omtzigt vraagt zich dit namens de CDA-fractie af. Beatrice de Graaf geeft ons meer inzicht in het brein achter ISIS.
marcodej vindt dit leuk.quote:Pieter Omtzigt & Beatrice de Graaf
Waarom noemt onze overheid de misdaden van ISIS geen genocide? Pieter Omtzigt vraagt zich dit namens de CDA-fractie af. Beatrice de Graaf geeft ons meer inzicht in het brein achter ISIS.
Oké Kingstown, spreek je later.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Wederom een hoog gehalte aan suffe gasten (alleen Dijkshoorn heeft potentie), dus dat wordt weer overslaan.
http://www.mediacourant.nl/?p=176955quote:Record overbodige zendtijd in handen Knevel & Brink
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf keek vorige week met verbazing naar het interview met Rob Geus in Knevel & Van den Brink. Dat schrijft hij vandaag in zijn column in ‘s lands grootste krant. Het gesprek met Geus over zijn tv-werk bij SBS 6 volgde na een aantal zware onderwerpen over oorlogen en de ebola-uitbraak. “Knevel & Van den Brink deden daarmee een aanval op het record overbodige zendtijd, dat in handen is van… Knevel & Van den Brink.“
Het gesprek was niet meer dan ‘wat geneuzel’, meent Voller. “Het schaamrood stond mij op de kaken door er alleen maar naar te kijken.”
Het is Vollers eerste tv-column in een aantal weken. Na het kijken van Knevel & Van den Brink kan hij niet wachten weer op vakantie te gaan, besluit hij zijn column.
Het stuk van Voller is vandaag te lezen in De Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |