Haten op Louis Vuitonquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Louis Fuitton.
Het begint hier flink te rommelen marco, ik ben bang.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hey, die jongen achter Beatrice was er vorige week ook. Die viel toen bijna in slaap.
Hij heeft vast geld nodig.
Dat bedoel ik, misschien moet ie samen met Witteman gaan vissen ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel lekker bezig met dit soort opmerkingen de laatste tijd. Niks toevoegend ook.
Constant zie je dezelfde mensen in het publiek. 'Ze nemen 5 uitzendingen per dag op'quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hey, die jongen achter Beatrice was er vorige week ook. Die viel toen bijna in slaap.
Hij heeft vast geld nodig.
Als dat zo was, dan had ik hier vast niet verteld dat ik net weer thuis ben. En ook niet dat ik bij een vriend op de koffie ben geweest.quote:
Dit is echt supertruttig, Maarja dat past ook wel weer bij haarquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze heeft wel eens beter kapsel gehad, maar nog steeds![]()
Marcodej is het met mij eens.
Die had ik er twee: één met en één zonder gitaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In dat geval de tweede weet ik veel. In ieder geval die ene waarin je haar tieton kan zien.
In Kattuk is het nog rustig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het begint hier flink te rommelen marco, ik ben bang.
Het was die met gitaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die had ik er twee: één met en één zonder gitaar.
Truttige meisjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is echt supertruttig, Maarja dat past ook wel weer bij haar
Zoveel merken in de fashionindustrie, onbetaalbaar maar wel made in China.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op Louis Vuiton
Jij bent overduidelijk van buiten het kamp.
Ik kom nooit in de buurt van het water, ik fiets altijd heel hard door Katwijk heen, richting het prachtige Noortukse strand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Kattuk is het nog rustig.
Gisteravond zijn er weer bijna een paar verzopen in zee. Was jij dat met je vrienden?
nee man, het waren de reptilliansquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Dit wijf weet nergens vanaf. De Amerikanen hebben deze kerel opgeleid om Irak te slopen.
Met een koeien- of slangen-tas is niks mis, maar bij een kat begint iedereen te huilen...hoezo hypocriet...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat zij wel ziek is in haar hoofd maar omdat ze een vrouw is mag dat allemaal.
De joden toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Dit wijf weet nergens vanaf. De Amerikanen hebben deze kerel opgeleid om Irak te slopen.
Winstvergroting dit dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel merken in de fashionindustrie, onbetaalbaar maar wel made in China.
Het was een overbodig statement, dus ook een overbodige tas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een koeien- of slangen-tas is niks mis, maar bij een kat begint iedereen te huilen...hoezo hypocriet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |