Die Rob Geus had daar niks te zoeken. Zeker niet in zo'n zware uitzending met onderwerpen als Ebola. De opbouw van het programma is soms een ramp. Dit was een schoolvoorbeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=176955
Eens. Laat ze maar documentaires inkopen uitzenden op dat tijdstip dan deze zooi.
De marcodej die je wist dat zou komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef marcodej het volgende:
Beatricegodin. Broekje uit en alles.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.
Godverdomme zeg, waar zijn ze mee bezig.quote:De leefregel van kunstenares Tinkebell
Wat is de persoonlijke leefregel van kunstenares Tinkebell? Ze vertelt erover in de nieuwe rubriek 'Het Elfde Gebod'.
Mooi zo, mag haar wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, waar zijn ze mee bezig.
Ja ik weet het, maar volgens mij vindt zij het prima als je een lijntje heroïne van haar tieten snuift weet je wel. Dat vind ik gewoon leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat Mani. Zo'n vieze aandachtshoer geil vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar volgens mij vindt zij het prima als je een lijntje heroïne van haar tieten snuift weet je wel. Dat vind ik gewoon leuk
Typische wijvennijd, waarom altijd die jaloezie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
Tinkebellgelukkig kan ze zich niet meer voortplanten.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typische wijvennijd, waarom altijd die jaloezie?
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen reden om jelly te zijn.
Wel makkelijk scorenquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.
Dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef marcodej het volgende:
Beatricegodin. Broekje uit en alles.
Ja precies, heel typisch van alors.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ze aangekomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wijvennijd. Beatrice heeft meer klasse dan jij in je kleine teen hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wow nee dat begrijp ik al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |