Haha ik moest ook aan Dave von Raven denken bij die gast daarachterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Peter r de Vries zit ook weer in het publiek en Dave van de Kik.
Of de stem van Bulletje...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Van Deurzen meer een presentator van Ter Land Ter Zee en in de lucht dan een oorlogsverslaggever.
Nou ik kan je vertellen, dat is allang gebeurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Johannes in je broekje wil.
Heb jij ook zo'n lekker Rotterdams accentje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes vindt dat mijn stem op die van hem lijkt. Is dat een compliment?
Nou nee, helemaal niet. Ik spreek netjes ABN.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lekker Rotterdams accentje?
Sassems. Dat is heel lelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je dat Eurosport bandje van Manigod dan nog niet geluisterd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat in godsnaam, Sassems?quote:
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je dat Eurosport bandje van Manigod dan nog niet geluisterd.
Oeh spannend, maar dan moet jij een vocaroo inspreken deal?quote:
Uh neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh spannend, maar dan moet jij een vocaroo inspreken deal?
Zou ik denk ik wel doen als ik daar zou wonen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef empa1010 het volgende:
In Spakenburg gebruiken alle inwoners toch drugs?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/575
Dit is best wel goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert en Mani, gouden koppelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is best wel goed.
Doe er iets mee, word commentator.
Het ging tussen mij en José Been.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is best wel goed.
Doe er iets mee, word commentator.
Veel beter dan M.Boogerd met zijn chronische neusverkoudheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over sport. Het gaat gewoon nergens over.
Ja, alhoewel 'gevonden' misschien niet het juiste woord is aangezien alors mij heeft geholpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Instagram van Alors al gevonden?
Link?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 'gevonden' misschien niet het juiste woord is aangezien alors mij heeft geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |