SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen dat soort mensen alsjeblieft stoppen met zichzelf voort te planten.
Omdat ze jouw reet likt, toch?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een baas, mensen die hun idealen nastreven.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
dat moment wanneer je een game start en na 2 seconden al geen zin meer hebt
Ah dat wat ik bijna altijd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
dat moment wanneer je een game start en na 2 seconden al geen zin meer hebt
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.quote:
is ze nog steeds met tjacka eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.
Maar de laatste tijd zijn we wel vrij close ja
True lovequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.
Maar de laatste tijd zijn we wel vrij close ja
Wat voor ijsje?quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is ze nog steeds met tjacka eigenlijk
Maar jij hebt met iedereen in dit topic wel ruzie gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
Inso altijd ruzie he vroeger met Tjacka en Cachet je weet nog wel toch
Een pluspunt voor jou.quote:
Ze hebben toch al een jaar ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar niet voor lang, Tjacka heeft te weinig ambities om haar te behouden en haar vader is een rijke man met dure auto's dus dat kan niet eeuwig goed gaan.
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar niet voor lang, Tjacka heeft te weinig ambities om haar te behouden en haar vader is een rijke man met dure auto's dus dat kan niet eeuwig goed gaan.
Ga naar bed.quote:
Ben ik ook totaal nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.
denk iets van 8 maanden nu ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een jaar ofzo?
Geen probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus sliep vorig jaar standaard met 13 katten in bed, waaronder 9 kittens
Lekker slapen. Je bent nog jong en hebt veel slaap nodig. Anders word je lelijk en wil niemand seks met je later. True story.quote:
Yvonne en Danny.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan houden ze het nog lang vol
wat is de langstdurende FOK!verkering eigenlijk?
Ik weet. Ik wilde twee uur geleden al gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering nou alweer twee uur, ik krijg geen eens de kans om vroeg naar bed te gaan
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker slapen. Je bent nog jong en hebt veel slaap nodig. Anders word je lelijk en wil niemand seks met je later. True story.
Middagslaapjes zijn voor opa's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaap
Ik dacht ik ga even 5 minuten FOK!ken tussen Vikings inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wilde twee uur geleden al gaan.
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaap
Hahahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
hoezo dat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
Said no one ever.quote:
wat streng zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best logisch hoor. Was vroeger bij ook uiterlijk 12 uurquote:
Vonden ze niet de bedoeling en ze wouden dat ik gewoon met middageten mijn bed uit was. Groot gelijk ook eigenlijkquote:
jezusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat streng zeg
hier liggen mijn broer en ik standaard tot 3 uur 's middags in bed
Mag je nu eventueel ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur ik je 's nachts wel selfies van mij en de katten
Idiootquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje ligt soms tot 6, 7 uur 's avonds in bed.
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje ligt soms tot 6, 7 uur 's avonds in bed.
Dit. Alsof je perse van de dag moet genietenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
snap echt niet wat het boeit hoe laat je wakker bent op vrije dagen als je toch geen verplichtingen heb
Jij spacecake?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffen
ik heb al jaren geen zondagochtend meer meegemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat vaak genoeg half dronken bij het middageten op ZondagWant tja ook al kwam ik om 06:00 dronken thuis, 5 uur later werd ik wel wakker gemaakt
Als ik naar FOK ga en als eerst weer zo'n discussie over ethiek of racisme zie leg ik rustig mijn mobiel weg/sluit ik fok af. Of als ik Socios zie posten.quote:
jaquote:
was het maar alleen port wat ik dronkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR ging ook bad op Port.
Mooie tijden.
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idioot![]()
Zelfs als je een nacht bent wezen stappen is dat nog debiel laat
je maakt hem anders toch niet wakker als hij lekker wil uitslapen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu zeurt niemand eroverVriend is laatste tijd toch vroeg wakker door de warmte, heb ik de laatste paar uur nog voor mij alleen
Hebben we laatst toch over gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.
Sjeumig, wat langquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Als ik naar FOK ga en als eerst weer zo'n discussie over ethiek of racisme zie leg ik rustig mijn mobiel weg/sluit ik fok af. Of als ik Socios zie posten.
[ afbeelding ]
hoe de neuk kan je kamer stinken naar slaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd.Z'n kamer stinkt ook altijd naar slaap en zweet.
bad boi jijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja
keer daarna spacepannenkoekengenieten was dat met pulp fiction op
[..]
was het maar alleen port wat ik dronk
Oké. Dan laat ik je zus wel buiten de foto's in de verre toekomst. Is ze meer van de strand of natuur vakanties?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je nu eventueel ook wel doen hoor
alleen van je katten is ook voldoende.
Geloof me. Als je het ruikt, weet je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe de neuk kan je kamer stinken naar slaap![]()
Nee joh, als ik eerder wakker ben ga ik altijd in het donker achter mijn computer zitten zo stil mogelijk. Gordijnen doe ik ook niet open enzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je maakt hem anders toch niet wakker als hij lekker wil uitslapen toch?
Ik dacht ook dat jij nooit uitging enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik leef op de richel, dat doe ik even
Ik denk dat ik weet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me. Als je het ruikt, weet je wat ik bedoel.
je moet er wel van houden om actief te zijn op vakanties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet straight edge zijn
[..]
Oké. Dan laat ik je zus wel buiten de foto's in de verre toekomst. Is ze meer van de strand of natuur vakanties?
mijn moeder komt ook altijd op zolder waar mijn broer en ik slapen en zegt altijd dat het hier stinkt en warm is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me. Als je het ruikt, weet je wat ik bedoel.
Bedoelt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld
Terecht wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, als ik eerder wakker ben ga ik altijd in het donker achter mijn computer zitten zo stil mogelijk. Gordijnen doe ik ook niet open enz
Somsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij nooit uitging enzo
Voor wie je verstoppen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, als ik eerder wakker ben ga ik altijd in het donker achter mijn computer zitten zo stil mogelijk. Gordijnen doe ik ook niet open enz
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
kamer stinkt zo kk erg he als je paar nachten slaapt en je doet raam niet open ergens
JR hosselt zijn avonden zelfs over de DM. Zijn transformatie is mooier dan een vlinder uit zijn coconquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij nooit uitging enzo
Perfectquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet er wel van houden om actief te zijn op vakanties.
[..]
mijn moeder komt ook altijd op zolder waar mijn broer en ik slapen en zegt altijd dat het hier stinkt en warm is.
nooit wat van gemerkt.
Voor enge mensenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor wie je verstoppen?![]()
Moet zeggen sinds ik Flux op mijn pc en iphone heb lijk ik wel iets beter te slapen, dat dempt je scherm als het ware waardoor je niet constant wakker blijft door dat felle licht.
Het meurt echt. Serieus. We zeggen ook altijd: "Doe aub een raam open".quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet er wel van houden om actief te zijn op vakanties.
[..]
mijn moeder komt ook altijd op zolder waar mijn broer en ik slapen en zegt altijd dat het hier stinkt en warm is.
nooit wat van gemerkt.
Toen ik nog alleen woonde soms hele bureau vol blikken bier en flessen drank.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR hosselt zijn avonden zelfs over de DM. Zijn transformatie is mooier dan een vlinder uit zijn cocon
Ik ben wel erg benieuwd nu jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR hosselt zijn avonden zelfs over de DM. Zijn transformatie is mooier dan een vlinder uit zijn cocon
Zo vies die lucht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
kamer stinkt zo kk erg he als je paar nachten slaapt en je doet raam niet open ergens
Dat hoor ik hier ook wel eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het meurt echt. Serieus. We zeggen ook altijd: "Doe aub een raam open".
Ik probeer blikjes enz meteen weg te doen, soms een nachtje een half blikje cola maar die gaat 's ochtends ook meteen weg. Probeer dat soort luchtjes echt te voorkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen woonde soms hele bureau vol blikken bier en flessen drank.
Dat stinkt ook echt heel erg.
Gatverdamme.quote:
Ik was toen zo vies lui.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer blikjes enz meteen weg te doen, soms een nachtje een half blikje cola maar die gaat 's ochtends ook meteen weg. Probeer dat soort luchtjes echt te voorkomen
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Fera het volgende:
Gelukkig heeft m'n vriend dat niet zeg. Daar waait het altijd lekker door en ruikt het heerlijk fris.Of dat alleen is als ik er ook slaap weet ik dan weer niet.
Sowiesoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Gelukkig heeft m'n vriend dat niet zeg. Daar waait het altijd lekker door en ruikt het heerlijk fris.Of dat alleen is als ik er ook slaap weet ik dan weer niet.
Ik ben ineens woest opgewonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een keer over mijn nek gegaan omdat het raam niet open stond en de kamer echt zo hard naar seks rook![]()
Trok mijn maag na die tijd niet zo goed
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was toen zo vies lui.
Altijd rook/drank/slaap/zweetlucht totdat ik weer eens alles ging opruimen en luchten
Geen idee. Hij slaapt sowieso nooit lang uit. Dit weet ik omdat hij me 's ochtends vaak een berichtje stuurt.quote:
Wierookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enz
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enz
Wierook is zo lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komt
Nee mnaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wierook is wel echt heel, heel erg vies.
je kan gamepass maar op 1 device tegelijk gebruiken echt vies hequote:
Heerlijk, mits raam open..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wierook is wel echt heel, heel erg vies.
Ik had op mijn hoogtij dagen liter Icetea pakken van de Aldi staan. Gewoon pure suiker maar fuck it. En die pakken maar laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, echt konko vies ruik liever zweetlucht
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had op mijn hoogtij dagen liter Icetea pakken van de Aldi staan. Gewoon pure suiker maar fuck it. En die pakken maar laten staan.
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lidl colatje erbij tijdens de raids.
Zweetlucht s toch wel echt heel nasty hoor. Nee dan echt liever wierook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, echt konko vies ruik liever zweetlucht
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' heb![]()
Ja ik kreeg soms de vraag 'Wat doe jij eigenlijk thuis?'
Geurkaarzen voor 40 euro per stuk bij de Sissy Boyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zweetlucht s toch wel echt heel nasty hoor. Nee dan echt liever wierook.
Of geurkaarsen ofzo
wat?quote:
Het was wel een stuk meer dan je mobiel alleen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 970 euro terug gekregen van verzekering voor diefstal tijdens vakantie, dus wie weet koop ik het gewoon insom
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Soms verveel ik me zo erg dat ik als ik achter mijn computer naar FOK zit te staren, ik mijn mobiel pak en daar naar FOK ga.
Ja,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel een stuk meer dan je mobiel alleen?
Waar ruikt dat ongeveer naar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Soms verveel ik me zo erg dat ik als ik achter mijn computer naar FOK zit te staren, ik mijn mobiel pak en daar naar FOK ga.
ik koop denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 970 euro terug gekregen van verzekering voor diefstal tijdens vakantie, dus wie weet koop ik het gewoon insom
Wtf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Hoe heet dat nou ook alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat jij jezelf dus ook ging opsluiten thuis een tijdje
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen woonde soms hele bureau vol blikken bier en flessen drank.
Dat stinkt ook echt heel erg.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemen![]()
Laatst wel een slok genomen van een blikje waar alle peuken in zaten gelijk triple 1000 dosis teer binnen
Ik weet het nog wel hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' heb![]()
Ja ik kreeg soms de vraag 'Wat doe jij eigenlijk thuis?'
quote:
hikkikomoriquote:
ahhaha wtf manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemen![]()
Best wel sneu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat deed ik net. Dat zegt toch wel iets.
Er staan soms 30 flessen op tafel dan is een vergissing snel gemaakt. Al is dat me nooit serieus overkomen omdat altijd dopjes er op draai en ik lust geen appelsapquote:
Ja ik bedoelde oook meer het pissen in flessenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staan soms 30 flessen op tafel dan is een vergissing snel gemaakt. Al is dat me nooit serieus overkomen omdat altijd dopjes er op draai en ik lust geen appelsap
Zie mezelf dat echt never nooit doenquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie mezelf dat echt never nooit doen
Had toen nog geen wc op de eerste waar pc stond dus geen zin om de trap af tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde oook meer het pissen in flessen
Maar dat is begrijpelijk. Jonge kinderen kunnen dat ook veel moeilijker ophouden enz.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Als klein kind overigens wel in de auto op vakantie en we konden niet stoppen
Dit is wel herkenbaar, vies timebanken en rennen als usain boltquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
Ergens wel ziek maar ja als je 5 minuten weg was verloor je toernooitje was op Pokerstars altijd moeten pissen net na de break
Is normaal toch als kind mag je overal wel ff plassen niemand kijkt daar raar van opquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Als klein kind overigens wel in de auto op vakantie en we konden niet stoppen
Jaaaa echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ging je op sit out misde je 3 handen had je aces geautofold![]()
welkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
Deed je ook die 20k invenations toernooien op Pokerstars Inso
Poeh gewoon een hele typische wierook lucht, juist niet iets bijzonders maar iets wat je bijv. bij een tempel ruiktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ruikt dat ongeveer naar?Ik heb hier thuis echt van alles liggen. M'n moeder heeft een hoop en ik had zelf ook wat. Vanille, chocolade, rozen ...
Ik ben nog nooit in een tempel geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh gewoon een hele typische wierook lucht, juist niet iets bijzonders maar iets wat je bijv. bij een tempel ruikt
Moest je 20 euro zetten kon je 20k winnen duurde alleen wel konkolang vooral als er veel spelers waren soms 7 uur of zoquote:
Als je van wierook houdt moet je echt deze eens kopen, krijg je vast geen spijt van. Die doosjes van HEM (met al die aparte geurtjes) is echt meukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een tempel geweest.
Oh kan best, speelde gewoon van alles toernooien toen ik nog veel toernooien speeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest je 20 euro zetten kon je 20k winnen duurde alleen wel konkolang vooral als er veel spelers waren soms 7 uur of zo
Ja idd meestal niks winnen wel een keer 2k voor finaletafel en een plekje voor een toernooi in Monte Carlo maar dan moest je zelf alles daar regelen en stack meenemen dus ben uiteindelijk niet eens gegaan ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh kan best, speelde gewoon van alles toernooien toen ik nog veel toernooien speelde
1 keer was ik in toernooi van 10 uur 7e geworden voor 300$ ofzo
1e plek was 12k toen ofzo
Voel je je best kut als je 10 uur heb gespeeld
ik met heads up sngs ging echt lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
Wel redelijk veel profit met regular cash-games laatste tijd.
Adiosquote:
Waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je van wierook houdt moet je echt deze eens kopen, krijg je vast geen spijt van. Die doosjes van HEM (met al die aparte geurtjes) is echt meuk
Het valt allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:46 schreef Fera het volgende:
Kutje. Ik dacht: paneelgordijnen zijn echt mooi voor zo'n groot raam als ik heb. Maar ik was vergeten dat er ook een vensterbank zit.
Het zit soms niet meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:46 schreef Fera het volgende:
Kutje. Ik dacht: paneelgordijnen zijn echt mooi voor zo'n groot raam als ik heb. Maar ik was vergeten dat er ook een vensterbank zit.
Ik heb mijn structurele bijdrage ook weer geleverd aan dat topic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
GC / hond kat lenen
Check deze JR
Ga even slapen denk ik maar ben opeens moe als een malleZopicloft
11quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest, en dat met een wekker om 10:00
Morgen ga ik voor normale koffiemelk denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je daarmee maar niet op.je fapsessie dielt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |