Ga naar bed.quote:
Ben ik ook totaal nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.
denk iets van 8 maanden nu ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een jaar ofzo?
Geen probleemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus sliep vorig jaar standaard met 13 katten in bed, waaronder 9 kittens
Lekker slapen. Je bent nog jong en hebt veel slaap nodig. Anders word je lelijk en wil niemand seks met je later. True story.quote:
Yvonne en Danny.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan houden ze het nog lang vol
wat is de langstdurende FOK!verkering eigenlijk?
Ik weet. Ik wilde twee uur geleden al gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering nou alweer twee uur, ik krijg geen eens de kans om vroeg naar bed te gaan
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker slapen. Je bent nog jong en hebt veel slaap nodig. Anders word je lelijk en wil niemand seks met je later. True story.
Middagslaapjes zijn voor opa's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaap
Ik dacht ik ga even 5 minuten FOK!ken tussen Vikings inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wilde twee uur geleden al gaan.
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap altijd tot 2/3 uur in de middag dus heb wel veel slaap
Hahahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
hoezo dat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |