SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen dat soort mensen alsjeblieft stoppen met zichzelf voort te planten.
Omdat ze jouw reet likt, toch?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een baas, mensen die hun idealen nastreven.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
dat moment wanneer je een game start en na 2 seconden al geen zin meer hebt
Ah dat wat ik bijna altijd hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
dat moment wanneer je een game start en na 2 seconden al geen zin meer hebt
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.quote:
is ze nog steeds met tjacka eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.
Maar de laatste tijd zijn we wel vrij close ja
True lovequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een episode of 40 - 45 gemist in dit topic als je dat oprecht denkt.
Maar de laatste tijd zijn we wel vrij close ja
Wat voor ijsje?quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is ze nog steeds met tjacka eigenlijk
Maar jij hebt met iedereen in dit topic wel ruzie gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
Inso altijd ruzie he vroeger met Tjacka en Cachet je weet nog wel toch
Een pluspunt voor jou.quote:
Ze hebben toch al een jaar ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar niet voor lang, Tjacka heeft te weinig ambities om haar te behouden en haar vader is een rijke man met dure auto's dus dat kan niet eeuwig goed gaan.
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar niet voor lang, Tjacka heeft te weinig ambities om haar te behouden en haar vader is een rijke man met dure auto's dus dat kan niet eeuwig goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |