Playstationquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke zorg voor een Playstation, dan neem ik wel Street Figther mee.
Moet jij eens opletten hoe snel ik jullie bed heb veroverd
w.t.fquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het paard van HMF
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Playstation![]()
ik gebruik mijn eigen Joystick wel![]()
Je speelt nu wel met vuur, letterlijk. Voor je het weet brand je als een Noorse kerk, of rol je van de trap met 36 messteken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Quote vriend: "Consoleboerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is deze verwijzing?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt nu wel met vuur, letterlijk. Voor je het weet brand je als een Noorse kerk, of rol je van de trap met 36 messteken.
Ik mag jouw vriend wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Quote vriend: "ConsoleboerenPC masterrace
"
quote:Kanye West is bang dat drones van paparazzi zijn dochter elektrocuteren
Hep is de vuurgod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is deze verwijzing?
[..]
Ik mag jouw vriend wel.
quote:
Hij had laatst toch ook wat vreemds inderdaad?quote:
Hij zegt/doet steeds van die aparte dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had laatst toch ook wat vreemds inderdaad?
quote:Kanye West wil dolgraag een zoon. Om zijn grootste wens in vervulling te laten gaan, heeft de rapper een heel team ingehuurd om er zeker van te zijn dat het tweede kindje een jongen wordt.
"Hij heeft diëtisten en voedingsexperts aangenomen die een heel dieet hebben bedacht voor hem en Kim", onthult een insider aan Daily Star.
Muricaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zegt/doet steeds van die aparte dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |