SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Dat is wel echt aidsquote:
ze hadden het net over utopiaquote:
vraag het niet aan mijquote:
net 5 is best leuk hoorquote:
ik snap de link nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
benno l. is het hiermee eens
Tering.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
benno l. is het hiermee eens
net 5, dus nog geen 6.quote:
oh jaquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik het leukste
Welke vrouw?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
oh volgens mij is die vrouw er nu wel echt
doei
Dag JRquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga nu tosti maken en Vikings kijken.
Tot later allemaal
waar ik moest oppassenquote:
ze vinden je lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
stomme klotekutmuggen
ik ben gestoken en ik heb er al 4 vermoord
wat een kutkloterijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
stomme klotekutmuggen
ik ben gestoken en ik heb er al 4 vermoord
😜😁quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk vind ik 90% van de whatsapp smileys best wel infantiel.
Sadistquote:
In de kast zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Ik zie nummer 6 maar hij heeft zich verstopt
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
ik ben verstandig en ga slapen
zijn jullie trots?
ik wel
morgen om 15:00 weekend
doei
truste sofjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
ik ben verstandig en ga slapen
zijn jullie trots?
ik wel
morgen om 15:00 weekend
doei
slaap lekkerquote:
Mooi.quote:
Dank jequote:
waarom staat er een bed in je woonkamer?quote:
Omdat ik geen slaapkamer heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat er een bed in je woonkamer?
Kasten zitten vast, kunnen niet verplaatst worden. Helaas.quote:
Die ligt achter de kasten, maar daarvan weet ik al hoe ik hem in ga delen. Weinig keuze eigenlijk vanwege de aansluitingen.quote:
ooh dat scheelt in elk gevalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Die ligt achter de kasten, maar daarvan weet ik al hoe ik hem in ga delen. Weinig keuze eigenlijk vanwege de aansluitingen.
Kan je geen extra kast daar neerzetten wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kasten zitten vast, kunnen niet verplaatst worden. Helaas.
Klopt. Zonder badkamer ook niet en die heb ik gelukkig ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh dat scheelt in elk geval
een woning zonder keuken is ook niks
Die drie kasten zijn ontzettend ruim en hoog. Helemaal tot aan het plafond. Dus veel extra kastruimte heb ik niet nodig. Ik dacht wel aan een room divider tussen bed en bank, maar ik ben bang dat het dan nogal volgepropt gaat lijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je geen extra kast daar neerzetten wat?
ach dat kan ook gewoon in de vijverquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zonder badkamer ook niet en die heb ik gelukkig ook.
Zet er een aquarium neerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Die drie kasten zijn ontzettend ruim en hoog. Helemaal tot aan het plafond. Dus veel extra kastruimte heb ik niet nodig. Ik dacht wel aan een room divider tussen bed en bank, maar ik ben bang dat het dan nogal volgepropt gaat lijken.
Mooi, maar ontzettend duur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach dat kan ook gewoon in de vijver
[..]
Zet er een aquarium neer
Je mag bij de hond in de mand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Maak een tweede kamer waar ik kan slapen
Dat is wel erg afgedankt. Dan hoef ik zeker geen huur te betalen?quote:
Wow, je wilt meteen samenwonen? Fokkie toch, dit gaat allemaal wel heel erg snel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel erg afgedankt. Dan hoef ik zeker geen huur te betalen?
20.76quote:
Ik heb alleen deze kamer hè. Plus dan keuken, badkamer en een halletje. Maar meer dan een kapstok en een paraplubak kan ik daar ook niet kwijt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je hebt een budget.
Dan berg ik mijn plan voor een gamekamer ook maar op
Daar kan je genoeg in kwijt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit zijn die kasten. Horen standaard bij de woning.
#Nosexquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, je wilt meteen samenwonen? Fokkie toch, dit gaat allemaal wel heel erg snel hoor.
Alleen maar? Is toch een prima eigen woningquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze kamer hè. Plus dan keuken, badkamer en een halletje. Maar meer dan een kapstok en een paraplubak kan ik daar ook niet kwijt.
Klopt. Echt ziekelijk ruim.quote:
Daar is Hep voor. Die mag in bed.quote:
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar? Is toch een prima eigen woning
Wou dat ik zo kon wonen dan
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Echt ziekelijk ruim.De middelste heeft een hanggedeelte voor kleding. Hangen is zoveel relaxter dan vouwen en leggen.
Over een jaar gewoon de kamer van de buren nemen en dan met de sloophamer in de weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.
Etsu is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.
Matigjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Etsu is het hier niet mee eens.
Ik zeg toch juist dat ik dat niet wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.
Ze hebben ook grotere woningen in dezelfde flat, met een aparte slaapkamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens
Moet je wel genoeg spullen hebben om erin te smijten
[..]
Over een jaar gewoon de kamer van de buren nemen en dan met de sloophamer in de weer
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik dat niet wil.
Zulke kasten heb ik ook in Middelburgquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit zijn die kasten. Horen standaard bij de woning.
daar paste etsu vroeger wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zulke kasten heb ik ook in Middelburg
Dat zou mij opzich niet uitmaken als ik er toch alleen woonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben ook grotere woningen in dezelfde flat, met een aparte slaapkamer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar paste etsu vroeger wel in
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij opzich niet uitmaken als ik er toch alleen woon
Maar met meerdere mensen is het wel handig om aparte slaapkamers te hebben ja, anders houd je mensen alleen maar wakker
Ik moest stiekem een beetje lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of snurkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de anderequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.
Dat is wel erg ja.quote:
Heb jij drie slaapkamers nodig om in te slapen per nacht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb aan één slaapkamer niet genoeg. Of ik alleen woon of niet
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij drie slaapkamers nodig om in te slapen per nacht?
Madame_Paon wel.
Ik vind samen naar bed gaan altijd wel gezelliger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de andere
Of wil de andere na de seks nog even koken en tv kijken ofzo.
Heb je zoveel spullen dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enz
Ik denk dat je eens je kleedje moet uitstallen op Koningsdag danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enz
Ik zou het niet erg vinden om alleen te slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de andere
Of wil de andere na de seks nog even koken en tv kijken ofzo.
Snap ik hoor, al heb ik daar niet veel ervaring meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind samen naar bed gaan altijd wel gezelliger.Maar met nachtdiensten of zo zou het wel kut zijn.
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnenquote:
Gewoon mijn eigen ritme aanhouden tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om alleen te slapen eigenlijk
Ik ben echt fucked up snachts en slaap gewoon zo laat
Wat is je hobby dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnen
Ja maar dan nog. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen ritme aanhouden toch
Ik heb zelfs samengewoond op een kleiner oppervlak. Je went er aan. En zodra we groter gingen wonen, gingen we juist ook meer langs elkaar leven. Was ergens wel jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, al heb ik daar niet veel ervaring mee.
Maar soms wil je ook wat meer privacy toch
Zie hier waarom een relatie met mij niet gaat werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Dat werkt niet.
Had ik met mijn ex ook. Dan is het regelmatig: Kom gewoon slapen, wat ben je aan het doen, het is 2 uur snachtsBlabla
Voor een hobby snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnen
En ik vind het aan de ene kant heel fijn samen te slapen, maar aan de andere kant kan ik het vaak ook niet hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier waarom een relatie met mij niet gaat werken.
Want ik zit om 5 uur 's nachts nog steeds FM te spelen of serie te kijken
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Als je een vriend/vriendin hebt ga je toch niet midden in de nacht zitten gamen? Beetje raar wel.
Neemt dat zoveel ruimte in beslag dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filofax, wat het is moet je maar Googlen
Ik hoef ook niet zo'n hele grote ruimte als ik voor het eerst op mezelf ga, is alleen maar extra schoonmaakwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs samengewoond op een kleiner oppervlak. Je went er aan. En zodra we groter gingen wonen, gingen we juist ook meer langs elkaar leven. Was ergens wel jammer.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Als je een vriend/vriendin hebt ga je toch niet midden in de nacht zitten gamen? Beetje raar wel.
Nee, maar om nou tot 5 uur 's ochtends ... Tsja. Ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?Je hoeft toch niet de hele tijd klef te doen?
Geen idee, nooit samen geslapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind het aan de ene kant heel fijn samen te slapen, maar aan de andere kant kan ik het vaak ook niet hebben
Anders ga je hem gewoon ff pijpen terwijl hij aan het gamen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Jij hebt duidelijk nooit verslavende spelletjes gespeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar om nou tot 5 uur 's ochtends ... Tsja. Ook niet echt gezond.
Nee op zich niet maar ik wil een kamer(tje) met een grote plank aan de muur als bureau om aan te computeren en een deel om aan te zitten knutselen aan mijn Filofax enz.. en een kast waar ik alle mandjes enz in zit met dingen zoals washi tape en dat soort dingen. In een flat is zo'n kamertje al snel vol hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neemt dat zoveel ruimte in beslag dan?
Ik heb dat probleem niet. Ik ken het ook gewoon niet eigenlijk. Misschien ook omdat mijn ex gewoon een baan had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders ga je hem gewoon ff pijpen terwijl hij aan het gamen is
O, jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit verslavende spelletjes gespeeld
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar ik wil een kamer(tje) met een grote plank aan de muur als bureau om aan te computeren en een deel om aan te zitten knutselen aan mijn Filofax enz.. en een kast waar ik alle mandjes enz in zit met dingen zoals washi tape en dat soort dingen. In een flat is zo'n kamertje al snel vol haha
Een Wacom?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Opzich zou ik later ook wel eigen kamer willen hebben om tekeningen te maken, met een episch tekentablet ding en dan niet van die goedkope![]()
Of een hele filmkamer met grote tv en overal films en donker en popcornmachine
Dan is tot 5 uur doorgaan toch niet zo ergquote:
trollquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Had hem al gezien maar blijft wel beetje eng jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond je het einde niet een beetje eng?
Nou ja, ik vind het op zich wel extreem. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is tot 5 uur doorgaan toch niet zo erg
Vaak vergeet je de tijd
Je hoeft toch niet altijd rekening te houden met je vriend/vriendin
Relaxed.quote:
Inso en ik werden helemaal paranoïde ervanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had hem al gezien maar blijft wel beetje eng ja
Met een fulltime baan doe je dat dan ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het op zich wel extreem. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
En nee, dat hoeft niet. Maar zoals ik al zei. Ik heb zoiets gewoon nooit meegemaakt. Mijn ex was dan ook niet zo'n gamer en had doordeweeks gewoon een fulltime baan.
Zeker, kan je veel beter echt tekenen dan met een Wacom. Dat werkte echt niet voor mij.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:18 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ja Lion King is spannender dan Shutter Island.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:18 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ja Lion King is spannender dan Shutter Island.
Als hij vakantie had deden we juist meer dingen samen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een fulltime baan doe je dat dan ook niet
Maar hij zal ook wel eens vakantie hebben dan toch
[..]
Zeker, kan je veel beter echt tekenen dan met een Wacom. Dat werkte echt niet voor mij.
Kan ook via de Simsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
En voor de seks ga je ook samen naar bed natuurlijk.
Houd je bek man. Lion King niet waarderen doe normaal of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Unbe-fucking-leavable
Weer dat Lion King gefap
Second Life xDquote:
Krijg hiv.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek man. Lion King niet waarderen doe normaal of zo
Maar als dat is afgelopen hoef je toch niet meteen te gaan slapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
En voor de seks ga je ook samen naar bed natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Unbe-fucking-leavable
Weer dat Lion King gefap
Slaapt teringlekker hoor, als je net seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als dat is afgelopen hoef je toch niet meteen te gaan slapen
Nee je kunt beter naar Sex SC gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Als je sex wilt Fera, kun je ook hier komen.
haha komen.
Sorry voor het GRTD niveau.
Ik krijg al genoeg seks, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
haha komen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Smoofie het volgende:
haha komen.
Het grapje was des GRTD's dacht ik zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee je kunt beter naar Sex SC gaan.
Die is dicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee je kunt beter naar Sex SC gaan.
Haha dat zal bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Slaapt teringlekker hoor, als je net seks hebt gehad.Daarna heb je echt een heerlijke roes.
Heb Bates Motel seizoen 1 afgekeken netquote:
Ik ben bij aflevering 8quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Bates Motel seizoen 1 afgekeken net
Hoewel ik dan vaak ook trek heb.quote:
In bed etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoewel ik dan vaak ook trek heb.Dus snel iets uit de keuken halen en samen in bed opvreten.
Ontbijtje op bed krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt een hekel aan in bed eten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon niet knoeien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In bed eten
Al die kruimelsGewoon op de bank voor de tv toch
Ik vind het echt lullig hoe hij tegen Emma doetquote:
Oke.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon buiten met een krantjequote:
Ja dat lukt vaak toch niet helemaalquote:
Maar even verder kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt lullig hoe hij tegen Emma doet
Emma
Wat als het regent? Of kei koud is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon buiten met een krantje
[..]
Ja dat lukt vaak toch niet helemaal
zeker als je beschuit ofzo eet
Vind ik ook smerig. Net als katten op bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb zelfs wel eens m'n hond in bed laten slapen.
#confessions
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef Fera het volgende:
#confessions
#vetverhaalzusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef Fera het volgende:
#confessions
Ik voelde me toen heel erg alleen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik ook smerig. Net als katten op bed
hoiquote:
incest ditquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me toen heel erg alleen.Maar het is ook bij één keer gebleven.
Mijn zus sliep vorig jaar standaard met 13 katten in bed, waaronder 9 kittensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me toen heel erg alleen.Maar het is ook bij één keer gebleven.
Zo smerigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus sliep vorig jaar standaard met 13 katten in bed, waaronder 9 kittens
Die is gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
video danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
En haar vriend accepteerde dat en ze heeft hem daarna keihard gedumpt
Mijn zus is echt een goede trollNee geen pics
Ik zou echt bang zijn een kitten te pletten als ik omrol.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn een kitten te pletten als ik omrol.
Ik weet ook niet hoe ze dat allemaal volhield hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn een kitten te pletten als ik omrol.
Je zus had meerdere poesjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze dat allemaal volhield hoor![]()
Maar mijn zus sliep altijd al met katten in haar bed
Voor één nacht is zoiets best te doen hoor. Stel je niet aan.quote:
Ja dan slaap jij daar en de gasten in je bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:33 schreef Fera het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10243135/#/10243135
Goedkoop man.En er kunnen mensen blijven slapen.
Elke keer als ik een nacht op een slaapbank slaap ben ik halfdood de dag er na.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor één nacht is zoiets best te doen hoor. Stel je niet aan.
Die matjes zijn wat dat betreft erger, kan je net zo goed meteen op de grond gaan liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor één nacht is zoiets best te doen hoor. Stel je niet aan.
Nooit. Liever de hond in m'n bed dan allemaal vreemde, zwetende mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan slaap jij daar en de gasten in je bed
Ik heb twee weken op een slaapbank geslapen toen ik bij een vriendin woonde. Dat was best vol te houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik een nacht op een slaapbank slaap ben ik halfdood de dag er na.
Je nodigt toch geen vreemden uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit. Liever de hond in m'n bed dan allemaal vreemde, zwetende mensen.
is dat niet alleen de hoes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:33 schreef Fera het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10243135/#/10243135
Goedkoop man.En er kunnen mensen blijven slapen.
Ga maar weer weg danquote:
Kunnen ze nog wel vreemd zijn. Zoals Fokkie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je nodigt toch geen vreemden uit?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
smoofie ik heb dat lijstje grotendeels samengesteld dus doe
O.quote:
mag hij bij jou blijven slapen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel vreemd zijn. Zoals Fokkie.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mag hij bij jou blijven slapen dan
quote:
In huis wel, in bed niet.quote:
Vreemd is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zodirect gaat hij nog zweten op je vloerbedekking
Vloerbedekking.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zodirect gaat hij nog zweten op je vloerbedekking
Wil je ook blijven slapen?quote:
Ze is nog steeds geshockt toen ze uit is gegaan met mequote:
Dat is toch ook vloerbedekkingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Vloerbedekking.
Laminaat gaat er komen.
Waaruit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is nog steeds geshockt toen ze uit is gegaan met me
Uit bedquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doet Boerrigter in dit topic. Ik hoef Litmanen hier niet te zien hoor
Jaquote:
Ik denk dan altijd aan dat zachte spul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch ook vloerbedekking
Dat is tapijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan dat zachte spul.
Vecht dat maar uit met m'n vriend dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat mijn subtiele vragen eindelijk opgemerkt worden.
Tuurlijk, maar wel in je bed
Weet ik, maar hier noemen ze dat vloerbedekking. Vraag me niet waarom. De rest heel gewoon vloer. Maar als je het over vloerbedekking hebt, heb je het over tapijt.quote:
Dat is piepschuimquote:
Oke zorg voor een Playstation, dan neem ik wel Street Figther mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Vecht dat maar uit met m'n vriend dan.
Playstationquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke zorg voor een Playstation, dan neem ik wel Street Figther mee.
Moet jij eens opletten hoe snel ik jullie bed heb veroverd
w.t.fquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het paard van HMF
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Playstation![]()
ik gebruik mijn eigen Joystick wel![]()
Je speelt nu wel met vuur, letterlijk. Voor je het weet brand je als een Noorse kerk, of rol je van de trap met 36 messteken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Quote vriend: "Consoleboerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is deze verwijzing?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt nu wel met vuur, letterlijk. Voor je het weet brand je als een Noorse kerk, of rol je van de trap met 36 messteken.
Ik mag jouw vriend wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Quote vriend: "ConsoleboerenPC masterrace
"
quote:Kanye West is bang dat drones van paparazzi zijn dochter elektrocuteren
Hep is de vuurgod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is deze verwijzing?
[..]
Ik mag jouw vriend wel.
quote:
Hij had laatst toch ook wat vreemds inderdaad?quote:
Hij zegt/doet steeds van die aparte dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had laatst toch ook wat vreemds inderdaad?
quote:Kanye West wil dolgraag een zoon. Om zijn grootste wens in vervulling te laten gaan, heeft de rapper een heel team ingehuurd om er zeker van te zijn dat het tweede kindje een jongen wordt.
"Hij heeft diëtisten en voedingsexperts aangenomen die een heel dieet hebben bedacht voor hem en Kim", onthult een insider aan Daily Star.
Muricaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zegt/doet steeds van die aparte dingen![]()
Ja bizarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |