En ik vind het aan de ene kant heel fijn samen te slapen, maar aan de andere kant kan ik het vaak ook niet hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier waarom een relatie met mij niet gaat werken.
Want ik zit om 5 uur 's nachts nog steeds FM te spelen of serie te kijken
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Als je een vriend/vriendin hebt ga je toch niet midden in de nacht zitten gamen? Beetje raar wel.
Neemt dat zoveel ruimte in beslag dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filofax, wat het is moet je maar Googlen
Ik hoef ook niet zo'n hele grote ruimte als ik voor het eerst op mezelf ga, is alleen maar extra schoonmaakwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs samengewoond op een kleiner oppervlak. Je went er aan. En zodra we groter gingen wonen, gingen we juist ook meer langs elkaar leven. Was ergens wel jammer.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Als je een vriend/vriendin hebt ga je toch niet midden in de nacht zitten gamen? Beetje raar wel.
Nee, maar om nou tot 5 uur 's ochtends ... Tsja. Ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?Je hoeft toch niet de hele tijd klef te doen?
Geen idee, nooit samen geslapenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind het aan de ene kant heel fijn samen te slapen, maar aan de andere kant kan ik het vaak ook niet hebben
Anders ga je hem gewoon ff pijpen terwijl hij aan het gamen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Jij hebt duidelijk nooit verslavende spelletjes gespeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar om nou tot 5 uur 's ochtends ... Tsja. Ook niet echt gezond.
Nee op zich niet maar ik wil een kamer(tje) met een grote plank aan de muur als bureau om aan te computeren en een deel om aan te zitten knutselen aan mijn Filofax enz.. en een kast waar ik alle mandjes enz in zit met dingen zoals washi tape en dat soort dingen. In een flat is zo'n kamertje al snel vol hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neemt dat zoveel ruimte in beslag dan?
Ik heb dat probleem niet. Ik ken het ook gewoon niet eigenlijk. Misschien ook omdat mijn ex gewoon een baan had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders ga je hem gewoon ff pijpen terwijl hij aan het gamen is
O, jawel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit verslavende spelletjes gespeeld
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar ik wil een kamer(tje) met een grote plank aan de muur als bureau om aan te computeren en een deel om aan te zitten knutselen aan mijn Filofax enz.. en een kast waar ik alle mandjes enz in zit met dingen zoals washi tape en dat soort dingen. In een flat is zo'n kamertje al snel vol haha
Een Wacom?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Opzich zou ik later ook wel eigen kamer willen hebben om tekeningen te maken, met een episch tekentablet ding en dan niet van die goedkope![]()
Of een hele filmkamer met grote tv en overal films en donker en popcornmachine
Dan is tot 5 uur doorgaan toch niet zo ergquote:
trollquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
Had hem al gezien maar blijft wel beetje eng jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond je het einde niet een beetje eng?
Nou ja, ik vind het op zich wel extreem. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is tot 5 uur doorgaan toch niet zo erg
Vaak vergeet je de tijd
Je hoeft toch niet altijd rekening te houden met je vriend/vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |