daar paste etsu vroeger wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zulke kasten heb ik ook in Middelburg
Dat zou mij opzich niet uitmaken als ik er toch alleen woonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben ook grotere woningen in dezelfde flat, met een aparte slaapkamer.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar paste etsu vroeger wel in
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij opzich niet uitmaken als ik er toch alleen woon
Maar met meerdere mensen is het wel handig om aparte slaapkamers te hebben ja, anders houd je mensen alleen maar wakker
Ik moest stiekem een beetje lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of snurkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de anderequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zijn sowieso niet echt huizen voor meerdere mensen. Met z'n tweeën zou dit ook prima zijn, want ik neem aan dat je niet apart slaapt. Of je moet bepaalde principes hebben.
Dat is wel erg ja.quote:
Heb jij drie slaapkamers nodig om in te slapen per nacht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb aan één slaapkamer niet genoeg. Of ik alleen woon of niet
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij drie slaapkamers nodig om in te slapen per nacht?
Madame_Paon wel.
Ik vind samen naar bed gaan altijd wel gezelliger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de andere
Of wil de andere na de seks nog even koken en tv kijken ofzo.
Heb je zoveel spullen dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enz
Ik denk dat je eens je kleedje moet uitstallen op Koningsdag danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel om mijn spullen kwijt te kunnen enz
Ik zou het niet erg vinden om alleen te slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms gaat de ene toch wel later naar bed als de andere
Of wil de andere na de seks nog even koken en tv kijken ofzo.
Snap ik hoor, al heb ik daar niet veel ervaring meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind samen naar bed gaan altijd wel gezelliger.Maar met nachtdiensten of zo zou het wel kut zijn.
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnenquote:
Gewoon mijn eigen ritme aanhouden tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om alleen te slapen eigenlijk
Ik ben echt fucked up snachts en slaap gewoon zo laat
Wat is je hobby dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnen
Ja maar dan nog. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen ritme aanhouden toch
Ik heb zelfs samengewoond op een kleiner oppervlak. Je went er aan. En zodra we groter gingen wonen, gingen we juist ook meer langs elkaar leven. Was ergens wel jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, al heb ik daar niet veel ervaring mee.
Maar soms wil je ook wat meer privacy toch
Zie hier waarom een relatie met mij niet gaat werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Dat werkt niet.
Had ik met mijn ex ook. Dan is het regelmatig: Kom gewoon slapen, wat ben je aan het doen, het is 2 uur snachtsBlabla
Voor een hobby snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee maar ik wil gewoon de ruimte hebben i.p.v alles in de woonkamer te moeten neerzetten. Zo wil ik een aparte kamer om te computeren enz en mijn hobby spullen kwijt te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |