Elke keer als ik een nacht op een slaapbank slaap ben ik halfdood de dag er na.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor één nacht is zoiets best te doen hoor. Stel je niet aan.
Die matjes zijn wat dat betreft erger, kan je net zo goed meteen op de grond gaan liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor één nacht is zoiets best te doen hoor. Stel je niet aan.
Nooit. Liever de hond in m'n bed dan allemaal vreemde, zwetende mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan slaap jij daar en de gasten in je bed
Ik heb twee weken op een slaapbank geslapen toen ik bij een vriendin woonde. Dat was best vol te houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik een nacht op een slaapbank slaap ben ik halfdood de dag er na.
Je nodigt toch geen vreemden uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit. Liever de hond in m'n bed dan allemaal vreemde, zwetende mensen.
is dat niet alleen de hoes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:33 schreef Fera het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10243135/#/10243135
Goedkoop man.En er kunnen mensen blijven slapen.
Ga maar weer weg danquote:
Kunnen ze nog wel vreemd zijn. Zoals Fokkie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je nodigt toch geen vreemden uit?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
smoofie ik heb dat lijstje grotendeels samengesteld dus doe
O.quote:
mag hij bij jou blijven slapen danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel vreemd zijn. Zoals Fokkie.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mag hij bij jou blijven slapen dan
quote:
In huis wel, in bed niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |