Mooi.quote:
Dank jequote:
waarom staat er een bed in je woonkamer?quote:
Omdat ik geen slaapkamer heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat er een bed in je woonkamer?
Kasten zitten vast, kunnen niet verplaatst worden. Helaas.quote:
Die ligt achter de kasten, maar daarvan weet ik al hoe ik hem in ga delen. Weinig keuze eigenlijk vanwege de aansluitingen.quote:
ooh dat scheelt in elk gevalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Die ligt achter de kasten, maar daarvan weet ik al hoe ik hem in ga delen. Weinig keuze eigenlijk vanwege de aansluitingen.
Kan je geen extra kast daar neerzetten wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kasten zitten vast, kunnen niet verplaatst worden. Helaas.
Klopt. Zonder badkamer ook niet en die heb ik gelukkig ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh dat scheelt in elk geval
een woning zonder keuken is ook niks
Die drie kasten zijn ontzettend ruim en hoog. Helemaal tot aan het plafond. Dus veel extra kastruimte heb ik niet nodig. Ik dacht wel aan een room divider tussen bed en bank, maar ik ben bang dat het dan nogal volgepropt gaat lijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je geen extra kast daar neerzetten wat?
ach dat kan ook gewoon in de vijverquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zonder badkamer ook niet en die heb ik gelukkig ook.
Zet er een aquarium neerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Die drie kasten zijn ontzettend ruim en hoog. Helemaal tot aan het plafond. Dus veel extra kastruimte heb ik niet nodig. Ik dacht wel aan een room divider tussen bed en bank, maar ik ben bang dat het dan nogal volgepropt gaat lijken.
Mooi, maar ontzettend duur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach dat kan ook gewoon in de vijver
[..]
Zet er een aquarium neer
Je mag bij de hond in de mand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Maak een tweede kamer waar ik kan slapen
Dat is wel erg afgedankt. Dan hoef ik zeker geen huur te betalen?quote:
Wow, je wilt meteen samenwonen? Fokkie toch, dit gaat allemaal wel heel erg snel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel erg afgedankt. Dan hoef ik zeker geen huur te betalen?
20.76quote:
Ik heb alleen deze kamer hè. Plus dan keuken, badkamer en een halletje. Maar meer dan een kapstok en een paraplubak kan ik daar ook niet kwijt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je hebt een budget.
Dan berg ik mijn plan voor een gamekamer ook maar op
Daar kan je genoeg in kwijt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit zijn die kasten. Horen standaard bij de woning.
#Nosexquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, je wilt meteen samenwonen? Fokkie toch, dit gaat allemaal wel heel erg snel hoor.
Alleen maar? Is toch een prima eigen woningquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze kamer hè. Plus dan keuken, badkamer en een halletje. Maar meer dan een kapstok en een paraplubak kan ik daar ook niet kwijt.
Klopt. Echt ziekelijk ruim.quote:
Daar is Hep voor. Die mag in bed.quote:
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar? Is toch een prima eigen woning
Wou dat ik zo kon wonen dan
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Echt ziekelijk ruim.De middelste heeft een hanggedeelte voor kleding. Hangen is zoveel relaxter dan vouwen en leggen.
Over een jaar gewoon de kamer van de buren nemen en dan met de sloophamer in de weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er heel erg blij mee, maar omdat je begon over een gamekamer en een aquarium.
Etsu is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.
Matigjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Etsu is het hier niet mee eens.
Ik zeg toch juist dat ik dat niet wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se alles op te vullen he.
Ze hebben ook grotere woningen in dezelfde flat, met een aparte slaapkamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens
Moet je wel genoeg spullen hebben om erin te smijten
[..]
Over een jaar gewoon de kamer van de buren nemen en dan met de sloophamer in de weer
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik dat niet wil.
Zulke kasten heb ik ook in Middelburgquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit zijn die kasten. Horen standaard bij de woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |