Dat hoor ik hier ook wel eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het meurt echt. Serieus. We zeggen ook altijd: "Doe aub een raam open".
Ik probeer blikjes enz meteen weg te doen, soms een nachtje een half blikje cola maar die gaat 's ochtends ook meteen weg. Probeer dat soort luchtjes echt te voorkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen woonde soms hele bureau vol blikken bier en flessen drank.
Dat stinkt ook echt heel erg.
Gatverdamme.quote:
Ik was toen zo vies lui.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer blikjes enz meteen weg te doen, soms een nachtje een half blikje cola maar die gaat 's ochtends ook meteen weg. Probeer dat soort luchtjes echt te voorkomen
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Fera het volgende:
Gelukkig heeft m'n vriend dat niet zeg. Daar waait het altijd lekker door en ruikt het heerlijk fris.Of dat alleen is als ik er ook slaap weet ik dan weer niet.
Sowiesoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Gelukkig heeft m'n vriend dat niet zeg. Daar waait het altijd lekker door en ruikt het heerlijk fris.Of dat alleen is als ik er ook slaap weet ik dan weer niet.
Ik ben ineens woest opgewonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een keer over mijn nek gegaan omdat het raam niet open stond en de kamer echt zo hard naar seks rook![]()
Trok mijn maag na die tijd niet zo goed
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enzquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was toen zo vies lui.
Altijd rook/drank/slaap/zweetlucht totdat ik weer eens alles ging opruimen en luchten
Geen idee. Hij slaapt sowieso nooit lang uit. Dit weet ik omdat hij me 's ochtends vaak een berichtje stuurt.quote:
Wierookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enz
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee dat trek ik niet hoor, om de paar dagen heb ik hier sowieso wierook aan. Altijd afval weggooien meteen enz
Wierook is zo lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komt
Nee mnaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wierook is wel echt heel, heel erg vies.
je kan gamepass maar op 1 device tegelijk gebruiken echt vies hequote:
Heerlijk, mits raam open..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wierook is wel echt heel, heel erg vies.
Ik had op mijn hoogtij dagen liter Icetea pakken van de Aldi staan. Gewoon pure suiker maar fuck it. En die pakken maar laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruik je toch niet als je paar dagen niet van kamer komt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, echt konko vies ruik liever zweetlucht
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had op mijn hoogtij dagen liter Icetea pakken van de Aldi staan. Gewoon pure suiker maar fuck it. En die pakken maar laten staan.
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lidl colatje erbij tijdens de raids.
Zweetlucht s toch wel echt heel nasty hoor. Nee dan echt liever wierook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, echt konko vies ruik liever zweetlucht
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' heb![]()
Ja ik kreeg soms de vraag 'Wat doe jij eigenlijk thuis?'
Geurkaarzen voor 40 euro per stuk bij de Sissy Boyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zweetlucht s toch wel echt heel nasty hoor. Nee dan echt liever wierook.
Of geurkaarsen ofzo
wat?quote:
Het was wel een stuk meer dan je mobiel alleen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 970 euro terug gekregen van verzekering voor diefstal tijdens vakantie, dus wie weet koop ik het gewoon insom
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Soms verveel ik me zo erg dat ik als ik achter mijn computer naar FOK zit te staren, ik mijn mobiel pak en daar naar FOK ga.
Ja,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel een stuk meer dan je mobiel alleen?
Waar ruikt dat ongeveer naar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Soms verveel ik me zo erg dat ik als ik achter mijn computer naar FOK zit te staren, ik mijn mobiel pak en daar naar FOK ga.
ik koop denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb 970 euro terug gekregen van verzekering voor diefstal tijdens vakantie, dus wie weet koop ik het gewoon insom
Wtf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:19 schreef richolio het volgende:
Hoe heet dat nou ook alweerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat jij jezelf dus ook ging opsluiten thuis een tijdje
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen woonde soms hele bureau vol blikken bier en flessen drank.
Dat stinkt ook echt heel erg.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemen![]()
Laatst wel een slok genomen van een blikje waar alle peuken in zaten gelijk triple 1000 dosis teer binnen
Ik weet het nog wel hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, oh man. Niemand weet/zoekt het ook achter mij dat ik die 'geschiedenis' heb![]()
Ja ik kreeg soms de vraag 'Wat doe jij eigenlijk thuis?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |