Said no one ever.quote:
wat streng zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
Best logisch hoor. Was vroeger bij ook uiterlijk 12 uurquote:
Vonden ze niet de bedoeling en ze wouden dat ik gewoon met middageten mijn bed uit was. Groot gelijk ook eigenlijkquote:
jezusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat streng zeg
hier liggen mijn broer en ik standaard tot 3 uur 's middags in bed
Mag je nu eventueel ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur ik je 's nachts wel selfies van mij en de katten
Idiootquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje ligt soms tot 6, 7 uur 's avonds in bed.
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje ligt soms tot 6, 7 uur 's avonds in bed.
Dit. Alsof je perse van de dag moet genietenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
snap echt niet wat het boeit hoe laat je wakker bent op vrije dagen als je toch geen verplichtingen heb
Jij spacecake?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffen
ik heb al jaren geen zondagochtend meer meegemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat vaak genoeg half dronken bij het middageten op ZondagWant tja ook al kwam ik om 06:00 dronken thuis, 5 uur later werd ik wel wakker gemaakt
Als ik naar FOK ga en als eerst weer zo'n discussie over ethiek of racisme zie leg ik rustig mijn mobiel weg/sluit ik fok af. Of als ik Socios zie posten.quote:
jaquote:
was het maar alleen port wat ik dronkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR ging ook bad op Port.
Mooie tijden.
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idioot![]()
Zelfs als je een nacht bent wezen stappen is dat nog debiel laat
je maakt hem anders toch niet wakker als hij lekker wil uitslapen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu zeurt niemand eroverVriend is laatste tijd toch vroeg wakker door de warmte, heb ik de laatste paar uur nog voor mij alleen
Hebben we laatst toch over gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och. Ik kan niet zeggen dat ik erg ambitieus ben.
Sjeumig, wat langquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toen ik spacecake op had lag ik van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds te maffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |