ahhaha wtf manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
Of pissen in flessen en dan de volgende dag bijna slokje nemen![]()
Best wel sneu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat deed ik net. Dat zegt toch wel iets.
Er staan soms 30 flessen op tafel dan is een vergissing snel gemaakt. Al is dat me nooit serieus overkomen omdat altijd dopjes er op draai en ik lust geen appelsapquote:
Ja ik bedoelde oook meer het pissen in flessenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staan soms 30 flessen op tafel dan is een vergissing snel gemaakt. Al is dat me nooit serieus overkomen omdat altijd dopjes er op draai en ik lust geen appelsap
Zie mezelf dat echt never nooit doenquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie mezelf dat echt never nooit doen
Had toen nog geen wc op de eerste waar pc stond dus geen zin om de trap af tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde oook meer het pissen in flessen
Maar dat is begrijpelijk. Jonge kinderen kunnen dat ook veel moeilijker ophouden enz.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Als klein kind overigens wel in de auto op vakantie en we konden niet stoppen
Dit is wel herkenbaar, vies timebanken en rennen als usain boltquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
Ergens wel ziek maar ja als je 5 minuten weg was verloor je toernooitje was op Pokerstars altijd moeten pissen net na de break
Is normaal toch als kind mag je overal wel ff plassen niemand kijkt daar raar van opquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Als klein kind overigens wel in de auto op vakantie en we konden niet stoppen
Jaaaa echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ging je op sit out misde je 3 handen had je aces geautofold![]()
welkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
Deed je ook die 20k invenations toernooien op Pokerstars Inso
Poeh gewoon een hele typische wierook lucht, juist niet iets bijzonders maar iets wat je bijv. bij een tempel ruiktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ruikt dat ongeveer naar?Ik heb hier thuis echt van alles liggen. M'n moeder heeft een hoop en ik had zelf ook wat. Vanille, chocolade, rozen ...
Ik ben nog nooit in een tempel geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh gewoon een hele typische wierook lucht, juist niet iets bijzonders maar iets wat je bijv. bij een tempel ruikt
Moest je 20 euro zetten kon je 20k winnen duurde alleen wel konkolang vooral als er veel spelers waren soms 7 uur of zoquote:
Als je van wierook houdt moet je echt deze eens kopen, krijg je vast geen spijt van. Die doosjes van HEM (met al die aparte geurtjes) is echt meukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een tempel geweest.
Oh kan best, speelde gewoon van alles toernooien toen ik nog veel toernooien speeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest je 20 euro zetten kon je 20k winnen duurde alleen wel konkolang vooral als er veel spelers waren soms 7 uur of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |