Ja idd meestal niks winnen wel een keer 2k voor finaletafel en een plekje voor een toernooi in Monte Carlo maar dan moest je zelf alles daar regelen en stack meenemen dus ben uiteindelijk niet eens gegaan ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh kan best, speelde gewoon van alles toernooien toen ik nog veel toernooien speelde
1 keer was ik in toernooi van 10 uur 7e geworden voor 300$ ofzo
1e plek was 12k toen ofzo
Voel je je best kut als je 10 uur heb gespeeld
ik met heads up sngs ging echt lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
Wel redelijk veel profit met regular cash-games laatste tijd.
Adiosquote:
Waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je van wierook houdt moet je echt deze eens kopen, krijg je vast geen spijt van. Die doosjes van HEM (met al die aparte geurtjes) is echt meuk
Het valt allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:46 schreef Fera het volgende:
Kutje. Ik dacht: paneelgordijnen zijn echt mooi voor zo'n groot raam als ik heb. Maar ik was vergeten dat er ook een vensterbank zit.
Het zit soms niet meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:46 schreef Fera het volgende:
Kutje. Ik dacht: paneelgordijnen zijn echt mooi voor zo'n groot raam als ik heb. Maar ik was vergeten dat er ook een vensterbank zit.
Ik heb mijn structurele bijdrage ook weer geleverd aan dat topic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
GC / hond kat lenen
Check deze JR
Ga even slapen denk ik maar ben opeens moe als een malleZopicloft
11quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest, en dat met een wekker om 10:00
Morgen ga ik voor normale koffiemelk denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je daarmee maar niet op.je fapsessie dielt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |