SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
je dikke moederquote:
Wowowowow.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die bij haar op school zat en haar nummer had.
En ze hoorde dat ik beetje crush had. Toen gaf ze haar telefoon en ik mocht nummer overnemen van haar.
Maar ik vond het te stalkerig. Dus deed het niet.
En ik durfde toch niet te bellen, maar toch
dat is toch niet liefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus toch, liefje.
Ja ik moest even tt hebben jaquote:
Heb je mijn Zyzz posts laatst nog gezien. Ik ging goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zyzz is een van de weinige goden die all natural was
RIP.
Ik bedoel maar. En ik zie ook nergens een blog staan "Hoe doe ik mijn nagellak ongemerkt op in een drukke coupe"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
. Ze heeft een mooi gezicht gvd gvd. Heeft wel d'r neus gedaan en een borstvergroting dus helemaal natural is ze niet
welke danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt
Ze heeft zelfs toen ze niet bekend was awards gewonnen
Ja.quote:
Eentje kwam mij bekend voorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je mijn Zyzz posts laatst nog gezien. Ik ging goed.
slecht al tijdje niet gedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Inso hoe gaat het met je Tumblr-career?
Jij weetquote:
honey cocaine ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
Nicki schrijft tenminste haar eigen teksten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooiste vrouw allertijden, sinds hp1 verliefd
en dan ging die kutginger ermee aan de haalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooiste vrouw allertijden, sinds hp1 verliefd
Heppie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan ging die kutginger ermee aan de haal
ze gaat twerken in haar nieuwe clipquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
Nicki schrijft tenminste haar eigen teksten
behoorlijk jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie?
Hermelien is way out of his league hoor
Nicki slaysquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze gaat twerken in haar nieuwe clip
Lunaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
behoorlijk ja
Ik vond Luna Lovegood ook wel wat hebben trouwens
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik heb toch hardgelopen en ben net 3 sec terug.
fok verslaafdequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
3 seconden terug en gelijk op fok?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Anal Cunt is geniaal. Ze maken expres de slechtste en smerigste muziek die je je ooit zal kunnen indenken en toch wiste ze hun achterban boos te krijgen.quote:
Jammer wel. Best gek idee eigenlijk, zo dichtbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Heb dat meisje al 8 jaar niet gezien ofzo nu, maar toch
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 seconden terug en gelijk op fok?
ik heb niets anders nodig danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anal Cunt is geniaal. Ze maken expres de slechtste en smerigste muziek die je je ooit zal kunnen indenken en toch wiste ze hun achterban boos te krijgen.
Op een dag besloten ze namelijk een akoestisch liefdesalbum uit te brengen
Moet ik me nu beledigd voelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie?
Hermelien is way out of his league hoor
Deze ligt jou ook wel andersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb niets anders nodig dan
hitler was a sensitive man
jaquote:
weet nog wel als ik fitnessde dat zelfs dat niet meer ging na harde trainingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.
Douchen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.
Je bent de ] in de TT vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze ligt jou ook wel anders
Jij heet toch geen Hermelien?quote:
Lol, het heeft geen zin om te douchen als je net klar bent hardlopen omdat je dan onder de douche gewoon nog aan 't doorzweten bent en als je klaar bent met douchen waarschijnlijk ookquote:
Ik ga mijn woede opsparen tot de meet volgende week woensdag en dan krijgt hij een ferme tik.quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag.
Trusten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Trusten
goed planquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga mijn woede opsparen tot de meet volgende week woensdag en dan krijgt hij een ferme tik.
Ciaoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Trusten
Dag HMFquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Als je überhaupt net klar bent met een stevige training van weet ik veel wat dan heeft METEEN douchen echt totááál geen zin
quote:
Nee weet ik, maar ik word helemaal gek als ik mezelf nog uit moet laten zwetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Als je überhaupt net klar bent met een stevige training van weet ik veel wat dan heeft METEEN douchen echt totááál geen zin
Ik kan er gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je er automatisch vanuit gaat dat het een vergissing was
quote:
Als Fikkie zo door blijft gaan wordt het een foodfight.quote:
DAARNA even door vliegen naar GAZA om het CONFLICT daar op te lossen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan ga ik met mijn JETPACK naar YVONNE om mij te laten ONTBANNEN
Ik word nog gekker als ik ga douchen en daarna weet opnieuw moet gaan douchen omdat ik nog na zweette.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik word helemaal gek als ik mezelf nog uit moet laten zweten
Anal Cunt is een hardcore band, honey cocaine is een sterke aziatische vrouw met een gouden stemquote:
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
DAN even door naar MANCHESTER om GUIDETTI op te halen voor FEYENOORDquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAARNA even door vliegen naar GAZA om het CONFLICT daar op te lossen.
nog mogen vliegen met de jetpack?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappig
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thafuq?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.
Al heeft hij wel zieke shit gestuurd via dm hoe hij me ooit zou gaan vermoorden en in de maas zou gooien en meer van zulke dingen
Is dat een halve Aziaat, halve negerin?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anal Cunt is een hardcore band, honey cocaine is een sterke aziatische vrouw met een gouden stem
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vertrok eerder uit 'principe'. Terwijl ik lekker in de ballenbak lag met Jimboquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog mogen vliegen met de jetpack?
Heb je m ontmoetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die HMF is niet HELEMAAL goed bij zijn PAASEIquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.
Al heeft hij wel zieke shit gestuurd via dm hoe hij me ooit zou gaan vermoorden en in de maas zou gooien en meer van zulke dingen
Ik met HMF om kunnen gaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat jij nog redelijk met hem kan opschieten.
Omdat die kerel niet spoortquote:
Helpmefokquote:
Nee Cambodjaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een halve Aziaat, halve negerin?
Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die HMF is niet HELEMAAL goed bij zijn PAASEI
Als je LR mag geloven is hij in het echt net zo debielquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!
Dat wel. Topics zijn echt saai als er niet wat tegenwicht is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!
Hij was erg lief. Ik was teleurgesteld maar het is ook niet heel gek als er een gespierde adonis zoals ik naast je staatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je m ontmoet
Begroette hij je met KAN-KER LUL of iets van die strekking
Hij heeft hem een van zijn zeven permbans aangesmeerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden nooit echt fittie toch
Mis je niet veel aan.quote:
ooh weet ik niks vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft hem een van zijn zeven permbans aangesmeerd.
En bij deze zal hij ook wel betrokken zijn aangezien yvonne hem nooit zomaar verbant.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb ook gehoord dat ie betrokken was bij de oprichting van Google, Apple, Windows en Facebook.
echte held die manquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
Hij rijdt ook met zijn motor in 13 minuten vanaf centrum naar berschenhoek dwars door de stad met 230 heeft hij keer foto's als bewijs gepost
Begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh weet ik niks van
Stijn en Rens kijken wel heel erg tegen HMF op altijd
En bij de oprichting van het Romeinse Rijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb ook gehoord dat ie betrokken was bij de oprichting van Google, Apple, Windows en Facebook.
En de val van de muur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij de oprichting van het Romeinse Rijk
Hij is grootaandeelhouders, zijn voorouders hebben Rotterdam nog gesticht trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Als hij op z`n bek tieft met 230 en daar foto`s van stuurt, dan wordt het pas een heldquote:
Oja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is grootaandeelhouders, zijn voorouders hebben Rotterdam nog gesticht trouwens
Ik kijk tegen niemand op, maar dat komt omdat ik niet zo van autoriteit benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Enige die ik tegen opkijk is onlogisch maar dan vooral door z'n lengte
HMF die op zijn bek gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij op z`n bek tieft met 230 en daar foto`s van stuurt, dan wordt het pas een held
BAM!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DIE heeft hij EIGENHANDIG in elkaar GESTAMPT
Ik heb trouwens donderdag al dat gesprekquote:
VluggeJapie is gewoon een kloon van HMF met zijn KAMPFGEISTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond De_kromme een toffe user en kan echt lachen om een VluggeJapie zijn gekheid.
Ja, maar dat is gedeeltelijk wel waar hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog wel toen Dven beweerde dat de wijk Feyenoord een vuilnishoop was geweest vroeger. Wat was dat nu Elan
norakiaan beste user ooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond De_kromme een toffe user en kan echt lachen om een VluggeJapie zijn gekheid.
Ikaziaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gedeeltelijk wel waar hoor.
Alleen niet hoe hij het presenteerde dat de hele wijk zo op een vuilstort neergezet is![]()
Sowieso moet Dven zijn bek houden aangezien hij zelf in het Ikazia geboren is en dat ligt midden in Zuid
Die De_kromme was toch gewoon steven?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Was Smoofie toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
norakiaan beste user ooit
al weet ik niet of dat een kloon was
dat was zowaar een user die nog 10 maal rechtser was dan ik.
Steven kan enkel dromen dat hij een user als De_Kromme na kan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die De_kromme was toch gewoon steven?
Chillllquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb trouwens donderdag al dat gesprek
Wel mooi want anders had ik misschien volgende week ook alweer op tijd naar huis gemoeten
Inderdaad. Heb geen idee hoeveel mensen er zijn, het duurt ook maar een uurtje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillll. Sowieso echt fijn want dan heb je ok snel antwoord (hopelijk)
Was jij het dan nou je het zegt die gast was wel voor Adoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven kan enkel dromen dat hij een user als De_Kromme na kan doen.
Stevenmac26
Hebben ze één plek of meerdere?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb geen idee hoeveel mensen er zijn, het duurt ook maar een uurtje.
Geloof 1 plek maar.quote:
Kon altijd wel met hem lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opkijken tegen zo'n goedkope scoorder over de rug van anderen
En je leeft nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij terugkeerde had ik binnen 5 minuten fittie met hem
Nee die ken ik niet, maar het was vast leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Kennen jullie AP nog dat was pas een bazentroll.
Elk "serieus" topic dat hij opende eindigde in een ellenlange flamewar en hij schold nooit dan ben je echt baas
Alleen Mono van hun twee gemeet maar Mono (en Moira ook) is een tof iemandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ik heb steven ontmoet bij monopoly in lelystad gingen we naar strandje chille gasten allebei
Waar was jij nou gisteren we zijn vet ingemaakt met haxball door tjokkiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet, maar het was vast leuk.
Albus Perkamentus kon je verrot vloeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Kennen jullie AP nog dat was pas een bazentroll.
Elk "serieus" topic dat hij opende eindigde in een ellenlange flamewar en hij schold nooit dan ben je echt baas
Ik heb monopoly ontmoet in een Gronings park.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ik heb steven ontmoet bij monopoly in lelystad gingen we naar strandje chille gasten allebei
We deden een kennisquiz over Emilia Clarke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je leeft nog?
Dan heeft Steven deze fittie verloren.
Ik heb vijf minuten geleden nog haxball gedaan. Ik was echt in topvorm, heb mijn beste goal ooit gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar was jij nou gisteren we zijn vet ingemaakt met haxball door tjokkie
Nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En weet je ook hoeveel kandidaten?
ik die nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook en Moira en Sardu ook
dan moet je het spelbord niet omver gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb monopoly nog nooit gemeet
kwam nooit verder dan de kalverstraat
Oh bedoel je hem hahaquote:
Mortaxx maakte steeds eigen kools joh geniaal was dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten geleden nog haxball gedaan. Ik was echt in topvorm, heb mijn beste goal ooit gemaakt.
Wie is Sardu nou weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook en Moira en Sardu ook
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbrekenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan moet je het spelbord niet omver gooien
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx maakte steeds eigen kools joh geniaal was dat.
Al kon ik er ook geen reet van dus het waren sowieso kutwedstrijden.
Tjok won bijna 3 vs 1 van ons
Gecellig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbreken
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.
http://www.bikeradar.com/gear/article/the-benefits-of-milk-25698/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaan![]()
Dat terwijl hij heel subtiel was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja we hadden hem wel door.
Ik kom niet uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uit welk deel van brabant kom je?
waarom praat je er dan als eenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl hij heel subtiel was.
[..]
Ik kom niet uit België
hij is een jeanettekequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
Je hebt toch wel een beperking als je daarvoor naar 3fm beltquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beperking als je naar 3fm belt
omdat ik even grappig moest doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |