Ik kijk tegen niemand op, maar dat komt omdat ik niet zo van autoriteit benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Enige die ik tegen opkijk is onlogisch maar dan vooral door z'n lengte
HMF die op zijn bek gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij op z`n bek tieft met 230 en daar foto`s van stuurt, dan wordt het pas een held
BAM!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DIE heeft hij EIGENHANDIG in elkaar GESTAMPT
Ik heb trouwens donderdag al dat gesprekquote:
VluggeJapie is gewoon een kloon van HMF met zijn KAMPFGEISTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond De_kromme een toffe user en kan echt lachen om een VluggeJapie zijn gekheid.
Ja, maar dat is gedeeltelijk wel waar hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog wel toen Dven beweerde dat de wijk Feyenoord een vuilnishoop was geweest vroeger. Wat was dat nu Elan
norakiaan beste user ooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond De_kromme een toffe user en kan echt lachen om een VluggeJapie zijn gekheid.
Ikaziaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gedeeltelijk wel waar hoor.
Alleen niet hoe hij het presenteerde dat de hele wijk zo op een vuilstort neergezet is![]()
Sowieso moet Dven zijn bek houden aangezien hij zelf in het Ikazia geboren is en dat ligt midden in Zuid
Die De_kromme was toch gewoon steven?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Was Smoofie toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
norakiaan beste user ooit
al weet ik niet of dat een kloon was
dat was zowaar een user die nog 10 maal rechtser was dan ik.
Steven kan enkel dromen dat hij een user als De_Kromme na kan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die De_kromme was toch gewoon steven?
Chillllquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb trouwens donderdag al dat gesprek
Wel mooi want anders had ik misschien volgende week ook alweer op tijd naar huis gemoeten
Inderdaad. Heb geen idee hoeveel mensen er zijn, het duurt ook maar een uurtje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillll. Sowieso echt fijn want dan heb je ok snel antwoord (hopelijk)
Was jij het dan nou je het zegt die gast was wel voor Adoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven kan enkel dromen dat hij een user als De_Kromme na kan doen.
Stevenmac26
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |