Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die HMF is niet HELEMAAL goed bij zijn PAASEI
Als je LR mag geloven is hij in het echt net zo debielquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!
Dat wel. Topics zijn echt saai als er niet wat tegenwicht is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen zulke trolls zelfde met LMI saai zonder zulke helden op FOK!
Hij was erg lief. Ik was teleurgesteld maar het is ook niet heel gek als er een gespierde adonis zoals ik naast je staatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je m ontmoet
Begroette hij je met KAN-KER LUL of iets van die strekking
Hij heeft hem een van zijn zeven permbans aangesmeerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden nooit echt fittie toch
Mis je niet veel aan.quote:
ooh weet ik niks vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft hem een van zijn zeven permbans aangesmeerd.
En bij deze zal hij ook wel betrokken zijn aangezien yvonne hem nooit zomaar verbant.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb ook gehoord dat ie betrokken was bij de oprichting van Google, Apple, Windows en Facebook.
echte held die manquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
Hij rijdt ook met zijn motor in 13 minuten vanaf centrum naar berschenhoek dwars door de stad met 230 heeft hij keer foto's als bewijs gepost
Begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh weet ik niks van
Stijn en Rens kijken wel heel erg tegen HMF op altijd
En bij de oprichting van het Romeinse Rijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb ook gehoord dat ie betrokken was bij de oprichting van Google, Apple, Windows en Facebook.
En de val van de muur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij de oprichting van het Romeinse Rijk
Hij is grootaandeelhouders, zijn voorouders hebben Rotterdam nog gesticht trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Als hij op z`n bek tieft met 230 en daar foto`s van stuurt, dan wordt het pas een heldquote:
Oja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is grootaandeelhouders, zijn voorouders hebben Rotterdam nog gesticht trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |