Als Fikkie zo door blijft gaan wordt het een foodfight.quote:
DAARNA even door vliegen naar GAZA om het CONFLICT daar op te lossen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan ga ik met mijn JETPACK naar YVONNE om mij te laten ONTBANNEN
Ik word nog gekker als ik ga douchen en daarna weet opnieuw moet gaan douchen omdat ik nog na zweette.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik word helemaal gek als ik mezelf nog uit moet laten zweten
Anal Cunt is een hardcore band, honey cocaine is een sterke aziatische vrouw met een gouden stemquote:
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
DAN even door naar MANCHESTER om GUIDETTI op te halen voor FEYENOORDquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAARNA even door vliegen naar GAZA om het CONFLICT daar op te lossen.
nog mogen vliegen met de jetpack?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik hem ontmoette zonder te weten dat hij er zou zijn is nog steeds grappig
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thafuq?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.
Al heeft hij wel zieke shit gestuurd via dm hoe hij me ooit zou gaan vermoorden en in de maas zou gooien en meer van zulke dingen
Is dat een halve Aziaat, halve negerin?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anal Cunt is een hardcore band, honey cocaine is een sterke aziatische vrouw met een gouden stem
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vertrok eerder uit 'principe'. Terwijl ik lekker in de ballenbak lag met Jimboquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog mogen vliegen met de jetpack?
Heb je m ontmoetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die HMF is niet HELEMAAL goed bij zijn PAASEIquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een topic openen om die held te unbannen.
Al heeft hij wel zieke shit gestuurd via dm hoe hij me ooit zou gaan vermoorden en in de maas zou gooien en meer van zulke dingen
Ik met HMF om kunnen gaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat jij nog redelijk met hem kan opschieten.
Omdat die kerel niet spoortquote:
Helpmefokquote:
Nee Cambodjaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een halve Aziaat, halve negerin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |