ik heb niets anders nodig danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anal Cunt is geniaal. Ze maken expres de slechtste en smerigste muziek die je je ooit zal kunnen indenken en toch wiste ze hun achterban boos te krijgen.
Op een dag besloten ze namelijk een akoestisch liefdesalbum uit te brengen
Moet ik me nu beledigd voelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie?
Hermelien is way out of his league hoor
Deze ligt jou ook wel andersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb niets anders nodig dan
hitler was a sensitive man
jaquote:
weet nog wel als ik fitnessde dat zelfs dat niet meer ging na harde trainingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.
Douchen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.
Je bent de ] in de TT vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze ligt jou ook wel anders
Jij heet toch geen Hermelien?quote:
Lol, het heeft geen zin om te douchen als je net klar bent hardlopen omdat je dan onder de douche gewoon nog aan 't doorzweten bent en als je klaar bent met douchen waarschijnlijk ookquote:
Ik ga mijn woede opsparen tot de meet volgende week woensdag en dan krijgt hij een ferme tik.quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag.
Trusten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Trusten
goed planquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga mijn woede opsparen tot de meet volgende week woensdag en dan krijgt hij een ferme tik.
Ciaoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef JanCees het volgende:
Trusten
Dag HMFquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Als je überhaupt net klar bent met een stevige training van weet ik veel wat dan heeft METEEN douchen echt totááál geen zin
quote:
Nee weet ik, maar ik word helemaal gek als ik mezelf nog uit moet laten zwetenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Als je überhaupt net klar bent met een stevige training van weet ik veel wat dan heeft METEEN douchen echt totááál geen zin
Ik kan er gewoon niet tegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je er automatisch vanuit gaat dat het een vergissing was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |