Jij weetquote:
honey cocaine ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
Nicki schrijft tenminste haar eigen teksten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooiste vrouw allertijden, sinds hp1 verliefd
en dan ging die kutginger ermee aan de haalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooiste vrouw allertijden, sinds hp1 verliefd
Heppie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan ging die kutginger ermee aan de haal
ze gaat twerken in haar nieuwe clipquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
Nicki schrijft tenminste haar eigen teksten
behoorlijk jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heppie?
Hermelien is way out of his league hoor
Nicki slaysquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze gaat twerken in haar nieuwe clip
Lunaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
behoorlijk ja
Ik vond Luna Lovegood ook wel wat hebben trouwens
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik heb toch hardgelopen en ben net 3 sec terug.
fok verslaafdequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
3 seconden terug en gelijk op fok?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Anal Cunt is geniaal. Ze maken expres de slechtste en smerigste muziek die je je ooit zal kunnen indenken en toch wiste ze hun achterban boos te krijgen.quote:
Jammer wel. Best gek idee eigenlijk, zo dichtbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Heb dat meisje al 8 jaar niet gezien ofzo nu, maar toch
Wat moet ik anders doen? Je kunt als je net klaar bent met hardlopen (niet uitgelopen) niet veel meer dan op een stoel zitten en bijkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 seconden terug en gelijk op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |