SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
je dikke moederquote:
Wowowowow.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die bij haar op school zat en haar nummer had.
En ze hoorde dat ik beetje crush had. Toen gaf ze haar telefoon en ik mocht nummer overnemen van haar.
Maar ik vond het te stalkerig. Dus deed het niet.
En ik durfde toch niet te bellen, maar toch
dat is toch niet liefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus toch, liefje.
Ja ik moest even tt hebben jaquote:
Heb je mijn Zyzz posts laatst nog gezien. Ik ging goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zyzz is een van de weinige goden die all natural was
RIP.
Ik bedoel maar. En ik zie ook nergens een blog staan "Hoe doe ik mijn nagellak ongemerkt op in een drukke coupe"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
. Ze heeft een mooi gezicht gvd gvd. Heeft wel d'r neus gedaan en een borstvergroting dus helemaal natural is ze niet
welke danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt
Ze heeft zelfs toen ze niet bekend was awards gewonnen
Ja.quote:
Eentje kwam mij bekend voorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je mijn Zyzz posts laatst nog gezien. Ik ging goed.
slecht al tijdje niet gedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Inso hoe gaat het met je Tumblr-career?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |