Wie is Sardu nou weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook en Moira en Sardu ook
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbrekenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan moet je het spelbord niet omver gooien
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx maakte steeds eigen kools joh geniaal was dat.
Al kon ik er ook geen reet van dus het waren sowieso kutwedstrijden.
Tjok won bijna 3 vs 1 van ons
Gecellig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbreken
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.
http://www.bikeradar.com/gear/article/the-benefits-of-milk-25698/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaan![]()
Dat terwijl hij heel subtiel was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja we hadden hem wel door.
Ik kom niet uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uit welk deel van brabant kom je?
waarom praat je er dan als eenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl hij heel subtiel was.
[..]
Ik kom niet uit België
hij is een jeanettekequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
Je hebt toch wel een beperking als je daarvoor naar 3fm beltquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beperking als je naar 3fm belt
omdat ik even grappig moest doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |