Hebben ze één plek of meerdere?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb geen idee hoeveel mensen er zijn, het duurt ook maar een uurtje.
Geloof 1 plek maar.quote:
Kon altijd wel met hem lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opkijken tegen zo'n goedkope scoorder over de rug van anderen
En je leeft nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij terugkeerde had ik binnen 5 minuten fittie met hem
Nee die ken ik niet, maar het was vast leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Kennen jullie AP nog dat was pas een bazentroll.
Elk "serieus" topic dat hij opende eindigde in een ellenlange flamewar en hij schold nooit dan ben je echt baas
Alleen Mono van hun twee gemeet maar Mono (en Moira ook) is een tof iemandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ik heb steven ontmoet bij monopoly in lelystad gingen we naar strandje chille gasten allebei
Waar was jij nou gisteren we zijn vet ingemaakt met haxball door tjokkiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet, maar het was vast leuk.
Albus Perkamentus kon je verrot vloeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Kennen jullie AP nog dat was pas een bazentroll.
Elk "serieus" topic dat hij opende eindigde in een ellenlange flamewar en hij schold nooit dan ben je echt baas
Ik heb monopoly ontmoet in een Gronings park.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
Ik heb steven ontmoet bij monopoly in lelystad gingen we naar strandje chille gasten allebei
We deden een kennisquiz over Emilia Clarke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je leeft nog?
Dan heeft Steven deze fittie verloren.
Ik heb vijf minuten geleden nog haxball gedaan. Ik was echt in topvorm, heb mijn beste goal ooit gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar was jij nou gisteren we zijn vet ingemaakt met haxball door tjokkie
Nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En weet je ook hoeveel kandidaten?
ik die nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook en Moira en Sardu ook
dan moet je het spelbord niet omver gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb monopoly nog nooit gemeet
kwam nooit verder dan de kalverstraat
Oh bedoel je hem hahaquote:
Mortaxx maakte steeds eigen kools joh geniaal was dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten geleden nog haxball gedaan. Ik was echt in topvorm, heb mijn beste goal ooit gemaakt.
Wie is Sardu nou weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook en Moira en Sardu ook
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbrekenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan moet je het spelbord niet omver gooien
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx maakte steeds eigen kools joh geniaal was dat.
Al kon ik er ook geen reet van dus het waren sowieso kutwedstrijden.
Tjok won bijna 3 vs 1 van ons
Gecellig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat weer in de gevangenis dus moest uitbreken
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mij de laatste tijd een beetje opgeworpen als verdediger, gaat best aardig. En vandaag ook nog 2 gols gemaakt wat wil je nou nog meer.
http://www.bikeradar.com/gear/article/the-benefits-of-milk-25698/quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vliegende keep toch xD beetje melk als doping en gaan met die banaan![]()
Dat terwijl hij heel subtiel was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja we hadden hem wel door.
Ik kom niet uit Belgiëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uit welk deel van brabant kom je?
waarom praat je er dan als eenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl hij heel subtiel was.
[..]
Ik kom niet uit België
hij is een jeanettekequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
Je hebt toch wel een beperking als je daarvoor naar 3fm beltquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beperking als je naar 3fm belt
omdat ik even grappig moest doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom praat je er dan als een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |