Maandag weerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf oktober studenten-ov
Dan moet voor die tijd wel een pinpoint gevonden zijn
Aan deze kant van Notter ligt hij dus niet.......quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)f:0x11e957d79cbb6767
geef ik de grootste kans, verder zie ik enkel asfaltwegen.
Vroeger, toen Broertie nog niet veel te doen had, heeft hij ook wel eens 3 avonden met vierkante oogjes achter de pc gezeten om te pinpointen... Als je dan eindelijk de juiste locatie had, was de spanning van het zoeken weg...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:26 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb alle hints die die 2e foto zou moeten bevatten even doorgenomen, maar ik kom er ook niet uit om de exacte locatie te bepalen. Hij is te moeilijk, ook wel leuk natuurlijk, maar hij ligt er nu wel vrij lang al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn god hoe groot is dat industrieterrein alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah was dat nog een zandpad
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Thijz het volgende:
[..]Hij ligt er lang genoeg dat je hem van mij mag halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Houniet het volgende:
Nee. Was meer een vrwzg naar de TT.
Het kan haast niet missen:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef picodealion het volgende:
Dat is niet ver weg. Maar geen streetview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
harrie1 bedacht het spelletje met een topic op 22 augustus, maar plaatste de eerste stok op 23 augustus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Morgen toch?! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Daar mag wel een Frontpage post aan gewijdt worden.
Bij mijn weten welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef dragems het volgende:
ligt hij nog in Dortherhoek? dan ga ik dat ding eens heel ver wegleggen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
harrie1 bedacht het spelletje met een topic op 22 augustus, maar plaatste de eerste stok op 23 augustus.
GC / een groot fok spel ?
GC / [FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland
FP bericht is er zelfs al
FOK!stok bestaat 10 jaar!
Ben je hem gaan halen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:56 schreef dragems het volgende:
ligt hij nog in Dortherhoek? dan ga ik dat ding eens heel ver wegleggen
Nog niet in ieder geval. geen idee waar ik hem neer ga leggen dan, hoe lang mag ik hem vasthouden?quote:
Locatie die je aangeeft heeft wel streetview en lijkt er niet echt opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef Tecumseh het volgende:
Dat is hier ongeveer: http://goo.gl/maps/ZJYoS helaas nog niet in streetview te zien.
Ik loop alweer 5 jaar dat eind hout door Nederland te slepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:17 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik moet maar eens verder met de Stalen Stok versie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een boel bla maar weinig ga.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Rug stuk en als die niet stuk is, heb ik het druk. Tevens ging het vinden van een sponsor voor het slot niet zo goed. De vorige stok heb ik geheel zelf bekostigd en dat geintje kostte 100+ euro. Dan is wat hulp in de financiën wel fijn. En nee, daarmee bedoel ik echt niet dat alles voor mij betaald moet worden.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:17 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik moet maar eens verder met de Stalen Stok versie 2Oja, dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wat heb je allemaal nodig aan meuk om dat ding te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Rug stuk en als die niet stuk is, heb ik het druk. Tevens ging het vinden van een sponsor voor het slot niet zo goed. De vorige stok heb ik geheel zelf bekostigd en dat geintje kostte 100+ euro. Dan is wat hulp in de financiën wel fijn. En nee, daarmee bedoel ik echt niet dat alles voor mij betaald moet worden.
O.a. een goed discusslot. maar zo'n ding kost al snel 80 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal nodig aan meuk om dat ding te maken
ja das wel duur voor een slotje jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
O.a. een goed discusslot. maar zo'n ding kost al snel 80 euro![]()
Verder zou ik nog even moeten kijken. Ik heb ooit een begin gemaakt, maar weet niet meer hoe ver ik gekomen ben.
Vorige gaf vrij snel kuren. Ik hoop dat een duur(der) slot dat niet doet. En het slot/de sleutel wordt beter beschermd. De stok (±10kg) werd nog wel eens met de sleutel er nog in, in een kofferbak gemikt o.i.d.. Dan breekt op den duur de sleutel af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja das wel duur voor een slotje ja
eigenlijk zou je dan een cijferslot moeten hebben.. dan heb je geen gekut met sleutelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vorige gaf vrij snel kuren. Ik hoop dat een duur(der) slot dat niet doet. En het slot/de sleutel wordt beter beschermd. De stok (±10kg) werd nog wel eens met de sleutel er nog in, in een kofferbak gemikt o.i.d.. Dan breekt op den duur de sleutel af.
Fix dat gewicht ook meteen, moet er niet aan denken zo'n gewicht mee te slepenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vorige gaf vrij snel kuren. Ik hoop dat een duur(der) slot dat niet doet. En het slot/de sleutel wordt beter beschermd. De stok (±10kg) werd nog wel eens met de sleutel er nog in, in een kofferbak gemikt o.i.d.. Dan breekt op den duur de sleutel af.
Ja, klopt, een stok van 10kg waait zomaar weg. Een stok van 20-30kg is beterquote:
denk dat ik nog wel wat oude velgen kan regelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, klopt, een stok van 10kg waait zomaar weg. Een stok van 20-30kg is beter
En een molensteen als sleutelhanger bij de sleutel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Prima idee, er is echt niemand daar in de omgeving verder...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef Broertie het volgende:
Ik weet dat ik nog niet mag wb de "spelregels", maar als hij er morgen nog ligt, haal ik hem gewoon op om de snelheid erin te houden....
leg ik hem in Bathmen neer...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima idee, er is echt niemand daar in de omgeving verder...
Kijk, jij snapt hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
En een molensteen als sleutelhanger bij de sleutel?
Die twee beurten overslaan mag van mij veranderen na een bepaalde tijd. Zeker nu er een aantal zijn die niet meer gaan vanwege de afgelopen maanden. Ga je gang!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef Broertie het volgende:
Ik weet dat ik nog niet mag wb de "spelregels", maar als hij er morgen nog ligt, haal ik hem gewoon op om de snelheid erin te houden....
Ik weet niet of mijn scooter dat trekt. En graag een beetje compact gewicht, moet wel in mijn bagageruim/rugtas passen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tsja, ben het er mee eens. Een stok die weken op 1 plek blijft liggen wegens afgelegen / niet te raden, is ook zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die twee beurten overslaan mag van mij veranderen na een bepaalde tijd. Zeker nu er een aantal zijn die niet meer gaan vanwege de afgelopen maanden. Ga je gang!
Daar ben ik het niet direct mee eens. Er is door 2 mensen gemeld dat de stok opgehaald word een de stok ligt er nog maar net een week.quote:Tsja, ben het er mee eens. Een stok die weken op 1 plek blijft liggen wegens afgelegen / niet te raden, is ook zonde.
Dat is wel heel dichtbij. Als ik hem had gevonden had ie meer dan 100 km daar vandaan gelegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Tecumseh het volgende:
En de stok heeft een nieuw plekje gekregen. Moest nog wel even wachten totdat ze met de bosmaaiers weg waren. Hij heeft dus een schoon gemaait plekje gekregen.
[ afbeelding ]
Pak je fiets dan van het weekend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
3 plaatsen achter elkaar in dezelfde gemeente, en ook nog uitgerekend Deventer. Godver
Nah... iedere andere gemeente was minder opmerkelijk geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Pak je fiets dan van het weekend.
Waarom? Hij had ook nog steeds ergens in een gehucht kunnen liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef Molurus het volgende:
Kan er naast de 24-uur regel niet een minimum afstand van de vorige lokatie worden ingesteld ofzo?
Leuk voor mensen die in de buurt van Deventer wonen dit, maar verder niet.
Omdat ik er niks voor voel om twee keer achter elkaar 150 km (heen en terug, dus 300+) te gaan rijden omdat ie alsmaar daar in de buurt blijft liggen, daarom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom? Hij had ook nog steeds ergens in een gehucht kunnen liggen.
Liever een verplaatsing dichtbij dan geen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:04 schreef Molurus het volgende:
Kan er naast de 24-uur regel niet een minimum afstand van de vorige lokatie worden ingesteld ofzo?
Leuk voor mensen die in de buurt van Deventer wonen dit, maar verder niet.
Sja, met die regel had ie nu 100 km elders gelegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever een verplaatsing dichtbij dan geen.
Tja, nu een keertje. Maar dan zouden er vele verplaatsingen die nu wel gedaan zijn, niet zijn gedaan omdat het dan te dichtbij was.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sja, met die regel had ie nu 100 km elders gelegen.
Oh well, ik help je hopen dat er nu nog mensen in de buurt van Deventer zijn die willen en kunnen gaan zoeken. Dat liep al niet zo soepel meer begrijp ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, nu een keertje. Maar dan zouden er vele verplaatsingen die nu wel gedaan zijn, niet zijn gedaan omdat het dan te dichtbij was.
Het is nog vakantieperiode. Komt vast wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh well, ik help je hopen dat er nu nog mensen in de buurt van Deventer zijn die willen en kunnen gaan zoeken. Dat liep al niet zo soepel meer begrijp ik.
Nu was het een combinatie van onaangekondigd op weg gaan en een kleine verplaatsing, beiden worden niet enorm gewaardeerd maar het kan gewoon. Dit is ook een geval van overmacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sja, met die regel had ie nu 100 km elders gelegen.
True dit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het een combinatie van onaangekondigd op weg gaan en een kleine verplaatsing, beiden worden niet enorm gewaardeerd maar het kan gewoon.
Met lege handen staan is mij ook wel eens gebeurd, maar het heeft mij niet tegengehouden het later alsnog te proberen.
Nou ik ga echt niet nog een keer naar Deventer rijden. Ik wil best nog eens zo'n eind rijden als het ver weg is, maar twee keer voor nop naar dezelfde plek (van mij uit bezien is het dezelfde plek) rijden gaat me echt niet gebeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Met lege handen staan is mij ook wel eens gebeurd, maar het heeft mij niet tegengehouden het later alsnog te proberen.
Niet naar Deventer kan ik ook nog wel begrijpen, en aangezien ie nu toch wat meer breikbaar is zal ie daar vast ook niet zo lang blijven hangen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ik ga echt niet nog een keer naar Deventer rijden. Ik wil best nog eens zo'n eind rijden als het ver weg is, maar twee keer voor nop naar dezelfde plek rijden gaat me echt niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |