Correctie: 2,5. Tijd vliegtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef picodealion het volgende:
Oh dat is korter dan ik dacht. Maar we zetten gewoon door.
Wen joer heffing fun.quote:
Maar de stok niet meer aangeraakt sinds ik mijn eigen stok voor het eerst verstoptequote:
"mijn eigen stok" TMI !!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de stok niet meer aangeraakt sinds ik mijn eigen stok voor het eerst verstopte
Deze stok is van 13-07 dat is volgens mijn berekeningen iets langer dan 1,5 week.quote:
scherp, dyndns heeft m'n account geschrapt. Ben nu over op no-ip.biz. Kaartje is dan ook weer hier te vinden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat de site van Maringo twee keer in de OP en doet het kaartje van thijz het niet meer
Vroeger was dat voor mij op fietsafstand...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef Thijz het volgende:
Hoppa, happy hunting!![]()
[ afbeelding ]
Details via de PM.![]()
Ik moet nog tot 1 oktober wachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef tailfox het volgende:
Als studenten ov aan gaat zal ik mee doen.
20 augustus is die aan bij mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 1 oktober wachten
"bf" als in "beste fanatici", of als in "buitengewone frezer"?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb vandaag afgesproken met mijn bf dat we door nederland gaan toeren
best (vrouwelijke) friendquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"bf" als in "beste fanatici", of als in "buitengewone frezer"?
'dorp' is wel heel veel eer, eerder een buurtschap.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moest ik even opzoeken....
Da's een 'dorpje' met 1 straat, of niet?
Dat is een verplaatsing van 15-20 km geweest? Of vergis ik mij nu?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:49 schreef Broertie het volgende:
Hier ligt 'ie:
[ afbeelding ]
Voor je hem gaat halen, eerst even een DM voor verdere instructies.
Heb het de laatste tijd een beetje te druk gehad om een x-100 km voor de stok te rijden en nu lag hij lekker in de buurt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Broertie, eindelijk weer eens een verplaatsing kunnen doen? Da's al ff geleden...
Geen dank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stokje in het wonderschone Twente... *stiekem beetje jaloers*
Exacte locatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Blijkbaar kent Google Streetview Enterbroek niet. Thijz of broertie, kunnen jullie mij de precieze locatie aangeven? Voor het overzicht in de wiki? Ik voeg de coordinaten tegenwoordig toe als de stok is opgehaald.
Momentje..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef love_sharon het volgende:
Ik ben nu in notter maar kan het bord niet vinden, iemand snel een pinpoint voor mij?
Wacht evenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef love_sharon het volgende:
Hm zie geen bord, maar thanks voor het kijken. Ik geef het op, moest naar almelo en dacht kan wel even langs rijden en hoe moeilijk kan dat bord vinden zijn. Iets moeilijker dan verwacht dus
In Notter zijn meer zandwegen dan asfaltwegen, dus iets beter je best doen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)f:0x11e957d79cbb6767
geef ik de grootste kans, verder zie ik enkel asfaltwegen.
Die zandwegen staan zeker niet op Google Maps?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Broertie het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het makkelijk zou maken....Bovendien, op de tweede foto staan genoeg hints om de locatie te bepalen....
Ben er vanmiddag om half 1 nog langs gereden en de stok lag er nog steeds zoals ik hem neergelegd heb!
[..]
In Notter zijn meer zandwegen dan asfaltwegen, dus iets beter je best doen!![]()
Daar naartoe liften?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Broertie het volgende:
Daar kom je maar op 1 manier achter....
Kwam ik achter ja, nadat ik bijna vast stond op een zandweg door de regen was ik er wel klaar mee. Succes voor de volgende persoon, ik ga niet meer snel op fokstok jacht na ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Broertie het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het makkelijk zou maken....Bovendien, op de tweede foto staan genoeg hints om de locatie te bepalen....
Ben er vanmiddag om half 1 nog langs gereden en de stok lag er nog steeds zoals ik hem neergelegd heb!
[..]
In Notter zijn meer zandwegen dan asfaltwegen, dus iets beter je best doen!![]()
Je kan ook van te voren aan de plaatser vragenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Kwam ik achter ja, nadat ik bijna vast stond op een zandweg door de regen was ik er wel klaar mee. Succes voor de volgende persoon, ik ga niet meer snel op fokstok jacht na ditpinpointen is gewoon niet aan mij besteed
Ook niet als ie straks weer op een begaanbare plaats ligt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Kwam ik achter ja, nadat ik bijna vast stond op een zandweg door de regen was ik er wel klaar mee. Succes voor de volgende persoon, ik ga niet meer snel op fokstok jacht na ditpinpointen is gewoon niet aan mij besteed
Ik heb al eens een keer stok opgehaald in Rectum (quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat zal lekker gestonken hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:15 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik heb al eens een keer stok opgehaald in Rectum () en daar de sleutel kwijt geraakt. In de stromende regen op m'n knieën door de drek moeten zoeken.
wat een schijtzooi was dat.quote:
Tja, ligt nu eenmaal niet om de hoek.quote:
Welke....legt de stok dan ook dáár neer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |