Correctie: 2,5. Tijd vliegtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef picodealion het volgende:
Oh dat is korter dan ik dacht. Maar we zetten gewoon door.
Wen joer heffing fun.quote:
Maar de stok niet meer aangeraakt sinds ik mijn eigen stok voor het eerst verstoptequote:
"mijn eigen stok" TMI !!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de stok niet meer aangeraakt sinds ik mijn eigen stok voor het eerst verstopte
Deze stok is van 13-07 dat is volgens mijn berekeningen iets langer dan 1,5 week.quote:
scherp, dyndns heeft m'n account geschrapt. Ben nu over op no-ip.biz. Kaartje is dan ook weer hier te vinden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat de site van Maringo twee keer in de OP en doet het kaartje van thijz het niet meer
Vroeger was dat voor mij op fietsafstand...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef Thijz het volgende:
Hoppa, happy hunting!![]()
[ afbeelding ]
Details via de PM.![]()
Ik moet nog tot 1 oktober wachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef tailfox het volgende:
Als studenten ov aan gaat zal ik mee doen.
20 augustus is die aan bij mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 1 oktober wachten
"bf" als in "beste fanatici", of als in "buitengewone frezer"?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb vandaag afgesproken met mijn bf dat we door nederland gaan toeren
best (vrouwelijke) friendquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"bf" als in "beste fanatici", of als in "buitengewone frezer"?
'dorp' is wel heel veel eer, eerder een buurtschap.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moest ik even opzoeken....
Da's een 'dorpje' met 1 straat, of niet?
Dat is een verplaatsing van 15-20 km geweest? Of vergis ik mij nu?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:49 schreef Broertie het volgende:
Hier ligt 'ie:
[ afbeelding ]
Voor je hem gaat halen, eerst even een DM voor verdere instructies.
Heb het de laatste tijd een beetje te druk gehad om een x-100 km voor de stok te rijden en nu lag hij lekker in de buurt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Broertie, eindelijk weer eens een verplaatsing kunnen doen? Da's al ff geleden...
Geen dank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stokje in het wonderschone Twente... *stiekem beetje jaloers*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |