Maandag weerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf oktober studenten-ov
Dan moet voor die tijd wel een pinpoint gevonden zijn
Aan deze kant van Notter ligt hij dus niet.......quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)f:0x11e957d79cbb6767
geef ik de grootste kans, verder zie ik enkel asfaltwegen.
Vroeger, toen Broertie nog niet veel te doen had, heeft hij ook wel eens 3 avonden met vierkante oogjes achter de pc gezeten om te pinpointen... Als je dan eindelijk de juiste locatie had, was de spanning van het zoeken weg...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:26 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb alle hints die die 2e foto zou moeten bevatten even doorgenomen, maar ik kom er ook niet uit om de exacte locatie te bepalen. Hij is te moeilijk, ook wel leuk natuurlijk, maar hij ligt er nu wel vrij lang al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn god hoe groot is dat industrieterrein alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah was dat nog een zandpad
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Thijz het volgende:
[..]Hij ligt er lang genoeg dat je hem van mij mag halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Houniet het volgende:
Nee. Was meer een vrwzg naar de TT.
Het kan haast niet missen:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:24 schreef picodealion het volgende:
Dat is niet ver weg. Maar geen streetview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |