abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:24:39 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143089714
Ik heb gesnoept. En ben nu gewoon duizelig en doodmoe van die troep. Whywhyhwy?
Ik denk soms echt dat een junk nog sterker is dan ik. :o :D
Vanavond maar extra rondje fietsen ofzo.
pi_143089781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?
pi_143089847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet. O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:28:37 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143089858
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef appelsap het volgende:

[..]

Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?
:@ Een Lion en twee stroopwafels. :@
pi_143089942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:

[..]

Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.

Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Echt dat is helemaal niet nodig als je wilt afvallen. Bovendien heeft je lichaam dat normale avondeten nodig. Je kan altijd nog kleinere porties doen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:33:14 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143090038
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet. O+
Stom he.
Het enige lichtpuntje is dat ik in die hele goede flow die nu al -6 kilo duurt nog geen week gehad heb waarin ik niet gesnoept heb, dus op zich zal het qua afvallen niet heel veel schaden denk ik.
Maar ik zou zo graag gewoon de knop echt omhebben en gewoon eens een week helemaal nergens trek in hebben.

Ter illustratie nog een mooi grafiekje van de afgelopen drie maanden:

Dit is met de hoogste piek op 5 juni op 100.4 en vanmorgen op 91.95. :s)
pi_143090415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Stom he.
Het enige lichtpuntje is dat ik in die hele goede flow die nu al -6 kilo duurt nog geen week gehad heb waarin ik niet gesnoept heb, dus op zich zal het qua afvallen niet heel veel schaden denk ik.
Maar ik zou zo graag gewoon de knop echt omhebben en gewoon eens een week helemaal nergens trek in hebben.

Ter illustratie nog een mooi grafiekje van de afgelopen drie maanden:

[ afbeelding ]

Dit is met de hoogste piek op 5 juni op 100.4 en vanmorgen op 91.95. :s)
welk programma is dit?
pi_143090491
Ik vergeet dat soort dingen altijd in het begin. Is dat toevallig een app waarin je ook een geschiedenis in kan vullen? Bij mijn oude app kon dat niet en dan mis ik altijd de eerste kilo's en dat frustreert me dan.

Al voegt het misschien sowieso niet zoveel toe, want ik weeg maar wekelijks. Ik hou het ouderwets op papier bij. En dat hangt op de koelkast. :D
pi_143090541
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet dat soort dingen altijd in het begin. Is dat toevallig een app waarin je ook een geschiedenis in kan vullen? Bij mijn oude app kon dat niet en dan mis ik altijd de eerste kilo's en dat frustreert me dan.

Al voegt het misschien sowieso niet zoveel toe, want ik weeg maar wekelijks. Ik hou het ouderwets op papier bij. En dat hangt op de koelkast. :D
Slim :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:52:05 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143090557
Het is WeightMeter.
Ik gebruikte zelf Libra, maar daar kan je alleen de ochtend invoeren en ik schrijf ochtend en avond toch sws altijd op. Mijn lieftallige echtgenoot gebruikte deze en dus ben ik over gestapt.

Mijn opschrijfboekje ligt nog steeds trouw op mijn nachtkastje, dat zal altijd blijven omdat ik daarin nog steeds sneller terug kan lezen naar wat nou ook al weer mijn laagste was 's avonds ofzo. ;) :D

Je kan idd helemaal terug in de tijd Miraela. :Y Tijdrovend klusje, maar wel leuk om al die progress te zien. :Y
pi_143092425
Ik ben nu een kilo lichter op de weegschaal dan vanochtend. Weird.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:57:23 #165
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_143092643
Man zou vandaag naar de bakker gaan, want die is na 3 weken vakantie eindelijk weer open. Had hij er even geen rekening mee gehouden dat er wel eens meer mensen brood nodig konden hebben, dus tegen de tijd dat hij er was, was al het goede/lekkere al weg :')

Gelukkig had hij nog 2 volkoren puntjes overgelaten die ik morgen als lunch mee kan nemen. 'Maar anders ga je toch een keer lekker in de kantine eten halen O+ ' Ehm, nope, als ik daar een lunch uit moet zoeken, weet ik nu al dat het iets anders gaat worden dan volkoren brood met goed beleg, dus laat ik dat maar niet doen *zelfbescherming*
pi_143093462
Lijstje voor vandaag, iets aan de lage kant. Wilde eigenlijk brood eten als lunch, maar het brood was niet meer goed. :') Dus even een overload aan crackers.

O: Optimel yoghurt, noten en zaden muesli
L: 3 crackers met kipfilet en mosterd
T: 2 crackers met oude 30+ kaas
T: 1 cracker met auberginepuree
A: 75 gram volkoren spaghetti met auberginepuree

Ik zou nog een avond T kunnen invullen, maar ervaring leert mij dat ik die eigenlijk maar zelden eet. Weet niet zo goed wat ik verder aan mijn lijstje zou moeten toevoegen. Dit zijn al veel koolhydraten dus ik heb geen zin om gewoon meer pasta te nemen.

Misschien doe ik wel een simpel gekookt eitje bij mijn diner. Morgen eet ik meer, want ik ga bij mijn moeder eten en ben al stoofvlees aan het maken. :9
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:05:37 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_143094819
Eindelijk weer eens hardgelopen. *O* Eten gaat ook weer normaal, nu het volhouden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:28:23 #168
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_143095555
Ik ga zo ook weer hardlopen en wow ik zit in mijn week van ongesteld zijn en blijf gewoon afvallen, nog nooit meegemaakt. :D

Wel nog steeds ontiegelijk veel spierpijn in mn kuiten :')
pi_143096680
Verveel me.. Ik ben serieus aan het overwegen om nog maar een keer te gaan sporten vandaag. Dit. Is. Eng :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:53:32 #170
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_143098316
Ik ga zo een stukje fietsen. Eindelijk weer eens wat bewegen O+
pi_143099288
Yes. Eindelijk weer eens wat meer ritme.

Nog een baantje erbij. Dus niet vanaf een uur of 12 niks meer te doen hebben (en dus maar gaan eten uit verveling.. o|O ) maar gewoon afleiding. Enige nadeel. Het is een snoep inpak bedrijf. :'(

En dan over een maand weer naar school.

Het komt nog wel eens goed met mij. :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Patoshik op 05-08-2014 20:27:22 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:07:32 #172
269689 crew  Viv
pi_143104252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Prima! Waar ga je eten vanavond? Check de menukaart alvast en bedenk wat je wil eten en waarom. Er na een fiks voorgerecht en een vet hoofdgerecht achterkomen dat de toetjes overheerlijk zijn, kan je goede voornemens goed in de war schoppen. Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.
We zijn bij een Humphrey's gaan eten, dat is een 3-gangendiner à la carte. Ik heb gekozen voor de gerechten waar ik benieuwd naar was, en die ik thuis niet snel zou maken. Dus niet de chocoladefondant met chocolade-ijs en chocoladesaus, want dat zou geen verrassing opleveren qua smaakbeleving. :D Ik heb wel de sausjes en slagroom grotendeels omzeild, en vooral water gedronken. Oh, en eerst 3 uur gewandeld, dus het was geen hele slechte dag.
pi_143105030
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Verveel me.. Ik ben serieus aan het overwegen om nog maar een keer te gaan sporten vandaag. Dit. Is. Eng :')
En je hebt t zeker niet gedaan? :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:32:48 #174
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_143105411
Ik deed vandaag 10 min iets van kracht, 20 minuten yoga en ruim 6km gelijk tempo joggen in 30 minuten. Ik voel me al helemaal sportief :+
pi_143108857
Is er hier misschien iemand die interesse heeft in een pot Smart Protein van Body&Fit?
Ik heb de grootste pot gekocht, maar ik blijk er niet goed tegen te kunnen.. Heeft me helaas wel 34,90 euro gekost.. Dus is zonde als ik t laat staan. Voor een leuk prijsje mag hij overgenomen worden. Het is de smaak Coconut Icecream!

Voor meer informatie over de shake:
http://www.bodyenfitshop.(...)ition/afslank-eiwit/
(Sorry zit op mobiel)
pi_143108900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik deed vandaag 10 min iets van kracht, 20 minuten yoga en ruim 6km gelijk tempo joggen in 30 minuten. Ik voel me al helemaal sportief :+
Wow lekker bezig! :D
pi_143113931
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

En je hebt t zeker niet gedaan? :P
Eh nee.. er is vandaag weer een dag ;)
pi_143114242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef xRoosjex het volgende:

[..]

leuk! Gefeliciteerd :) Kom je zelf ook uit Nieuwegein?
Dankjewel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My salvation lies in your love..
pi_143114426
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:45 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dankjewel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:09:00 #180
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_143114428
Morning! Fietsen was lekker gister :D 17 km gefietst in iets meer dan een uur. Waarschijnlijk redelijk traag, maar wilde mijn gekneusde knie ook niet meteen helemaal overbelasten.

Lijstje voor vandaag:

O1 (thuis): beker melk
O2 (werk): 200 mL optimel yoghurt met 135 g aardbeien
T: kiwi gold
L: 2 volkoren puntjes; 1 casselerib en 1 kaas + een tomaat; kop soep uit de kantine.
T: banaan
D: AGV met als V een worstje en G komt waarschijnlijk ff lui uit een potje :')
pi_143114707
lijstje:

O: spelt cracker met kipfilet
T: yoghurt
L: 3 boterhammen kip/ei/filet americain
T: fruit
D: macaronischotel
T:?
S: fitness, een groepsles RPM

RPM lijkt mij erg lastig.. nooit gedaan maar vorige week toen ik naar mijn les bodycombat ging (erg leuk!) zag het er zwaar uit!

Iemand hier die aan RPM doet?
pi_143115026
Goeiemorgen! Gisteravond 30 km wezen skaten. Alleen qua eten was het niet zo'n super dag, eigenlijk heb ik 2x warm gegeten. Nu wat stijf en spierpijn, dus vandaag even rustig aan doen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:31:39 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143115460
*O* Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag! *O* The only way is down!
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten om te zien of ik genoeg heb om volgende week een beetje knap voor de dag te komen in Lyon en er zit genoeg in dat over 5 kilo nog beter staat. ;) :D

Even nog de uitleg voor Unites, omdat ik gisteren wat bot deed over vasten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.
Mijn vast is vanaf gisterenavond tot morgenochtend en op zo'n dag eet ik als volgt:

L: 200gr aardbeien en 200gr Senoble kwark
D: groentecurry met 50 gr kip, of zoals vanavond een zak pittige thaise soep (Jumbo) of iets anders in de richting van 300kcals

Bij elkaar opgeteld kom ik dan op een dag van 500kcals uit en morgen eet ik gewoon weer normaal.
pi_143115559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
*O* Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag! *O* The only way is down!
*O* *O* *O*
pi_143115957
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Eh nee.. er is vandaag weer een dag ;)
Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.
pi_143116038
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef xuryah het volgende:

[..]

Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.
Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelen :P
pi_143116125
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is. :') 1 deel wicky, 2 delen water.
pi_143116243
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelen :P
Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.
Ik vind het alleen zo stom om te zeggen "ja ik verveel me zo.. Zit er aan te denken om weer naar de sportschool te gaan maarja ik ben al geweest he"
So what. Ga gewoon. Of doe iets anders om te bewegen. We zitten hier toch allemaal omdat we gezonder en slanker willen zijn? Je moet je denkwijze daarvoor ook veranderen.
pi_143116313
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.
Ik vind het alleen zo stom om te zeggen "ja ik verveel me zo.. Zit er aan te denken om weer naar de sportschool te gaan maarja ik ben al geweest he"
So what. Ga gewoon. Of doe iets anders om te bewegen. We zitten hier toch allemaal omdat we gezonder en slanker willen zijn? Je moet je denkwijze daarvoor ook veranderen.
Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!
pi_143116485
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is. :') 1 deel wicky, 2 delen water.
goed idee :) Dan heb je toch nog water met een smaakje :)
pi_143116574
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!
Heel goed dat je gezond eet en 4-5 keer gaat sporten. Maar waarom ga je dan niet ook bewegen als je je verveeld? Ik bedoel, je dacht er zelf aan maar je deed het toch maar niet?
pi_143116752
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
pi_143116929
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Herkenbaar! Ik kan ook echt geen Wicky en taxi enzo drinken, of redband snoepjes, Engelse drop en spekjes. Walgelijk zoet eigenlijk.
Maar ik weet wel uit ervaring dat wanneer je het toch doet, je er ook zo weer aan gewend raakt.
pi_143117090
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.
pi_143117686
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
dat zou ik ook niet kunnen denk ik .. Ik vind wat ik nu doe al best veel (maar hiervoor deed ik ook maar weinig)..
pi_143117967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.
Een lijf moet ook weleens rust hebben enzo...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143118029
Een ATL op de weegschaal vanochtend. O+ Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast. :o
pi_143118056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend. O+ Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast. :o
Wow, 3.5 kilo? :o Was je ongesteld of iets? En yay voor je ATL. O+
pi_143118099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
gefeliciteerd :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143118106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten om te zien of ik genoeg heb om volgende week een beetje knap voor de dag te komen in Lyon en er zit genoeg in dat over 5 kilo nog beter staat. ;) :D

Even nog de uitleg voor Unites, omdat ik gisteren wat bot deed over vasten.

[..]

Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.
Mijn vast is vanaf gisterenavond tot morgenochtend en op zo'n dag eet ik als volgt:

L: 200gr aardbeien en 200gr Senoble kwark
D: groentecurry met 50 gr kip, of zoals vanavond een zak pittige thaise soep (Jumbo) of iets anders in de richting van 300kcals

Bij elkaar opgeteld kom ik dan op een dag van 500kcals uit en morgen eet ik gewoon weer normaal.
Ik vind het knap dat je het kan. Op zo'n vastendag zou ik me lusteloos voelen en de hele dag aan eten denken.
pi_143118135
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wow, 3.5 kilo? :o Was je ongesteld of iets? En yay voor je ATL. O+
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.) _O- In combinatie met alcohol, warmte en niet genoeg drinken, raakt je vochtbalans daar wel van in de war.

Dus op de ochtend van thuiskomst gaf de weegschaal 74.6 aan en vandaag 71.1. :D
pi_143118158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.) _O-

Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes. O+
pi_143118164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.) _O- In combinatie met alcohol, warmte en niet genoeg drinken, raakt je vochtbalans daar wel van in de war.

Wat goed :) Gefeliciteerd!
pi_143118181
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes. O+
En heel veel gelopen, dus het leek me ook al gek als ik kilo's was aangekomen. Yay O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')