Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gesnoept. En ben nu gewoon duizelig en doodmoe van die troep. Whywhyhwy?
Ik denk soms echt dat een junk nog sterker is dan ik.![]()
Vanavond maar extra rondje fietsen ofzo.
Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gesnoept. En ben nu gewoon duizelig en doodmoe van die troep. Whywhyhwy?
Ik denk soms echt dat een junk nog sterker is dan ik.![]()
Vanavond maar extra rondje fietsen ofzo.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef appelsap het volgende:
[..]
Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?
Echt dat is helemaal niet nodig als je wilt afvallen. Bovendien heeft je lichaam dat normale avondeten nodig. Je kan altijd nog kleinere porties doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Stom he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet.
welk programma is dit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stom he.
Het enige lichtpuntje is dat ik in die hele goede flow die nu al -6 kilo duurt nog geen week gehad heb waarin ik niet gesnoept heb, dus op zich zal het qua afvallen niet heel veel schaden denk ik.
Maar ik zou zo graag gewoon de knop echt omhebben en gewoon eens een week helemaal nergens trek in hebben.
Ter illustratie nog een mooi grafiekje van de afgelopen drie maanden:
[ afbeelding ]
Dit is met de hoogste piek op 5 juni op 100.4 en vanmorgen op 91.95.
Slimquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet dat soort dingen altijd in het begin. Is dat toevallig een app waarin je ook een geschiedenis in kan vullen? Bij mijn oude app kon dat niet en dan mis ik altijd de eerste kilo's en dat frustreert me dan.
Al voegt het misschien sowieso niet zoveel toe, want ik weeg maar wekelijks. Ik hou het ouderwets op papier bij. En dat hangt op de koelkast.
We zijn bij een Humphrey's gaan eten, dat is een 3-gangendiner à la carte. Ik heb gekozen voor de gerechten waar ik benieuwd naar was, en die ik thuis niet snel zou maken. Dus niet de chocoladefondant met chocolade-ijs en chocoladesaus, want dat zou geen verrassing opleveren qua smaakbeleving.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Prima! Waar ga je eten vanavond? Check de menukaart alvast en bedenk wat je wil eten en waarom. Er na een fiks voorgerecht en een vet hoofdgerecht achterkomen dat de toetjes overheerlijk zijn, kan je goede voornemens goed in de war schoppen. Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.
En je hebt t zeker niet gedaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Verveel me.. Ik ben serieus aan het overwegen om nog maar een keer te gaan sporten vandaag. Dit. Is. Eng
Wow lekker bezig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik deed vandaag 10 min iets van kracht, 20 minuten yoga en ruim 6km gelijk tempo joggen in 30 minuten. Ik voel me al helemaal sportief
Dankjewel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
leuk! GefeliciteerdKom je zelf ook uit Nieuwegein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag!
The only way is down!
Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh nee.. er is vandaag weer een dag
Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.
Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelen
Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.
Ik vind het alleen zo stom om te zeggen "ja ik verveel me zo.. Zit er aan te denken om weer naar de sportschool te gaan maarja ik ben al geweest he"
So what. Ga gewoon. Of doe iets anders om te bewegen. We zitten hier toch allemaal omdat we gezonder en slanker willen zijn? Je moet je denkwijze daarvoor ook veranderen.
goed ideequote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is.1 deel wicky, 2 delen water.
Heel goed dat je gezond eet en 4-5 keer gaat sporten. Maar waarom ga je dan niet ook bewegen als je je verveeld? Ik bedoel, je dacht er zelf aan maar je deed het toch maar niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!
Herkenbaar! Ik kan ook echt geen Wicky en taxi enzo drinken, of redband snoepjes, Engelse drop en spekjes. Walgelijk zoet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is.1 deel wicky, 2 delen water.
Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
dat zou ik ook niet kunnen denk ik .. Ik vind wat ik nu doe al best veel (maar hiervoor deed ik ook maar weinig)..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
Een lijf moet ook weleens rust hebben enzo...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.
Wow, 3.5 kilo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend.Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend.Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast.
Ik vind het knap dat je het kan. Op zo'n vastendag zou ik me lusteloos voelen en de hele dag aan eten denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag!
The only way is down!
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten om te zien of ik genoeg heb om volgende week een beetje knap voor de dag te komen in Lyon en er zit genoeg in dat over 5 kilo nog beter staat.![]()
![]()
Even nog de uitleg voor Unites, omdat ik gisteren wat bot deed over vasten.
[..]
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.
Mijn vast is vanaf gisterenavond tot morgenochtend en op zo'n dag eet ik als volgt:
L: 200gr aardbeien en 200gr Senoble kwark
D: groentecurry met 50 gr kip, of zoals vanavond een zak pittige thaise soep (Jumbo) of iets anders in de richting van 300kcals
Bij elkaar opgeteld kom ik dan op een dag van 500kcals uit en morgen eet ik gewoon weer normaal.
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, 3.5 kilo?Was je ongesteld of iets? En yay voor je ATL.
Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)
Dus op de ochtend van thuiskomst gaf de weegschaal 74.6 aan en vandaag 71.1.
Wat goedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)In combinatie met alcohol, warmte en niet genoeg drinken, raakt je vochtbalans daar wel van in de war.
Dus op de ochtend van thuiskomst gaf de weegschaal 74.6 aan en vandaag 71.1.
En heel veel gelopen, dus het leek me ook al gek als ik kilo's was aangekomen. Yayquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |