Wow lekker bezig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik deed vandaag 10 min iets van kracht, 20 minuten yoga en ruim 6km gelijk tempo joggen in 30 minuten. Ik voel me al helemaal sportief
Dankjewel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:32 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
leuk! GefeliciteerdKom je zelf ook uit Nieuwegein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag!
The only way is down!
Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eh nee.. er is vandaag weer een dag
Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eh.. Zo gek was mn vraag niet toch. Je had ook een stuk kunnen gaan wandelen in t mooie weer als je je toch verveelde en er aan dacht om weer te gaan sporten.
Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh nee.. ik bedoelde naar de sportschool gaan.. Heb niet zoveel met wandelen
Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld van wat je had kunnen doen als je je verveelde.
Ik vind het alleen zo stom om te zeggen "ja ik verveel me zo.. Zit er aan te denken om weer naar de sportschool te gaan maarja ik ben al geweest he"
So what. Ga gewoon. Of doe iets anders om te bewegen. We zitten hier toch allemaal omdat we gezonder en slanker willen zijn? Je moet je denkwijze daarvoor ook veranderen.
goed ideequote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is.1 deel wicky, 2 delen water.
Heel goed dat je gezond eet en 4-5 keer gaat sporten. Maar waarom ga je dan niet ook bewegen als je je verveeld? Ik bedoel, je dacht er zelf aan maar je deed het toch maar niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, mijn denkwijze is inderdaad nog niet veranderd. Daarom eet ik ook gezond en sport ik 4-5 keer per week. Sure!
Herkenbaar! Ik kan ook echt geen Wicky en taxi enzo drinken, of redband snoepjes, Engelse drop en spekjes. Walgelijk zoet eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:
Het is echt grappig om te merken hoe snel je suikers zat raakt. Ik vind dingen nu snel veel te zoet. Zo heb ik nu een pak Wicky gehaald. Maar die maak ik gewoon aan met water omdat die veel te zoet is.1 deel wicky, 2 delen water.
Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
dat zou ik ook niet kunnen denk ik .. Ik vind wat ik nu doe al best veel (maar hiervoor deed ik ook maar weinig)..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
Pff, je hoeft ook weer niet overal in door te slaan en elk vrij moment te gaan sporten.
Een lijf moet ook weleens rust hebben enzo...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet :/ maar als je je verveeld en er toch aan dacht om te gaan doen.. Dat is wel anders vind ik. Maarja. Vroeg me alleen af waarom hij t dan uiteindelijk toch niet doet.
Wow, 3.5 kilo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend.Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend.Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast.
Ik vind het knap dat je het kan. Op zo'n vastendag zou ik me lusteloos voelen en de hele dag aan eten denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag op een mooi laag punt begonnen met een nieuwe vast-dag!
The only way is down!
Ik ben mijn kledingkast aan het uitmesten om te zien of ik genoeg heb om volgende week een beetje knap voor de dag te komen in Lyon en er zit genoeg in dat over 5 kilo nog beter staat.![]()
![]()
Even nog de uitleg voor Unites, omdat ik gisteren wat bot deed over vasten.
[..]
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.
Mijn vast is vanaf gisterenavond tot morgenochtend en op zo'n dag eet ik als volgt:
L: 200gr aardbeien en 200gr Senoble kwark
D: groentecurry met 50 gr kip, of zoals vanavond een zak pittige thaise soep (Jumbo) of iets anders in de richting van 300kcals
Bij elkaar opgeteld kom ik dan op een dag van 500kcals uit en morgen eet ik gewoon weer normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |