Ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.
Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gesnoept. En ben nu gewoon duizelig en doodmoe van die troep. Whywhyhwy?
Ik denk soms echt dat een junk nog sterker is dan ik.![]()
Vanavond maar extra rondje fietsen ofzo.
Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gesnoept. En ben nu gewoon duizelig en doodmoe van die troep. Whywhyhwy?
Ik denk soms echt dat een junk nog sterker is dan ik.![]()
Vanavond maar extra rondje fietsen ofzo.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef appelsap het volgende:
[..]
Suikerjunkie! Hardnekkig he? Waar bestond het snoepen uit?
Echt dat is helemaal niet nodig als je wilt afvallen. Bovendien heeft je lichaam dat normale avondeten nodig. Je kan altijd nog kleinere porties doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Stom he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stop er eens mee, je zat in zo'n goede flow. Verlies dat nou niet.
welk programma is dit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stom he.
Het enige lichtpuntje is dat ik in die hele goede flow die nu al -6 kilo duurt nog geen week gehad heb waarin ik niet gesnoept heb, dus op zich zal het qua afvallen niet heel veel schaden denk ik.
Maar ik zou zo graag gewoon de knop echt omhebben en gewoon eens een week helemaal nergens trek in hebben.
Ter illustratie nog een mooi grafiekje van de afgelopen drie maanden:
[ afbeelding ]
Dit is met de hoogste piek op 5 juni op 100.4 en vanmorgen op 91.95.
Slimquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet dat soort dingen altijd in het begin. Is dat toevallig een app waarin je ook een geschiedenis in kan vullen? Bij mijn oude app kon dat niet en dan mis ik altijd de eerste kilo's en dat frustreert me dan.
Al voegt het misschien sowieso niet zoveel toe, want ik weeg maar wekelijks. Ik hou het ouderwets op papier bij. En dat hangt op de koelkast.
We zijn bij een Humphrey's gaan eten, dat is een 3-gangendiner ā la carte. Ik heb gekozen voor de gerechten waar ik benieuwd naar was, en die ik thuis niet snel zou maken. Dus niet de chocoladefondant met chocolade-ijs en chocoladesaus, want dat zou geen verrassing opleveren qua smaakbeleving.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Prima! Waar ga je eten vanavond? Check de menukaart alvast en bedenk wat je wil eten en waarom. Er na een fiks voorgerecht en een vet hoofdgerecht achterkomen dat de toetjes overheerlijk zijn, kan je goede voornemens goed in de war schoppen. Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.
En je hebt t zeker niet gedaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Verveel me.. Ik ben serieus aan het overwegen om nog maar een keer te gaan sporten vandaag. Dit. Is. Eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |