Die ga ik vanmiddag maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Smoothie met blauwe bessen & banaan is trouwens heerlijk
Klinkt lekker! Ik heb tijdens het opruimen op zolder ook een blender-nieuw-in-doos gevonden. Dus ik kan binnenkort ook dat soort dingen gaan makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Smoothie met blauwe bessen & banaan is trouwens heerlijk
Wow, dat gaat wel hard!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Het resultaat van week 1 van Ripped in 30:
2 kilo afgevallen, 1,5cm minder taille, 1,5cm minder heup, 1,5cm minder borst 1cm minder arm en 1cm minder nek.
Beide benen zijn wel een cm groter geworden.
Hoezo begin? Je hebt er net toch al 30 dagen Shred op zitten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begin gaat altijd hard he
Verwacht niet dat ik volgende week hetzelfde resultaat zie.
Ja maar daar tussen wel 3 weken vakantie gehad en niet bewogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoezo begin? Je hebt er net toch al 30 dagen Shred op zitten?
Ah zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar daar tussen wel 3 weken vakantie gehad en niet bewogen
Is die Ripped per week anders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:45 schreef Sarabi het volgende:
Zeker.
Zo week 2 is wel weer lastigmaar leuk
Ah kijk. Dat maakt het wat lastig. Maar ook juist dan moet je voldoende eten en slechte carbs vooral layen staan. Ben het volledig eens met Tink89 hierboven. Volkoren brood en vul aan met noten en vette vis en goed beleg. Even kwijt hoeveel je woog bij welke lengte, maar nauwelijks iets eten overdag en in de avond een enorme maaltijd lijkt me enorm slecht. Ik zou in jouw geval aanraden 3 grote maaltijden te eten met gezonde tussendoortjes maar bovenal een diėtist die verstand heeft van zaken als hypoglycemie en eetpatroon die daarbij verstandig is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat er beter kan.Insuline is leuk, maar dat werkt bij mij nogal rigoureus. Ken je de glucose tolerantie test? Ik heb deze ooit voor mijn opleiding gedaan en raakte bijna in een hypoglycemie.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die Ripped per week anders?
Nee, ik kon hem ook niet vinden op YTquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je ripped ook op Youtube gevonden? Ik vind daar alleen een hele vage screener.
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.quote:[quote]Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welkom! Vertel, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat weeg je, hoeveel beweeg je, wat is je doel en wat ga je veranderen ten opzichte van nu?
Ik ben zo weinig gaan eten overdag omdat ik weet dat ik met het avondeten te veel binnenkrijg. Dit gaat eigenlijk ongemerkt, ook als ik overdag veel kcal gehad heb. Een tijdelijke oplossing dus: zodra we het avondeten hebben aangepast ga ik weer meer overdag eten, graag zelfs!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Sorry als dit bot klinkt, maar jij leeft de hele dag op 4 crackers en een minibeetje yoghurt en kaas... Vind je het gek dat je 's avonds zo veel moet eten om geen honger te hebben?
Vanavond gaan we uit eten (was al langer gepland), dus geen idee nog.quote:Vertel eens: Wat ga je vanavond eten en hoe ga je dat maken? Hoe veel ben je van plan ervan te eten? We kunnen je vast helpen met tweaken!
Pastasalade, ik kom er nog op terug qua ingrediėnten en kcal.quote:Wat had je gisteren? 1300 kcals vind ik echt veel, als ik een mindere dag heb qua avondeten hang ik op 1000, maar ik probeer maximaal rond de 800 uit te komen. Da's dan zonder m'n avondtussendoortje.
In een smoothie of een shake zit vaak niet dezelfde voedingsstoffen als in een normale maaltijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.Eet gewoon een normale maaltijd, eet minder van de koolhydraten en kies voor beter vlees. Eet meer groenten en laat alle sausjes staan.
Je zult toch ooit moeten leren hoe je gezond moet eten. Zo'n dieet waarbij je complete maaltijden vervangt gaat je daarin niet helpen.
Anders gaan we allemaal lekker op een modifast dieet. En dan verbaasd zijn dat de kilo's eraf vliegen. En 3 maanden later verbaasd zijn dat de kilo's er weer aan vliegen.
Stil staan kan vaak voorkomen worden door anders en meer te eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
Kun je dan niet beter vasten met gezond eten ipv shakes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
Prima! Waar ga je eten vanavond? Check de menukaart alvast en bedenk wat je wil eten en waarom. Er na een fiks voorgerecht en een vet hoofdgerecht achterkomen dat de toetjes overheerlijk zijn, kan je goede voornemens goed in de war schoppen. Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben zo weinig gaan eten overdag omdat ik weet dat ik met het avondeten te veel binnenkrijg. Dit gaat eigenlijk ongemerkt, ook als ik overdag veel kcal gehad heb. Een tijdelijke oplossing dus: zodra we het avondeten hebben aangepast ga ik weer meer overdag eten, graag zelfs!
[..]
Vanavond gaan we uit eten (was al langer gepland), dus geen idee nog.
[..]
Pastasalade, ik kom er nog op terug qua ingrediėnten en kcal.
En, alle feedback is welkom, anders was ik hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |