Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, 3.5 kilo?Was je ongesteld of iets? En yay voor je ATL.
Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)
Dus op de ochtend van thuiskomst gaf de weegschaal 74.6 aan en vandaag 71.1.
Wat goedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie geweest en daar elke dag uit eten (in de vorm van pizza e.d.)In combinatie met alcohol, warmte en niet genoeg drinken, raakt je vochtbalans daar wel van in de war.
Dus op de ochtend van thuiskomst gaf de weegschaal 74.6 aan en vandaag 71.1.
En heel veel gelopen, dus het leek me ook al gek als ik kilo's was aangekomen. Yayquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Superchill! Dan heb je misschien niet supergezond gegeten. Maar niet teveel gegeten. Dat is wel netjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een ATL op de weegschaal vanochtend.Dan hield ik dus echt 3.5 kilo aan vocht vast.
Dat is altijd klote he, als je dan niet lekker bent dat de behoefte aan snaaien dan groter is dan normaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren was ik een beetje ziekig, dus de hele avond lopen snaaien
Nouja zit nu wel weer mooi op een gemiddelde voor 2 dagen.
Verder veel spierpijn in mijn schouders, ik gok van week 2 van Jillian?
Ja, ik wil zo'n persoon zijn die helemaal niet wil eten als ze ziek is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is altijd klote he, als je dan niet lekker bent dat de behoefte aan snaaien dan groter is dan normaalBij mij dan tenminste..
Spierpijn kan best aan Jillian liggen ja![]()
Ik heb pijn in mijn kont van een uur fietsen. Ik ben echt niks meer gewend
Welke aflevering ben je? ik ben blijven hangen ergens in seizoen 7quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik wil zo'n persoon zijn die helemaal niet wil eten als ze ziek is.
Vind het stom dat het bij mij juist andersom is![]()
Eens kijk of ik het een beetje los kan hoepelen tijdens een aflevering van Grey's
Loop je binnen of buiten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja he![]()
En net weer! 6029m tegenover de 6139m van gister in 30 minuten, alsnog tevreden
Ik vrees nog steeds voor het moment dat ik ooit weer kan/ga beginnen. Dan ga ik 4 km in een half uur never nooit redden denkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loop je binnen of buiten?
Ik heb gisteren 4km in een half uur gelopenja ik ben niet bepaald de snelste. Maar was kapot. Had ook anderhalve week niet gelopen om mijn benen wat rust te geven. maar manmanman dat was afzien.
Grey'squote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je? ik ben blijven hangen ergens in seizoen 7
Beide. Wat ik wel doe is doorzetten, dus totaal geen rust geven op 1 dag na. Ik begon met 4km in 20 minuten afgelopen week en was echt kapotquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loop je binnen of buiten?
Ik heb gisteren 4km in een half uur gelopenja ik ben niet bepaald de snelste. Maar was kapot. Had ook anderhalve week niet gelopen om mijn benen wat rust te geven. maar manmanman dat was afzien.
Probeer het voor de grap eens 1 dag zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het kan. Op zo'n vastendag zou ik me lusteloos voelen en de hele dag aan eten denken.
Doorzetten? het is niet zo dat ik dat niet doe he...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Beide. Wat ik wel doe is doorzetten, dus totaal geen rust geven op 1 dag na. Ik begon met 4km in 20 minuten afgelopen week en was echt kapotmaar dat is nu al iets verbeterd. Vorig jaar liep ruim 8km in 30 minuten en ben toen gestopt omdat het zomervakantie was, uiteindelijk 0 motivatie meer en niet meer begonnen tot afgelopen week. Veel spijt van.
Haha ik loop gemiddeld 7,5 minuut op de km. Jij bent een stuk langer dan ik toch? Je gaat dat gewoon reddenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor het moment dat ik ooit weer kan/ga beginnen. Dan ga ik 4 km in een half uur never nooit redden denk![]()
Bedoelde het niet slechtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doorzetten? het is niet zo dat ik dat niet doe he...
Maar je loopt 6 dagen achter elkaar dan ofzo? want dat is vragen om blessures.
Ik heb last van mijn schenen maar voelde gisteren vooral mijn knieën goed. Maargoed de een is wat blessure gevoeliger dan de ander.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bedoelde het niet slechtvoor mij is het meer iets van doorzetten.
Maar ik loop gewoon 6 dagen achter elkaar, vorig jaar ook geen problemen mee gehad.
Om eerlijk te zijnkan ik me niet herinneren dat ik ooit een blessure gehad heb.
Dat is ook mijn gemiddelde snelheid tijdens een Evy trainingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik loop gemiddeld 7,5 minuut op de km. Jij bent een stuk langer dan ik toch? Je gaat dat gewoon redden
oh dan schelenw e niet zo veel nee haha. Jammer dat je niet meer in ehv woont. Anders hadden we een keer samen kunnen lopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gemiddelde snelheid tijdens een Evy training
En ik ben maar 1.63 m, dus zo lang ben ik niet
Aflevering 6 van seizoen 1quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Welke aflevering ben je? ik ben blijven hangen ergens in seizoen 7
Nou ik heb dus wel eens geprobeerd om overdag weinig te eten, maar dan heb ik echt te veel honger en word ik duizelig. Misschien is het een kwestie van wennen dan. Ik vind het fijner om gewoon elke dag een tekort van 500 te hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb net voor het eerst in tijden echt geshopt.
3 broeken en 4 tops!
[..]
Probeer het voor de grap eens 1 dag zou ik zeggen.
Dat lusteloze is dus echt niet zo. Ik bruis van de energie en op mijn werk kan ik me supergoed concentreren op zulke dagen.
Dat is echt een misverstand. Dat suffe komt pas na veel langer vasten.
Nu bijvoorbeeld heb ik wel wat honger, maar hoe vaak slaap je niet riant uit en eet je pas laat...
En aan eten denken is juist ook helemaal niet het geval omdat ik precies weet wanneer ik wat ga eten, daardoor kan ik het juist heel makkelijk loslaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |