Maar dat was alleen gister. De dag er voor was:quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ligt het daar niet aan. Misschien was het erg zout?
Zat je al lang op die ATL of was dat een spontane schommeling naar beneden? Ik zou er niet zo wakker van liggen, ineens zoveel "aankomen" is nooit echt gewicht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat was alleen gister. De dag er voor was:
O: 1 appel, 2 wilde perzikken, 1 nectarine
S: uurtje baantjes zwemmen
L: volkoren boterham pindakaas + volkoren boterham kaas
T: Appel
D: zelfgemaakte roti
En ik zat meteen de dag na mijn ATL al weer anderhalve kilo er boven
Ja dat is een beetje lastig want ik was niet thuis bij mijn eigen weegschaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zat je al lang op die ATL of was dat een spontane schommeling naar beneden? Ik zou er niet zo wakker van liggen, ineens zoveel "aankomen" is nooit echt gewicht.
Dan zijn die 1.5 kilo echt geen vet. Merk je aan je lichaam dat je bent afgevallen? Gewoon doen wat je aan het doen bent, zo lang je je werkelijk aan de kcal houdt moet die weegschaal omlaag gaan vroeg of laat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat was alleen gister. De dag er voor was:
O: 1 appel, 2 wilde perzikken, 1 nectarine
S: uurtje baantjes zwemmen
L: volkoren boterham pindakaas + volkoren boterham kaas
T: Appel
D: zelfgemaakte roti
En ik zat meteen de dag na mijn ATL al weer anderhalve kilo er boven
Ik merk niks aan mijn lichaamquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zijn die 1.5 kilo echt geen vet. Merk je aan je lichaam dat je bent afgevallen? Gewoon doen wat je aan het doen bent, zo lang je je werkelijk aan de kcal houdt moet die weegschaal omlaag gaan vroeg of laat.
Havermout, geplette spelt vlokken, zonnebloempitten, pompoenpitten, wat gehakte amandelen en hazelnoten, handje cranberries, wat kokosolie en wat agave siroop. Alles door elkaar husselen en dan 15 minuten op 175 graden in de oven. Af laten koelen en je hebt heerlijke crunchy granola.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is wel een bijzondere combinatie van dingen jaMaar toch flink wat fruit en andere goede dingen
![]()
Jij maakt je granola toch zelf, dacht ik een tijd terug gelezen te hebben? Wat doe jij er precies in?
Ik ontbijt graag met yoghurt en aardbeien, maar voor wat extra 'bite' lijkt het me lekker om er wat granola doorheen te doen
Mijn kleren zitten ook wel beter volgens mij. Maar ik ben ook wel 2 kilo lichter geweest de laatste maanden. En dan is dit frustrerend.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik mijn groepslessen nog kon doen en zo, werd ik aanvankelijk ook wat zwaarderMaar ondertussen zaten mijn kleren na een tijdje wel beter, dus toen vond ik die extra kilo of wat niet zo erg, dat gooide ik ook maar gewoon op spiervorming
Het rare zelfbeeld herken ik wel. Ben in een tennisrokje wezen skaten, en zag daar foto's van terug. Het gedeelte waar kleding overheen zat was ik redelijk tevreden mee, maar die blote benen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik merk niks aan mijn lichaam
Ik voel me lelijker en dikker dan een jaar geleden maar het scheelt toch echt 10 kilo en 2 kledingmaten
Ik ben daar allemaal niet zo goed in
Soms heb ik gewoon van die fases dat ik mezelf echt niet leuk vind (normaal niet hoor, ik weet ergens heus wel dat ik een lekker wijf ben)
Ziet er goed uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn lunch was super lekker.Dat ga ik vaker maken. Even een impressie. Met fout instagramfiltertje.
Sorry.
[ afbeelding ]
Maar 250 calorieën.Vult echt enorm goed. En waar andere mensen snoepen, hou ik heel erg van warm eten. Dus dit is voor mij gewoon een gezonde optie.
Hele lijstje voor vandaag:
O: Optimel perzik yoghurt, muesli
L: 2 volkoren boterhammen, halve paprika, kleine rode ui en handje kastanje champignons
T: Volkoren cracker met pindakaas
A: Kerrie rijst (75 gram rijst) met spitskool en kipfilet(75gram). Serveer ik in een uitgeholde ananas.
T: Het vruchtvlees van de ananas.
Al is omgeving ook niet altijd een goede maatstaf. Dat ze zeggen dat je 'toch echt niet nog meer moet afvallen' terwijl ik nog gewoon overgewicht heb (niet veel, maar toch). Denk dat ik wel kritischer naar mezelf ben dan mijn omgeving.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Het rare zelfbeeld herken ik wel. Ben in een tennisrokje wezen skaten, en zag daar foto's van terug. Het gedeelte waar kleding overheen zat was ik redelijk tevreden mee, maar die blote benen.
Terwijl ik echt wel van meerdere kanten te horen krijg dat er niets mis is met mij.
Dat zeiden mensen bij mij zelfs toen ik op mijn hoogste gewicht ooit zat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al is omgeving ook niet altijd een goede maatstaf. Dat ze zeggen dat je 'toch echt niet nog meer moet afvallen' terwijl ik nog gewoon overgewicht heb (niet veel, maar toch). Denk dat ik wel kritischer naar mezelf ben dan mijn omgeving.
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn lunch was super lekker.Dat ga ik vaker maken. Even een impressie. Met fout instagramfiltertje.
Sorry.
[ afbeelding ]
Maar 250 calorieën.Vult echt enorm goed. En waar andere mensen snoepen, hou ik heel erg van warm eten. Dus dit is voor mij gewoon een gezonde optie.
L: 2 volkoren boterhammen, halve paprika, kleine rode ui en handje kastanje champignons
A: Kerrie rijst (75 gram rijst) met spitskool en kipfilet(75gram). Serveer ik in een uitgeholde ananas.
Oude vrouwtjes zijn veelal zelf best voloptueus en vinden slanke mensen daardoor vaak 'graatmager' heb ik het idee. Groot gelijk dat je blijft werken naar een lichaam waar je blij van wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen bij mij zelfs toen ik op mijn hoogste gewicht ooit zat."Op dieet? Maar jij bent toch helemaal niet zo dik"
Vooral oude vrouwtjes hebben een erg krom beeld over wat dik is.
En ook mensen die zeggen van "jij moet echt tot xx gewicht afvallen, dat zou een mooie gewicht voor je zijn" Wat dan echt net een bmi van 25 is.En als ik dan vertel wat mijn eigenlijke doel is, dan vinden ze dat te weinig, terwijl dat gewoon een gezond gewicht is.
Ben misschien mijn hele leven te dik geweest, maar dat betekend toch niet dat "dik" daarom bij mij past. Ik blijf gewoon dromen over (en werken naar) een lichaam dat mij blij zou maken.
Thnx! Dat moet ik binnenkort eens gaan makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig Sarabi.
En ook jij Patoshik! Netjes hoor!
[..]
Havermout, geplette spelt vlokken, zonnebloempitten, pompoenpitten, wat gehakte amandelen en hazelnoten, handje cranberries, wat kokosolie en wat agave siroop. Alles door elkaar husselen en dan 15 minuten op 175 graden in de oven. Af laten koelen en je hebt heerlijke crunchy granola.
2300 belachelijk laag? hoeveel zou jij moeten eten om op onderhoud te eten dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Lijstje!
O: 400 ml magere yoghurt, 150 gr aardbeien, 20 ml slimpie siroop, 1 glas karnemelk
T: niks... ja, slecht, i know..
L: 500 gr kwark, ceasar salade, blikje tonijn, 3 plakjes honing geitenkaas.
T: ananas en aardbei
D: Kip Tandoori
T: Weet ik nog niet.
zit nu op 1800 kcal, maar vanmorgen 2 uur gewerkt, vanavond ook nog 2 uur, 45 minuten personal training gehad en 75 minuten cardio gedaan. Denk dat ik gewoon op 2300 ga zitten ofzo.. (dan zit ik nog belachelijk laag in mn kcal.. maar goed)
2300 is m'n onderhoud. Alleen heb sowieso al 1000 kcal verbrand met alleen m'n cardio..quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
2300 belachelijk laag? hoeveel zou jij moeten eten om op onderhoud te eten dan?
Blender is er dus toch maar een smoothie als T erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
O: 2 volkoren cashewbutter, 1 volkoren kaas
L: 150 gram kwark met muesli, chia, walnoten
T: appel en oploskoffie
D: aardappels, zalm en sla met een gekookt eitje
Geen smoothie.Dacht dat mijn blender vanochtend zou komen, maar helaas...
Bij de D minder op, want de spitskool was zo veel dat we het niet op kregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg mijn D niet eens op en het was maar 160 g aardappels, een hamburger en 200 g broccoli.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn week vakantie is weer voorbij
Heb niet alle dagen extreem lopen schranzen of zo, maar echt verantwoord is anders. Maar in die ene week zomervakantie die ik dit jaar heb, had ik niet zo'n zin om extreem op mijn eten te letten. Maar ik werd niet blij van die 61 kg vanmorgen op de weegschaal, dus er moet gewoon echt wat gebeuren nu. Aangezien sporten nog steeds niet gaat, zal ik wat beter op mijn eten moeten letten.
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: appel
L: 2 volkoren bth met 2 plakjes achterham en 2 gekookte eieren; klein bakje ijsbergsla met komkommer/tomaat/beetje mais (geen dressing)
T: 2 kiwi gold
D: gekookte aardappels/broccoli/vlees (weet nog niet wat, man haalt wat uit de vriezer)
Verder koffie en water tussendoor.
Is het ook, het is mijn bedoeling om wat kcal van het avondeten te verschuiven naar overdag, zodat het beter in verhouding is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Myraela het volgende:
1000 kcal voor een diner vind ik overigens ook wel erg veel, dan zou ik daarin ook maar eens wat andere opties opzoeken.
Ik hoor graag wat er beter kan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef Californium het volgende:
Dat is geen goed lijstje om je
bloedsuikerspiegel stabiel te houden... tevens gebeurt dat door je insulinehuishouding en dus redelijk automatisch. Daarnaast is het idee dat je dan op vaste tijden moet eten en meerderde maaltijden per dag op dat gebied achterhaald. Het is goedbedoeld advies hoor! Lijkt niet zo, maar ik post mobiel en lijk dan nogal kortaf :p.
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar helpen goede koolhydraten niet juist met je suikerspiegel? In plaats van eiwitten. Ik zou van zo eten enorm ongelukkig worden en het nooit volhouden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Is het ook, het is mijn bedoeling om wat kcal van het avondeten te verschuiven naar overdag, zodat het beter in verhouding is.
Mijn eetpatroon op het werk is nu op het neurotische afmaar ik probeer mijn glucosespiegel stabiel te houden:
8:45 = 150 g yoghurt (118,5 kcal)
10:45 = 2 volkoren crackers (90 kcal)
12:45 = 100 g low fat cottage cheese (77 kcal) of 125 g magere Franse kwark (62,5 kcal) of 62 g light mozzarella (103 kcal)
14:45 = 2 volkoren crackers (90 kcal)
16:45 = 100 g low fat cottage cheese (77 kcal) of 125 g magere Franse kwark (62,5 kcal) of 62 g light mozzarella (103 kcal)
Oh en het avondeten was dus meer dan 1300 kcal vandaag, dus werk aan de winkel om dat recept te tweaken.
en?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Morning!
Tijd om na de eerste week Jillian weer te wegen, meten, foto's te maken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Het resultaat van week 1 van Ripped in 30:
2 kilo afgevallen, 1,5cm minder taille, 1,5cm minder heup, 1,5cm minder borst 1cm minder arm en 1cm minder nek.
Beide benen zijn wel een cm groter geworden.
Ja zal ook wel vocht zijn maar toch irritant. Merk dat ik bij verhuizen wel op moet letten toch regelmatig te eten. Gisteren alleen ontbijt en avondeten op. We verhuizen naar Nieuwegein. Samenwonenquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:05 schreef xRoosjex het volgende:
[..]
2,5 km aangekomen? Zal vast veel vocht zijn dat je vasthoudt, verhuizen is zweten ! Waar ga je heen verhuizen?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dat denk ik ook gewoon doen. Moet er toch eens aan geloven om te gaan bewegen. Maar dan de 30 day shred, dat is de bekendste toch?
Keurig lijstje, helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Kuit voelde wat stijf vanmorgen dus niet gaan hardlopen maar in plaats daarvan een 5km omgefietst naar het station.Heb ik toch iig wat beweging gehad.
Mijn lijstje van vandaag is specifiek bedoeld om nu eens niet te weinig te eten en zo hopelijk een snaaibui vanavond voor te kunnen blijven:
O: blauwe bessen, 30gr granola, 250 gr senoble kwark
T: appel
L: 2 bh m kalkoenfilet en komkommer, 1 bh appelstroop, plus kapje met appelstroop
T: rode paprika
D: veldsla stamppot met cherrytomaatjes, spekjes en wat boursin light
T: yoghurt met blauwe bessen en/of aardbeien
Sorry als dit bot klinkt, maar jij leeft de hele dag op 4 crackers en een minibeetje yoghurt en kaas... Vind je het gek dat je 's avonds zo veel moet eten om geen honger te hebben? Ik denk dat je al een hele verbetering kunt maken door beleg op je crackers te doen of ze te vervangen door een boterham, door muesli of noten toe te voegen aan je yoghurt, door je mozzarella aan te vullen met tomaatjes, balsamicodressing en groenvoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Is het ook, het is mijn bedoeling om wat kcal van het avondeten te verschuiven naar overdag, zodat het beter in verhouding is.
Mijn eetpatroon op het werk is nu op het neurotische afmaar ik probeer mijn glucosespiegel stabiel te houden:
8:45 = 150 g yoghurt (118,5 kcal)
10:45 = 2 volkoren crackers (90 kcal)
12:45 = 100 g low fat cottage cheese (77 kcal) of 125 g magere Franse kwark (62,5 kcal) of 62 g light mozzarella (103 kcal)
14:45 = 2 volkoren crackers (90 kcal)
16:45 = 100 g low fat cottage cheese (77 kcal) of 125 g magere Franse kwark (62,5 kcal) of 62 g light mozzarella (103 kcal)
Oh en het avondeten was dus meer dan 1300 kcal vandaag, dus werk aan de winkel om dat recept te tweaken.
Welkom! Vertel, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat weeg je, hoeveel beweeg je, wat is je doel en wat ga je veranderen ten opzichte van nu?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Unites het volgende:
Ik wil ook meedoen als het mag!
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje weinig? Ik heb even niet in m'n hoofd hoe lang en zwaar jij bent, maar voor mij zou dit bijna automatisch betekenen dat ik veel te weinig gegeten heb.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Sarabi het volgende:
Score van vandaag: 1200kcal, 40 min hoepelen en 35 min Jillian.
Ik ben tevredenzeker zo na het weekend.
1.68 en 86 kiloquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welkom! Vertel, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat weeg je, hoeveel beweeg je, wat is je doel en wat ga je veranderen ten opzichte van nu?
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Ik heb even niet in m'n hoofd hoe lang en zwaar jij bent, maar voor mij zou dit bijna automatisch betekenen dat ik veel te weinig gegeten heb.
leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:13 schreef BananaPancake het volgende:
rk dat ik bij verhuizen wel op moet letten toch regelmatig te eten. Gisteren alleen ontbijt en avondeten op. We verhuizen naar Nieuwegein. Samenwonen
Die ga ik vanmiddag maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Smoothie met blauwe bessen & banaan is trouwens heerlijk
Klinkt lekker! Ik heb tijdens het opruimen op zolder ook een blender-nieuw-in-doos gevonden. Dus ik kan binnenkort ook dat soort dingen gaan makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Smoothie met blauwe bessen & banaan is trouwens heerlijk
Wow, dat gaat wel hard!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Het resultaat van week 1 van Ripped in 30:
2 kilo afgevallen, 1,5cm minder taille, 1,5cm minder heup, 1,5cm minder borst 1cm minder arm en 1cm minder nek.
Beide benen zijn wel een cm groter geworden.
Hoezo begin? Je hebt er net toch al 30 dagen Shred op zitten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begin gaat altijd hard he
Verwacht niet dat ik volgende week hetzelfde resultaat zie.
Ja maar daar tussen wel 3 weken vakantie gehad en niet bewogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoezo begin? Je hebt er net toch al 30 dagen Shred op zitten?
Ah zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar daar tussen wel 3 weken vakantie gehad en niet bewogen
Is die Ripped per week anders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:45 schreef Sarabi het volgende:
Zeker.
Zo week 2 is wel weer lastigmaar leuk
Ah kijk. Dat maakt het wat lastig. Maar ook juist dan moet je voldoende eten en slechte carbs vooral layen staan. Ben het volledig eens met Tink89 hierboven. Volkoren brood en vul aan met noten en vette vis en goed beleg. Even kwijt hoeveel je woog bij welke lengte, maar nauwelijks iets eten overdag en in de avond een enorme maaltijd lijkt me enorm slecht. Ik zou in jouw geval aanraden 3 grote maaltijden te eten met gezonde tussendoortjes maar bovenal een diëtist die verstand heeft van zaken als hypoglycemie en eetpatroon die daarbij verstandig is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat er beter kan.Insuline is leuk, maar dat werkt bij mij nogal rigoureus. Ken je de glucose tolerantie test? Ik heb deze ooit voor mijn opleiding gedaan en raakte bijna in een hypoglycemie.
Jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die Ripped per week anders?
Nee, ik kon hem ook niet vinden op YTquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je ripped ook op Youtube gevonden? Ik vind daar alleen een hele vage screener.
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.quote:[quote]Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welkom! Vertel, hoe oud ben je, hoe lang ben je, wat weeg je, hoeveel beweeg je, wat is je doel en wat ga je veranderen ten opzichte van nu?
Ik ben zo weinig gaan eten overdag omdat ik weet dat ik met het avondeten te veel binnenkrijg. Dit gaat eigenlijk ongemerkt, ook als ik overdag veel kcal gehad heb. Een tijdelijke oplossing dus: zodra we het avondeten hebben aangepast ga ik weer meer overdag eten, graag zelfs!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Sorry als dit bot klinkt, maar jij leeft de hele dag op 4 crackers en een minibeetje yoghurt en kaas... Vind je het gek dat je 's avonds zo veel moet eten om geen honger te hebben?
Vanavond gaan we uit eten (was al langer gepland), dus geen idee nog.quote:Vertel eens: Wat ga je vanavond eten en hoe ga je dat maken? Hoe veel ben je van plan ervan te eten? We kunnen je vast helpen met tweaken!
Pastasalade, ik kom er nog op terug qua ingrediënten en kcal.quote:Wat had je gisteren? 1300 kcals vind ik echt veel, als ik een mindere dag heb qua avondeten hang ik op 1000, maar ik probeer maximaal rond de 800 uit te komen. Da's dan zonder m'n avondtussendoortje.
In een smoothie of een shake zit vaak niet dezelfde voedingsstoffen als in een normale maaltijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben momenteel zeventien jaar oud en weeg 88,5 kilo. Ik ben begonnen op 95 kilo en ben nu ongeveer een week of vijf / zes bezig. Mijn doel is 65 a 75 kilo. Momenteel eet ik gewoon alles, maar minder.
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Unites het volgende:
Voor de komende 2,5 week ga ik beginnen met sporten (wandelen en hardlopen) en ga ik minder eten. Ik ga het 'normale avondeten' (aardappelen, vlees, groenten, rijst, pasta, etc) vervangen door fruit, een smoothie of een shake.
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat echt helemaal nergens op.Eet gewoon een normale maaltijd, eet minder van de koolhydraten en kies voor beter vlees. Eet meer groenten en laat alle sausjes staan.
Je zult toch ooit moeten leren hoe je gezond moet eten. Zo'n dieet waarbij je complete maaltijden vervangt gaat je daarin niet helpen.
Anders gaan we allemaal lekker op een modifast dieet. En dan verbaasd zijn dat de kilo's eraf vliegen. En 3 maanden later verbaasd zijn dat de kilo's er weer aan vliegen.
Stil staan kan vaak voorkomen worden door anders en meer te eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
Kun je dan niet beter vasten met gezond eten ipv shakes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel degelijk ergens opslaat, maar ik neem jouw advies en dat van Sarabi zeker ten harte hoor. Momenteel sta ik 'stil' qua afvallen; er gaat niets meer af en er komt ook niet bijster veel bij. Ik wil gewoon even een kleine periode vasten om over dat punt te komen en daarna weer langzaam opbouwen naar 'normaal voedsel'.
Prima! Waar ga je eten vanavond? Check de menukaart alvast en bedenk wat je wil eten en waarom. Er na een fiks voorgerecht en een vet hoofdgerecht achterkomen dat de toetjes overheerlijk zijn, kan je goede voornemens goed in de war schoppen. Je mag natuurlijk uit eten, maar ook dan kun je bewust kiezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben zo weinig gaan eten overdag omdat ik weet dat ik met het avondeten te veel binnenkrijg. Dit gaat eigenlijk ongemerkt, ook als ik overdag veel kcal gehad heb. Een tijdelijke oplossing dus: zodra we het avondeten hebben aangepast ga ik weer meer overdag eten, graag zelfs!
[..]
Vanavond gaan we uit eten (was al langer gepland), dus geen idee nog.
[..]
Pastasalade, ik kom er nog op terug qua ingrediënten en kcal.
En, alle feedback is welkom, anders was ik hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |