abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:17:36 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143015301
De lidl heeft nu blauwe bessen, 500gr voor 1,99! Ik heb gisteren 2 bakken gekocht en ingevroren en ik rij zo nog even terug. :9
pi_143015969
Daar heb ik ze ook vandaan :D
pi_143016301
Nou vandaag geen Ripped.
Volgende week dan maar een rustdag minder en een dagje meer sporten :)
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:41:40 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143018929
Zo, er ligt 2,5 kilo blauwe bessen in de vriezer! :D :9
pi_143019340
Oeh, ook maar even langs de lidl dan :9
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:30:29 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_143020029
1.2kg afgevallen deze week, yay! Nog 5.4 voor mn doel.
pi_143020158
Heb vriendlief ook nog even naar de Lidl gestuurd :D
pi_143020459
Ik heb een grote watermeloen van de emté voor 1.99. :9

Lijstje
O: yoghurt met pure chocolade en banaan
B: 25km fietsen
L: ijsje, bolletje yoghurt en bolletje banaan :@
T: watermeloen
D: zelfgemaakte hamburgers bestaande uit: 2 vloerkadetten, ui, tomaat, sla, 1 plakje cheddar, ketchup, 150 gram gekruid rundergehakt.
T: worteltjes?
B: uurtje Wii Just dance
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:19:06 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143021410
*O* Ik heb net eindelijk weer eens hard gelopen. En zonder pijn! *O*
pi_143021507
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
*O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143021646
quote:
*O* Top!
pi_143021697
O: smoothie banaan, aardbeien en kokoswater + beetje geitenkaassalade
L: ikea bruin broodje kaas + salade
T: light cappuccino starbucks
D: bloemkool met sausje, aardappels en kipfilet
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:29:22 #38
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_143021736
quote:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:10:42 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143023124
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
De lidl heeft nu blauwe bessen, 500gr voor 1,99! Ik heb gisteren 2 bakken gekocht en ingevroren en ik rij zo nog even terug. :9
Heb 3kg van schoonloeder gekregen, zo handig in porties in de vriezer, hele jaar plezier van.

*O* voor het hardlopen zonder pijn *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:16:30 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143023435
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb 3kg van schoonloeder gekregen, zo handig in porties in de vriezer, hele jaar plezier van.

*O* voor het hardlopen zonder pijn *O*
Nice zo'n schoonloeder! :Y en tx!
pi_143026800
Mijn lijstje (echt nog niet perfect maar ik ben ook niet ontevreden. Het is een beetje laag in calorieën vandaag dus misschien neem ik zo nog wat kwark of zo. Ik ben alleen zo moe dat ik gewoon geen honger heb)

O: 2 volkoren boterhammen met slankie smeerkaas
S: zwemmen, baantjes en gewoon leuk
L: Kwark, 1 hard broodje met pindakaas
T: 1 hard broodje met curry ( :') ja ik weet het maar ik vind het lekker)
D: 3 tacoschelpen gevuld met quorn en wat groenten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Manager PR/Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 22:07:25 #42
269689 crew  Viv
pi_143031717
Hoi, ik wil me graag bij de dieetclub voegen. :Y)

Mijn gewicht is de afgelopen jaren steeds toegenomen, ik heb nu een BMI van 28.2. Het is tot nu toe niet gelukt om het tij te keren door wat meer op mijn eten te letten, dus het is tijd om het serieuzer aan te pakken.

Een concrete aanleiding om nu te beginnen, is dat mijn man (hij heeft ook overgewicht) en ik halverwege 2016 een huis willen kopen. We zagen vandaag dat we met een gezonde BMI duizenden euro's zouden besparen in premies van de overlijdensrisicoverzekering. :o Verder wil ik een gezonde BMI bereiken voordat ik zwanger word (hopelijk ook medio 2016), omdat ik dan minder kans heb op allerlei complicaties.

Wat al goed gaat, is dat ik inmiddels op werkdagen (5/week) tot het avondeten aan ongeveer 500 kcal genoeg heb. Eerder gebruikte ik meer kcal en had ik alsnog continu honger. Ik heb daarom mijn volkoren boterhammen met zoet beleg ingewisseld voor kwark, yoghurt en/of hütenkäse. Ik eet nog wel volkorencrackers voor de voedingsvezels.

Wat nog niet goed gaat, is het avondeten doordeweeks en alles in het weekend. :') In mijn vrije tijd geniet ik graag van uitgebreid brunchen/avondeten, zelf koekjes bakken, chocola, etc. Het is mijn bedoeling om hier met mate van te blijven genieten.

Wat ook nog niet goed is, is dat ik te weinig beweeg. Ik heb een zittend beroep, en in mijn vrije tijd zit ik ook veel achter de computer, of hang ik op de bank. :X Woon-werkverkeer bestaat nu uit bus-trein-bus, ik wil een vouwfiets kopen (een goede is dúúr :'( ) om die bus-trajecten fietsend af te leggen.

Mijn doel is om op 1 juli 2016 70 kilo te wegen. Ik weeg nu 86.5 kilo.
Ik heb al een ticker aangemaakt, voor in de OP:
pi_143032020
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi, ik wil me graag bij de dieetclub voegen. :Y)

Mijn gewicht is de afgelopen jaren steeds toegenomen, ik heb nu een BMI van 28.2. Het is tot nu toe niet gelukt om het tij te keren door wat meer op mijn eten te letten, dus het is tijd om het serieuzer aan te pakken.

Een concrete aanleiding om nu te beginnen, is dat mijn man (hij heeft ook overgewicht) en ik halverwege 2016 een huis willen kopen. We zagen vandaag dat we met een gezonde BMI duizenden euro's zouden besparen in premies van de overlijdensrisicoverzekering. :o Verder wil ik een gezonde BMI bereiken voordat ik zwanger word (hopelijk ook medio 2016), omdat ik dan minder kans heb op allerlei complicaties.

Wat al goed gaat, is dat ik inmiddels op werkdagen (5/week) tot het avondeten aan ongeveer 500 kcal genoeg heb. Eerder gebruikte ik meer kcal en had ik alsnog continu honger. Ik heb daarom mijn volkoren boterhammen met zoet beleg ingewisseld voor kwark, yoghurt en/of hütenkäse. Ik eet nog wel volkorencrackers voor de voedingsvezels.

Wat nog niet goed gaat, is het avondeten doordeweeks en alles in het weekend. :') In mijn vrije tijd geniet ik graag van uitgebreid brunchen/avondeten, zelf koekjes bakken, chocola, etc. Het is mijn bedoeling om hier met mate van te blijven genieten.

Wat ook nog niet goed is, is dat ik te weinig beweeg. Ik heb een zittend beroep, en in mijn vrije tijd zit ik ook veel achter de computer, of hang ik op de bank. :X Woon-werkverkeer bestaat nu uit bus-trein-bus, ik wil een vouwfiets kopen (een goede is dúúr :'( ) om die bus-trajecten fietsend af te leggen.

Mijn doel is om op 1 juli 2016 70 kilo te wegen. Ik weeg nu 86.5 kilo.
Ik heb al een ticker aangemaakt, voor in de OP:
[ link | afbeelding ]
Misschien moet je overdag genoeg eten zodat je 's avonds niet gaat snacken! Damn, mijn ontbijt is vaak al meer dan 500 kcal!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143032321
Ik eet overdag ook niet veel hoor en krijg dan echr geen eetbuien

Het lijtk me meer te zitten in de combi ontspannen=eten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Manager PR/Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 22:24:01 #45
269689 crew  Viv
pi_143032625
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef Californium het volgende:
Misschien moet je overdag genoeg eten zodat je 's avonds niet gaat snacken! Damn, mijn ontbijt is vaak al meer dan 500 kcal!
Ik snack doordeweeks niet. ;) Het avondeten hebben we ooit een korte tijd bijgehouden qua kcal (dat gaan we nu weer oppakken), maar mijn ervaring is dat het al snel 1000 kcal of meer is. Vandaar dat ik nu aan de veilige kant ben gaan zitten voor de rest van de dag, ook gezien mijn lage energiebehoefte doordat ik weinig beweeg.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet overdag ook niet veel hoor en krijg dan echr geen eetbuien

Het lijtk me meer te zitten in de combi ontspannen=eten
Klopt, gezelligheid = eten.
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:32:50 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143033068
Hier ging het vanavond dus wel mis, wrsch mede omdat ik vandaag overdag vrij weinig gegeten heb...
pi_143034284
Ik vind 500 kcal voor alleen een ontbijt dan weer erg veel.

1000 kcal voor een diner vind ik overigens ook wel erg veel, dan zou ik daarin ook maar eens wat andere opties opzoeken.

Hier ging het vandaag wel redelijk, morgen weer wegen. :) Had vanavond wel trek in iets lekkers en nog ruimte zat. Dus heb een grote mok halfvolle melk met Nesquik op. :') Niet de beste keuze maar ik had het nog in huis en mijn chocolade craving is in ieder geval over. En zat toch nog netjes binnen mijn calorieën.

Best lang geleden dat ik overigens melk op had. Stiekem is dat toch wel erg lekker. Sinds ik mijn vriend ken dronk ik standaard een glas melk bij het eten, vroeger nooit. Ben er nu weer mee gestopt omdat ik gewoon water moet drinken.

Lijstje:
O: Optimel cranberry yoghurt, muesli, lijnzaad
L: 3 volkoren boterhammen met mosterd en kipfilet
T: handje aardbeien
A: salade met 30+ oude kaas, croutons, yoghurt dressing, komkommer, rode ui en tomaat
T: Grote mok halfvolle melk met Nesquik
pi_143042579
Wauw. Van een weekend bij mn schoonouders ben ik 2,5 kilo aangekomen! :') nouja vandaag wel veel beweging want we gaan verhuizen *O*
My salvation lies in your love..
pi_143042735
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 07:40 schreef BananaPancake het volgende:
Wauw. Van een weekend bij mn schoonouders ben ik 2,5 kilo aangekomen! :') nouja vandaag wel veel beweging want we gaan verhuizen *O*
2,5 km aangekomen? Zal vast veel vocht zijn dat je vasthoudt, verhuizen is zweten ! Waar ga je heen verhuizen?
pi_143042862
Mijn weegschaal gaf vanmorgen 88,9 aan

Ik heb gister een begin met Evy gemaakt (zie Evy in veel topics op fok terugkomen) , ik kan gewoon niet hardlopen. Ik heb problemen met mijn ademhaling als ik hardloop (Dat ik niet goed in en uitadem).
Iemand hier ervaring mee?

Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met aardbeien
T: fruit
L: 3 boterhammen met filet americain en een ei
T: ?
D: rijst met kip en groente
S: uur cardio en gewichten op de sportschool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: