quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net eindelijk weer eens hard gelopen. En zonder pijn!
Heb 3kg van schoonloeder gekregen, zo handig in porties in de vriezer, hele jaar plezier van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
De lidl heeft nu blauwe bessen, 500gr voor 1,99! Ik heb gisteren 2 bakken gekocht en ingevroren en ik rij zo nog even terug.
Nice zo'n schoonloeder!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb 3kg van schoonloeder gekregen, zo handig in porties in de vriezer, hele jaar plezier van.voor het hardlopen zonder pijn
Misschien moet je overdag genoeg eten zodat je 's avonds niet gaat snacken! Damn, mijn ontbijt is vaak al meer dan 500 kcal!quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi, ik wil me graag bij de dieetclub voegen.![]()
Mijn gewicht is de afgelopen jaren steeds toegenomen, ik heb nu een BMI van 28.2. Het is tot nu toe niet gelukt om het tij te keren door wat meer op mijn eten te letten, dus het is tijd om het serieuzer aan te pakken.
Een concrete aanleiding om nu te beginnen, is dat mijn man (hij heeft ook overgewicht) en ik halverwege 2016 een huis willen kopen. We zagen vandaag dat we met een gezonde BMI duizenden euro's zouden besparen in premies van de overlijdensrisicoverzekering.Verder wil ik een gezonde BMI bereiken voordat ik zwanger word (hopelijk ook medio 2016), omdat ik dan minder kans heb op allerlei complicaties.
Wat al goed gaat, is dat ik inmiddels op werkdagen (5/week) tot het avondeten aan ongeveer 500 kcal genoeg heb. Eerder gebruikte ik meer kcal en had ik alsnog continu honger. Ik heb daarom mijn volkoren boterhammen met zoet beleg ingewisseld voor kwark, yoghurt en/of hütenkäse. Ik eet nog wel volkorencrackers voor de voedingsvezels.
Wat nog niet goed gaat, is het avondeten doordeweeks en alles in het weekend.In mijn vrije tijd geniet ik graag van uitgebreid brunchen/avondeten, zelf koekjes bakken, chocola, etc. Het is mijn bedoeling om hier met mate van te blijven genieten.
Wat ook nog niet goed is, is dat ik te weinig beweeg. Ik heb een zittend beroep, en in mijn vrije tijd zit ik ook veel achter de computer, of hang ik op de bank.Woon-werkverkeer bestaat nu uit bus-trein-bus, ik wil een vouwfiets kopen (een goede is dúúr
) om die bus-trajecten fietsend af te leggen.
Mijn doel is om op 1 juli 2016 70 kilo te wegen. Ik weeg nu 86.5 kilo.
Ik heb al een ticker aangemaakt, voor in de OP:
[ link | afbeelding ]
Ik snack doordeweeks niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef Californium het volgende:
Misschien moet je overdag genoeg eten zodat je 's avonds niet gaat snacken! Damn, mijn ontbijt is vaak al meer dan 500 kcal!
Klopt, gezelligheid = eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet overdag ook niet veel hoor en krijg dan echr geen eetbuien
Het lijtk me meer te zitten in de combi ontspannen=eten
2,5 km aangekomen? Zal vast veel vocht zijn dat je vasthoudt, verhuizen is zweten ! Waar ga je heen verhuizen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:40 schreef BananaPancake het volgende:
Wauw. Van een weekend bij mn schoonouders ben ik 2,5 kilo aangekomen!nouja vandaag wel veel beweging want we gaan verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |