Het laatste nieuws:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:quote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Peter Jan Rens
12 hours ago
Aankomend weekend heb ik nog plaats en tijd om te presenteren! Wil jij dat ik kom stuur een privé bericht of mail naar:
Rens1media@gmail.com
En misschien tot ziens!
Liefs,
Peter Jan Rens
En misschien tot ziens!...quote:
Het is echt van een ultieme treurigheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:57 schreef piglet het volgende:
Wie heeft er nog een klusje dit weekend?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 organiseerde de sectie Economie (M&O, Businessklas) van CSG Willem de Zwijger, gastlessen Faillissement.
Peter Jan Rens, ervaringsdeskundige op het gebied van faillissementen, presenteerde deze gastlessen in diverse groepen. Aan de hand van zijn eigen faillissement, zowel zakelijk als persoonlijk, liet hij de leerlingen meereizen door de fasen die je tegenkomt tijdens een faillissement. Wat voor gevolgen kan een faillissement hebben, hoe kom je hier doorheen, hoe pak je de draad na een faillissement weer op en, heel belangrijk, hoe kun je na een faillissement weer succes gaan boeken?
Ook geinteresseerd in een gastles Financionomics,
bel met 06 - 86466703 of mail naar rens1media@gmail.com
Ik las: de opbrengst gaat deels naar de huur van de recreatiewoning en de nep-adidas spullen die ze verkopen op marktplaatsquote:Frrrens: The Social Crowd Competition
Actie: Stort een euro en help mee het gestelde doel te bereiken!
Competitie: Elke speler organiseert 20 vrienden die zo snel mogelijk ook een euro storten.
Beloning: De spelers die zijn vrienden het snels organiseert wordt beloond met een grote prijs
Juist in tijden van crisis verzamel je je vrienden en speel je Frrrens!
Frrrens is een middel om met z'n allen zaken en diensten te financieren die we nodig hebben en hiermee weer dingen mogelijk te maken, zodat we weer meer kunnen genieten van het leven.
Op die foto lijkt het net alsof die bult in z'n nek/op z'n schouder nog groter is gewordenquote:
quote:Domeinnaam financionomics.nl
Status actief
Houder M J Kristel, Finso
Administratieve contactpersoon mkristel@finso.nl
Ehhquote:Frrrens is een economisch systeem om onafhankelijk van politiek en banken nieuwe initiatieven mogelijk te maken. Met Frrrenskunnen er mooie dingen georganiseerd worden, waar de gemeenschap achter staat en wat we doen met elkaar vanuit een sociaal draagvlak met je vrienden.
quote:Mark is visionair, creatief, daadkrachtig, proactief, enthousiast, zelfstandig, pragmatisch en verliest nooit het resultaat uit het oog. Hij is in staat snel inzicht in complexe zaken te verwerven en weet deze terug te brengen tot inzichtelijke elementen die voor anderen sneller toegankelijk en herkenbaar zijn. Tevens heeft hij een sterk probleemoplossend vermogen en weet resultaten te bereiken daar waar anderen achter blijven.
De laatste tijd is hij een koploper geweest in het uitwerken van waarde proposities binnen de vernieuwende ontwikkelingen van de financiële wereld. Zijn bijdrage heeft er bijvoorbeeld voor gezorgd dat de benodigde oplossingen in de context van het "Nieuwe Bankieren" inzichtelijk werden en dat hiervoor concrete definities / specificaties voor konden worden vastgesteld.
quote:Wie wordt hier rijk van?
U, jullie....want met Frrrens worden uw idealen, aspiraties, projecten, initiatieven, zaken en goede doelen gefinancierd door vrienden en betrokkenen. Als dat gerealiseerd wordt definieer ik dat als rijk.
De links op deze pagina zijn allebei al niet meer beschikbaar (en te koop, dus als iemand Rens een oor aan wil naaien.....).quote:
Volgens mij is dit gewoon oud, want Rens1 is nog uit de Thailandtijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
De links op deze pagina zijn allebei al niet meer beschikbaar (en te koop, dus als iemand Rens een oor aan wil naaien.....).
Overigens is PJR niet de eigenaar van die site, hij is geregistreerd door deze meneer, die eigenlijk ook niets met zijn eigen site doet.
Edit: ah, dat laatste stond er al....
Het is ook gewoon een soort verkapte 'geef me al je geld, dan zeg ik gewoon dat je rijk bent omdat je veel vrienden en kennissen hebt'.quote:
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon oud, want Rens1 is nog uit de Thailandtijd
zijn dit niet de kinderen van sulleewan, zijn thaise bruid?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?
Neemt niet weg dat je wel nare streken uit kunt halen als je nu even renstv.nl registreert![]()
Ja of flink gezeik krijgtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?
Neemt niet weg dat je wel nare streken uit kunt halen als je nu even renstv.nl registreert![]()
Zou me niets verbazen, is zij ook niet degene die afgebeeld is op die site?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn dit niet de kinderen van sulleewan, zijn thaise bruid?
Niet met hem maar met zijn schuldeisersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom? Hij had z'n registratie maar moeten verlengen....
Nah, het valt me eigenlijk tegen dat die dat domein nog niet gekocht hebben om hem dwars te zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet met hem maar met zijn schuldeisers
Ik dacht juist dat de Rabobank een van PJR's schuldeisers was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het valt me eigenlijk tegen dat die dat domein nog niet gekocht hebben om hem dwars te zitten.
Overigens vind ik het ook behoorlijk dubieus dat de Rabobank hier genoemd wordt als ondersteuner van het initiatief "De Zakgeldzaak", terwijl dit de googleresultaten zijn als je op Zakgeldzaak Rabobank zoekt.
Beetje magertjes voor een initiatief dat ze zouden ondersteunen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zou je zijn weekgeld dan als zakgeld kunnen zien en dan snap ik wel weer dat hij de Rabobank een van de initiatiefnemers noemt....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de Rabobank een van PJR's schuldeisers was.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd...Nou hebben mijn kinderen sowieso geen flesvoeding gehad, maar is dat kind niet veel te klein om "zelf" te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet echt een goede houding.
Het ging mij meer om hoe hard en diep dat ding die strot in is geproptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou hebben mijn kinderen sowieso geen flesvoeding gehad, maar is dat kind niet veel te klein om "zelf" te drinken?
Lijkt me niet echt een goede houding.
dát is dan wel weer vrij normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het ging mij meer om hoe hard en diep dat ding die strot in is gepropt
Daarom jong geleerd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dát is dan wel weer vrij normaal
kint?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heeft ie het niet goed begrepen, want zo krijgt t kint meer lucht binnen dan melk
kintquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kint?
doe effe snel stiekem editten
die was met intentie. Maar goed, meld t gerust in TTKquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kint?
doe effe snel stiekem editten
Alleen snapt dat kind dat niet, gaat sabbelen, en ligt de rest van de dag te janken met krampjes omdat ze nu gewoon lucht aan t happen is omdat die speen niet helemaal volstaat met melk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom jong geleerd...
Maar dit is natuurlijk voor de foto zo gedaan, dat snap je toch. Je kunt niet en je kind de fles geven en een foto maken, dus leg je het zo neer, drukt die toeter in die smoel en maakt een foto.
oh is kint ook al onderdeel van de dikke van fok!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kint
hont
Lady Gaga leert van hont
Niemand die het ziet.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Dus nu is het wachten op de Facebook post 'Djelisa heele middag aan t huiluh, krampjuhs, so sielug, wie wil adidas kope?'
'in allen mate want van allen huisen thuis'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen snapt dat kind dat niet, gaat sabbelen, en ligt de rest van de dag te janken met krampjes omdat ze nu gewoon lucht aan t happen is omdat die speen niet helemaal volstaat met melk.
Dus nu is het wachten op de Facebook post 'Djelisa heele middag aan t huiluh, krampjuhs, so sielug, wie wil adidas kope?'
Nu geef je haar te veel credits: tuisquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
'in allen mate want van allen huisen thuis'
kutzooi, t is niet mijn dag vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu geef je haar te veel credits: tuis
Nou, gezien het doekje dat er onder ligt, ben ik er niet zo van overtuigd dat het alleen voor de foto is....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom jong geleerd...
Maar dit is natuurlijk voor de foto zo gedaan, dat snap je toch. Je kunt niet en je kind de fles geven en een foto maken, dus leg je het zo neer, drukt die toeter in die smoel en maakt een foto.
Anders gaat moederkoe er zelf van drinken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gezien het doekje dat er onder ligt, ben ik er niet zo van overtuigd dat het alleen voor de foto is....
Het zou me niets verbazen als ze zo stom zijn dat ze denken dat dit al kan.
Hoeveel kinderen hebben ze daar in huis trouwens, of waar gebruiken ze de andere drinkflessen voor, dat haar naam op de fles moet staan?
Ik verbaas me er meer over dat Virginia blijkbaar kan lezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gezien het doekje dat er onder ligt, ben ik er niet zo van overtuigd dat het alleen voor de foto is....
Het zou me niets verbazen als ze zo stom zijn dat ze denken dat dit al kan.
Hoeveel kinderen hebben ze daar in huis trouwens, of waar gebruiken ze de andere drinkflessen voor, dat haar naam op de fles moet staan?
Oh, wacht... nou snap ik het, het is ter ondersteuning.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat Virginia blijkbaar kan lezen.
Net zoals dit mongolenspul wat je tegenwoordig overal zietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wacht... nou snap ik het, het is ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Dit idee.... bij de Xenos zie je dat ook veel, maar het is dus gewoon ter ondersteuning van de leesvaardigheidsontwikkeling....
Dat heb jij toch ook gewoon in de vensterbank staan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Net zoals dit mongolenspul wat je tegenwoordig overal ziet![]()
[ afbeelding ]
een stapje verder is dan weer rivičra maison, waar een voormalig vriendin alles van in huis had (rillll)...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wacht... nou snap ik het, het is ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Dit idee.... bij de Xenos zie je dat ook veel, maar het is dus gewoon ter ondersteuning van de leesvaardigheidsontwikkeling....
Dus ik stort een euro en bel meteen naar PJR en zeg dat 20 vrienden dat ook gedaan hebben?quote:Hoe werkt het spel?
2500 spelers verzamelen zich op de spelers lijn door het storten van één euro.
Als er zich vijfentwintighonderd spelers hebben verzameld, zetten de spelers hun verschillende vrienden in werking om hun te ondersteunen door ook één euro te storten.
De vriendenballon wordt opgeblazen door de stortingen van de vrienden.
Vervolgens meldt een speler aan de gamehost dat zijn 20ste vriend heeft gestort.
De speler die dat het snelst heeft gedaan wint een van de prijzen.
Als de ballon geploft is door de prikker, worden de winnaars bekend gemaakt.
Ik heb er wel een Euro voor over om het te proberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus ik stort een euro en bel meteen naar PJR en zeg dat 20 vrienden dat ook gedaan hebben?
Welke grote prijs zou je kunnen winnen?
Ja, dit lijkt me niet te mogen. In ieder geval niet belastingvrij.quote:
Maar de vraag is natuurlijk: heb je 20 vrienden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik heb er wel een Euro voor over om het te proberen.
Dat laatste is het grootste probleemquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: heb je 20 vrienden?
En nog belangrijker: krijg je die zo gek om ook allemaal een euro te storten?
ik denk 450 euro. De rest gaat natuurlijk naar PJquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus ik stort een euro en bel meteen naar PJR en zeg dat 20 vrienden dat ook gedaan hebben?
Welke grote prijs zou je kunnen winnen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd...Aangezien er laatst ook al die foto was op dat park waar dochterlief zo vreemd bij PJ op schoot lag, ben ik bang dat dit níet alleen voor de foto was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With love :*
Ik gok dat-ie z'n dochter over een jaar of 10-12 iets té graag vasthoudt.quote:
dit gaat wel erg ver zeg.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie z'n dochter over een jaar of 10-12 iets té graag vasthoudt.
quote:Vandaag in het NRC
Peter Jan Rens (63) overweegt een theaterstuk te schrijven over de manier waarop hij – niet voor het eerst – deze zomer in het roddelblad Privé wordt aangepakt. Maar eerst komt, eind deze maand, zijn nieuwe boek Ollie uit, over een spastische jongen. De romanfiguur is gemodelleerd naar een vriend die hij in de jaren tachtig had leren kennen, toen hij nog werkzaam was als fysiotherapeut. Het waren mooie decennia waarin hij, naast zijn praktijk en schijnbaar uit het niets, groeide tot een populaire tv-persoonlijkheid: Meneer Kaktus, quizmaster in het VARA-programma Doet ie het of doet ie het niet, allerlei programma's bij RTL4 en SBS.
Dezelfde innemendheid die hij destijds op het scherm uitstraalde, klinkt in zijn stem als ik hem bel en vraag, hoe hij zich verhoudt tot de perscampagne tegen zijn persoon. “Misschien ben ik zelf wel een beetje schuldig”, klinkt het vergoelijkend. “Ik ben erg open over mezelf op Facebook”. Die openheid over zijn persoonlijk leven, leert een blik op de Facebook-pagina van Peter Jan Rens, levert hem ook veel sympathie op. Fans reageren doorgaans erg positief op de talrijke foto's van Djelisa, zijn net geboren dochter. Het eerste flesje, het verwisselen van de luier, de medische toestand van de moeder – ze trekken sympathieke, veelal vertederde reacties.
Het gifgehalte van de artikelen over Rens in de Privé en het moederblad De Telegraaf is er niet minder om. De afhandeling van het faillissement van enkele door Rens opgerichte bedrijven, de gang van zaken in zijn vorige huwelijk en vooral zijn nieuwe huwelijk met de 21-jarige Virginia zijn de voornaamste ingrediënten. Er wordt een beeld geschetst van een man waarvoor de Nederlandse samenleving moet oppassen: een bedrieger in liefde en in zaken, die een spoor van slachtoffers achterlaat, en – met name vanwege Rens' huwelijk met een 42 jaar jongere vrouw – ook nog van bedenkelijk zedelijk gehalte.
Op minzame toon vertelt Rens aan de telefoon waarop deze campagne naar zijn mening valt terug te voeren. De verbetenheid van Evert Santegoeds, de hoofdredacteur van de Privé, zou verband houden met de tedere gevoelens die deze in een grijs verleden voor Rens koesterde en waaraan deze, hetero zijnde, geen gehoor kon geven. Dat hij in 2002 heeft laten weten dat hij Santegoeds niet geschikt vond als nieuwe hoofdredacteur van de Privé heeft de zaak wellicht ook geen goed gedaan, denkt Rens.
Dat spijt hem nog het meest, zegt hij: dat Santegoeds van de Privé zo'n “hard, azijn-zeikerig” blad heeft gemaakt. “Altijd maar boos, altijd maar kapot willen maken. Roddelen moet leuk zijn”. Heeft hij nooit de neiging om, gezien de bejegening die hem ten deel valt, zich wat terug te trekken uit de openbaarheid en op Facebook discreter om te gaan met de détails van zijn intieme leven? “Ach, langzamerhand heb ik een leeftijd bereikt waarop ik daar tegen kan”, zegt Rens. “Maar wat zou ik graag zelf een roddelmagazine willen maken dat bemoedigt en kracht geeft!”.
Ze lijkt nu 38quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n armbandje bij een baby vind ik ook altijd zo tokkie![]()
Zij staat er voor de verandering nog best aardig op ja.
Normaal 52, dus een aardige vooruitgang. Wel standaard dikke wijven pose, foto lekker van bovenaf nemen zodat je dikke tieten er wel (half) opstaan, en de rest van je lichaam niet, geen bovenarmen, speknek, of pens.quote:
maar dan nog zie ik hier geen meid van 21 in, ze lijkt eerder 2 x zo oudquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind haar hier mooi op de foto staan. Dat kind daarentegen lijkt net een alien
quote:
Het NRC glijdt inderdaad bijna net zo hard weg als PJR.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef alors het volgende:
[..]Waarom besteed een krant als het NRC in godsnaam aandacht hieraan? En op de manier hoe ook, alleen maar om de Telegraaf nog even slechte journalistiek te verwijten, terwijl PJR gewoon echt niet spoort.
Dat dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef Andromache het volgende:
Voorbode voor de overname van NRC door de Telegraaf?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef chibibo het volgende:
Dat kind kijkt alsof het voor het eerst de bult in zijn vaders nek ziet.
...KWEETNIET!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De NRC....
Nieuwe Rotterdamse Courant
10 jaar oud topic.... TTK / De NRC of Het NRC?
De Telegraaf wordt volgens mij ook gewoon als Telegraaf verkocht, dus is het ook het handelsblad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NRC Handelsblad. Geen lidwoord.
Nee, ik weet het echt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Telegraaf wordt volgens mij ook gewoon als Telegraaf verkocht, dus is het ook het handelsblad.
de Courantquote:
Ik had hierboven ergens zelf ge-ninja-edit, omdat ik ook niet meer wist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt.
Ik heb er vrij lang gewerkt.
Maakt niet uit verder, maar volgens het redactiestijlboek is het dus: 'Ik las in NRC Handelsblad dat...'
Klagen in SHO of iets wel of niet belangrijk is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:05 schreef Ole het volgende:
Lekker belangrijk ook hier in SHO . Nog ' nieuws' over PJR?
Ik kan niks vinden. Zelfs geen komkommer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:05 schreef Ole het volgende:
Lekker belangrijk ook hier in SHO . Nog ' nieuws' over PJR?
Kunnen we geen komkommernieuws verzinnen? Zoiets als Virgini eet komkommer, McDonalds ontslaat 1500 werknemers?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. Zelfs geen komkommer.
wtfquote:
Dat wordt tapentwitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:33:21Vanavond is Djelisa voor het eerst te zien op de camera bij RTL Boulevard! reageer retweet
arm, arm kind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dat programma heeft elke PJR-fan natuurlijk al lang gezien
Maargoed, er is weer nieuws.Dat wordt tapentwitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:33:21Vanavond is Djelisa voor het eerst te zien op de camera bij RTL Boulevard! reageer retweet
Wat mooi, als je werk je hobby is. Dus niet voor het geld, maar om het communiceren met de medemens. *stil*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef Ole het volgende:
Zo biedt hij zichzelf aan als presentator via zijn facebook- en twitterpagina voor (last minute) feestjes en partijtjes en staat hij daarnaast op de markt. 'Virginia doet dit als hobby samen met een vriendin, het is ontzettend leuk om met mensen te communiceren.'.
op de camera nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, er is weer nieuws.Dat wordt tapentwitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:33:21Vanavond is Djelisa voor het eerst te zien op de camera bij RTL Boulevard! reageer retweet
Het mooie is dat mensen bij hun hobby de belastingdienst ook vaak vergeten.... maar de belastingdienst houdt ook van hobby'squote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat mooi, als je werk je hobby is. Dus niet voor het geld, maar om het communiceren met de medemens. *stil*
Reclames napratenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Rijmelarij van het niveau lik m'n vestje.
denk niet dat golden earring en ali b. zich achteraf pas laten betalen, dus dat zit er idd niet inquote:Peter Jan Rens laat vriendin niet zomaar gaan
"We zijn wel een apart stel", aldus Peter Jan Rens over zijn relatie met zijn vriendin Virginia van Eck. Een paar weken geleden werd bekend dat ze uit elkaar waren, maar de twee hebben het weer bijgelegd.
Dat zegt de presentator tegen RTL Boulevard.
Begin juni werd Djelisa, de baby van het stel, geboren. Ruim een maand later leek het gezin uit elkaar te vallen toen de presentator via Facebook liet weten dat de relatie voorbij was, iets dat door Van Eck werd bevestigd. "Ik hou van haar en van Djelisa", zegt Rens nu. "Trouwens, als ze weggaat hou ik haar toch wel tegen."
"We gaan op Peters verjaardag trouwen, op 10 oktober", vertelt Van Eck in het interview. "Ik wilde eigenlijk een concert geven", zegt Rens.
"Voor iedereen die mij op Facebook volgt en aardige dingen zegt, een party geven met bands, zoals de Golden Earring en Ali B. Dat lijkt mij leuk, maar het zit er niet in dat dat doorgaat."
Van Eck: "Dat doet-ie maar een volgende keer!"
Van 19 zoals hij zelf zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef superniger het volgende:
'Dat doe ik bij mijn volgende vrouw.'
Vind ik nogal rigoreus, om dat kind met ductape te belagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, hahahquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Hij denkt over een jaar financieel weer helemaal de oude te zijn.
Al voegde Virginia er fijntjes aan toe: "Ja, dat zei je vorig jaar ook".
Hij laat haar kennelijk niet zomaar gaan (en de breuk was dus wel degelijk een breuk), zou me niets verbazen als Virginia nu zo dwars gaat doen dat hij zelf wel gaat....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Hij denkt over een jaar financieel weer helemaal de oude te zijn.
Al voegde Virginia er fijntjes aan toe: "Ja, dat zei je vorig jaar ook".
Dat was zo akelig om te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, hahah.
Trouwens, dat kinderhoofdje werd vrijwel nooit echt ondersteund,. Hele tijd dat hoofd naar achter geknakt.
Zou het kunnen zijn dat wanneer ze gaan trouwen en daarna weer scheiden zij de helft van zijn schulden overneemt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, voor z'n geld hoeft ze in ieder geval niet te blijven.
En dan met winegums strooien in plaats van rijst en zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
waarschijnlijk hopen ze op een gesponsord huwelijk ofzo
ben je 21 jaar oud heb je een schoonmoeder van in de 90...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
Moeder Peter Jan Rens huilt om slechte pers
maar...nvmquote:Ook wat betreft eventueel volgend nieuws is de 42 jaar jongere verloofde van Rens kort. "Als we uit elkaar gaan, zetten we dat zelf wel op Facebook. Dan weet je het zeker."
Nou, overnemen zou ik het niet noemen, maar kans is wel dat ze na een scheiding ieder hoofdelijk aansprakelijk zijn, dus als hij hem weer smeert naar een of ander ver land, zit zij hier met al zijn gebakken peren, en Djeliesa.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat wanneer ze gaan trouwen en daarna weer scheiden zij de helft van zijn schulden overneemt?
die kan ze dan gewoon weer bij dr moeder kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
dus als hij hem weer smeert naar een of ander ver land, zit zij hier met al zijn gebakken peren, en Djeliesa.
Heeft ie dat ook niet zelf uitgelokt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
Als ik mama Rens was zou ik flink janken om mijn eigen zoonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
6 hours ago
Deed ik Djelisa in bad
Liet zij iets floepen uit haar gat.
Het was niet drijvend hard maar verspreidde zich door het nat.
Vervolgens baby uit bad en met andere hand schoon water laten lopen in het bad.
Ik legde haar terug in het verse nat waar ze vervolgens deel twee van de poep-saga in losgelaten had.
Ach gattegat. Drie maal is scheepsrecht ook in het baby bad.
Nu ligt ze als een dauwdruppel zo fris en heeft net alweer 150 cc met boertje gehad. Als papa heb het ook gehad en ga baby-poepgeurend onder de douche en niet in bad.
vind het stiekem wel grappigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als dit t zelfde intellectuele niveau is dat we straks in dat boekje kunnen vinden weet ik genoeg
Wat genant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als dit t zelfde intellectuele niveau is dat we straks in dat boekje kunnen vinden weet ik genoeg
ik mis nog wel lieve schat en natte kat in deze rijmelarij woorden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:04 schreef Copycat het volgende:
Rijmelarij van een vierjarige.
Bad
Gat
Nat
Had
Kenjenagaan hoe laag het creatieve vermogen van deze engnek is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:10 schreef Basp1 het volgende:
ik mis nog wel lieve schat en natte kat in deze rijmelarij woorden.
ingeschat rijmt niet op woordenschatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kenjenagaan hoe laag het creatieve vermogen van deze engnek is.
Niet dat ik het hoger had ingeschat
Want PJR heeft een beperkte woordenschat
Ik denk dat dat feit ook aan zijn carričre vrat
Misschien kan hij nog voorlichter worden in Bagdad.
Ik hoop echt dat ze niet voor die tijd met hem getrouwd is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef alors het volgende:
Net even dat Boulevard stukje gezien. Wat een gefreakt stelDie blijven echt niet nog een jaar samen.
Onze generatie krijgt schaamrood op de kaken als de ouders de babyfoto's erbij halen als je een relatie hebt. Bij de nieuwe generatie hoef je alleen maar op de facebook te kijken van de ouders (die ze natuurlijk niet hebben afgesloten). Het is voor de kleine Rens te hopen dat Facebook dan niet meer bestaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is vorige week toch geopereerd aan die bult in zn nek? waarom zit die er dan nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef alors het volgende:
Net even dat Boulevard stukje gezien. Wat een gefreakt stelDie blijven echt niet nog een jaar samen.
Opnames zijn waarschijnlijk daarvoor gemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is vorige week toch geopereerd aan die bult in zn nek? waarom zit die er dan nog nder edz
volgens hem zelf toch niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Opnames zijn waarschijnlijk daarvoor gemaakt
Oh, dan heb ik daarover heen gelezen.quote:
Idd... Ja maar hij doet echt niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
en waarom die hond die baby in dr gezichtje laten likken?
nah ja, t stond op vurgien dr facebook dus feitelijk heeft hij dan niet gelogenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:51 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel tekenend zijn voor een pathologische leugenaar trouwens, het ene moment aandacht zoeken voor je operatie, en een week later geďnterviewd worden en nog steeds datgene hebben waarvoor je geopereerd zou worden.
True, misschien heeft hij ook wel tegen haar gelogen, dagje weg en een enorm bedrag meegenomen (want niet verzekerd natuurlijk).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah ja, t stond op vurgien dr facebook dus feitelijk heeft hij dan niet gelogen
Gezien de manier hoe ze beiden het kind vasthouden is het nog een wonder dat het leeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef JaneDoe het volgende:
en waarom die hond die baby in dr gezichtje laten likken?
Nu is ze idd iemand met een pittig rood kapsel van een 50-jarige.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind Virgien er beter uitzien met dat korte kapsel. Nou ja, in ieder geval beter dan met die tokkie-krullen die ze eerst had.
Vies pittig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind Virgien er beter uitzien met dat korte kapsel. Nou ja, in ieder geval beter dan met die tokkie-krullen die ze eerst had.
Of hoe ze het kind niet vasthoudenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gezien de manier hoe ze beiden het kind vasthouden is het nog een wonder dat het leeft.
draagt t hebben van krullen nu ook al bij aan t hebben van een tokkie uitstraling?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
en zo te lezen levert de verkoop van die nep adidasjasjes aardig wat opquote:Virginia van Eck
Yesterday
Aan het kijken om eind oktober weer lekker na Tenerife te gaan met de kleine meid.
Virgien alleen met de koter naar Tenerife? Peter Jan heeft het natuurlijk veel te druk met zijn carriere in de onderbroekenkraam op de markt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en zo te lezen levert de verkoop van die nep adidasjasjes aardig wat op
Dat niet, meer de manier waarop die krullen zijn gemaakt. Die foto die PJR op zijn facebook-pagina als omslag heeft, dat zijn geen tokkie-krullen. Al die andere foto's waar ze die krullen zelf gemaakt heeft wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
draagt t hebben van krullen nu ook al bij aan t hebben van een tokkie uitstraling?
Ik voel een Rijdende Rechter spin-off aankomen. Kan hij gelijk al z'n komende alimentatie- en faillissementszaken zelf beslechtenquote:
Middelburg is ook zo lekker centraalquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehh, ga we nog beetje n FOK! meet houde in de babbe, aanstande vrjidag?
Ja, en dan is er zeker maar één iemand die het geld ontvangt...quote:
Dat zijn waarschijnlijk de 'omstandigheden' waarom de vorige samenwerking niet meer looptquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en dan is er zeker maar één iemand die het geld ontvangt...
Dat gok ik ook, jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de 'omstandigheden' waarom de vorige samenwerking niet meer loopt
Dat vorige dweilorkest wacht nóg op de reiskostenvergoeding uit de zorgvuldig door PJR beheerde kas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de 'omstandigheden' waarom de vorige samenwerking niet meer loopt
Harde krullekes zoals ons Royke ze ook maakt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dat niet, meer de manier waarop die krullen zijn gemaakt. Die foto die PJR op zijn facebook-pagina als omslag heeft, dat zijn geen tokkie-krullen. Al die andere foto's waar ze die krullen zelf gemaakt heeft wel.
Nog niet eens dat. Meer zoals ze in mijn middelbare schooltijd deden: schuim in je natte haar en in je haar knijpend droog föhnen. Bij Royke is het tenminste nog een echte krul.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Harde krullekes zoals ons Royke ze ook maakt?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehh, ga we nog beetje n FOK! meet houde in de babbe, aanstande vrjidag?
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef JaneDoe het volgende:
er woont toch wel een fok!'er in de buurt die daar langs kan gaan met een cameraatje zodat we allemaal kunnen meegenieten?
Ik zeg; STA binnenvallen, er is daar toch wel een Vlissingen/Middelburg/Zeeland topic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef JaneDoe het volgende:
er woont toch wel een fok!'er in de buurt die daar langs kan gaan met een cameraatje zodat we allemaal kunnen meegenieten?
15-20 minuten met de auto voor mij maar ik ga dus niet. Ik ben ooit naar de grote meneer kaktus show geweest toen ik nog klein was en dat heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik 10 jaar in therapie heb gezetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef JaneDoe het volgende:
.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
15-20 minuten met de auto voor mij maar ik ga dus niet. Ik ben ooit naar de grote meneer kaktus show geweest toen ik nog klein was en dat heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik 10 jaar in therapie heb gezeten.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
15-20 minuten met de auto voor mij maar ik ga dus niet. Ik ben ooit naar de grote meneer kaktus show geweest toen ik nog klein was en dat heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik 10 jaar in therapie heb gezeten.
Het was gewoon slecht en niet grappig. We wilden het 2e deel overslaan door te blijven hangen in de lobby, maar dat mocht niet en we werden weer terug naar binnen gestuurdquote:
Ik voel me je mee, groots en meeslepend. Maar ik moest ook LOLlen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:00 schreef SteveBudin het volgende:
Het was gewoon slecht en niet grappig. We wilden het 2e deel overslaan door te blijven hangen in de lobby, maar dat mocht niet en we werden weer terug naar binnen gestuurd. Dat voelde als een straf en een groot onrecht. Ons vertrouwen in grote mensen was helemaal verdwenen
.
Pas later hoorde ik dat de moeder van mijn maat (die had het geregeld en kwam ons ophalen met de auto) onder de indruk was van onze reactie. Het schijnt dat we vrij snel en stil zijn ingestapt en de vraag: "Was het leuk"? werd kort en in koor beantwoordt met een "Nee" waarna mijn maat zei: "Dit is nooit gebeurd". De rest van de rit was het stil in de auto.
awwwwwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht en niet grappig. We wilden het 2e deel overslaan door te blijven hangen in de lobby, maar dat mocht niet en we werden weer terug naar binnen gestuurd. Dat voelde als een straf en een groot onrecht. Ons vertrouwen in grote mensen was helemaal verdwenen
.
Pas later hoorde ik dat de moeder van mijn maat (die had het geregeld en kwam ons ophalen met de auto) onder de indruk was van onze reactie. Het schijnt dat we vrij snel en stil zijn ingestapt en de vraag: "Was het leuk"? werd kort en in koor beantwoordt met een "Nee" waarna mijn maat zei: "Dit is nooit gebeurd". De rest van de rit was het stil in de auto.
Heeft iemand Telegraaf Premium?quote:PETER JAN op de vlucht voor zijn boze bruid!
AMSTERDAM -
De politie kwam er deze week aan te pas bij een grote ruzie tussen PETER JAN RENS en zijn aanstaande vrouw VIRGINIA, bij wie de stoppen volledig doorsloegen. Midden in de nacht vloog zij hem aan en de voormalige showmaster werd zo bang dat hij op de vlucht sloeg en zich elders op het terrein in een ander chalet verschanste. „Dit kan zo niet langer doorgaan”, waarschuwen de andere campinggasten… Een hoogopgelopen ruzie tussen PETER JAN RENS (63) en zijn aanstaande bruid VIRGINIA (21) heeft woensdagnacht een complete camping uit de slaap gehouden! De emoties liepen in het houten chalet, waar de gevallen showmaster, zijn onstuimige vriendin en hun pasgeboren baby’tje DJELISSA ANNIETA hun intrek hebben genomen, zó hoog op dat een doodsbange Peter Jan voor haar op de vlucht sloeg, zich op het terrein verstopte en de politie er zelfs aan te pas moest komen om de boel in het holst van de nacht weer te kalmeren!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe dat stuk ook geschreven isSensatie druipt ervan af.
oh je, troubles in de stacaravan paradisequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Heeft iemand Telegraaf Premium?
ik heb gewoon de krant hier. ze ruziën elkaar regelmatig de tent uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh je, troubles in de stacaravan paradise
ideale omstandigheden om in op te groeien dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb gewoon de krant hier. ze ruziën elkaar regelmatig de tent uit.
Dit, en ongeacht wat er werkelijk aan de hand was gaat hij dit gebruiken als straks geregeld moet worden wie de zorg voor het kind krijgt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe dat stuk ook geschreven isSensatie druipt ervan af.
Mag toch hopen dat JZ een dossier aanlegt, ook al in eerdere beelden hoe ze dat kind vasthouden / verslepen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ideale omstandigheden om in op te groeien dus
hij gaat echt niet zelf voor dat kind zorgen als ze uit elkaar gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en ongeacht wat er werkelijk aan de hand was gaat hij dit gebruiken als straks geregeld moet worden wie de zorg voor het kind krijgt.
Nu is dat kind nog leuk, je duwt er een fles in, legt haar op bed en doet de deur dicht. Over een tijdje gaat het kruipen, lopen en praten. Dan kun je er de hele dag achteraan lopen en moet je het opvoeden, dat gaat PJR echt niet doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en ongeacht wat er werkelijk aan de hand was gaat hij dit gebruiken als straks geregeld moet worden wie de zorg voor het kind krijgt.
momenteel vermaakt hij zich idd nog primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nu is dat kind nog leuk, je duwt er een fles in, legt haar op bed en doet de deur dicht. Over een tijdje gaat het kruipen, lopen en praten. Dan kun je er de hele dag achteraan lopen en moet je het opvoeden, dat gaat PJR echt niet doen.
August 12
Eerst drinkt ze zuigend de fles. Daarna is het blazen geblazen de trompet les. Geen noten maar bellen van van melk die uiteenspatten.
En ons beiden van boven tot onder zurig benatten.
Eten en drinken is om mee te spelen bij Meneer Kaktus uiteraard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
momenteel vermaakt hij zich idd nog prima
[..]
quote:Campinggasten luiden noodklok om Peter Jan Rens
Nu da vlam weer in de pan is geslagen op de camping waar Peter Jan Rens en zijn vrouw Virginia verblijven, luiden andere gasten de noodklok. "Dit gebeurt om de zoveel tijd, dan is er weer ruzie en maken ze het ook weer goed. Tot er een keer wat ergers gebeurt."
Zorgen zijn er vooral om de kleine Djelisa. "Volgens veel mensen hier gebeuren er nog een keer ongelukken, het is levensgevaarlijk, vooral voor hun dochtertje", vertelt een van de campinggasten op pagina Privé. "Dat kind lag tijdens de urenlange ruzie in de kinderwagen die door Virginia, in het donker, gewoon op de rijweg was neergezet. Onverlicht! Dat is op het campingterrein, maar rond die tijd vertrekken de Polen die hier wonen vaak al naar hun werk."
"Die hadden zo de kinderwagen kunnen aanrijden. Op een gegeven moment heeft Virginia de baby naar binnen gebracht, maar omdat ze zo onvoorspelbaar was en tot alles in staat leek, heeft een van de bewoners geprobeerd in het chalet in te breken en het kind daar weg te halen en ergens in veiligheid te brengen..."
Lees hier het hele verhaal.
Geef het tijd, geef het tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Het enige wat nog mist is de jankverhalen over 'JEUGTSORRUGG NEEMT MUH MUH KINT AFFF', voor de rest is het hele tokkie struggles verhaal al compleet; neppe trainingspakken verkopen op de markt, wonen op een recreatiepark, tienermoeder, huiselijk geweld/enorme ruzies, schulden, en iedereen behalve jezelf de schuld geven.
http://glamora.ma/2014/08/peter_jan_rens_moest_vluchten.htmlquote:Dat is een beetje zuur voor Mijnheer Kaktus; heb je voor het eerst in tijden weer eens keihard gewerkt voor je schuldeisers centen, zie je weer gezever over je Privé in De Telegraaf. Evert S. die eerder, zonder aantoonbare reden, het huidige adres van Peter Jan in de krant zette, heeft een lijntje met de andere bewoners van het trailer park / chaletdorpje / vluchtoord voor verschoppelingen. En die babbelen maar al te graag over Peter Jan en zijn aanstaande bruidje Virginia. Die blijken continu mot te hebben (wat een verrassing!). Het 'leuke' is dat Peter Jan in die ruzies een beetje de bitch is, degene die op de vlucht moet voor Virginia met de mattenklopper. Afgelopen week was het weer raak, en Virginia zou Peter Jan hebben aangevallen. 'Doodsbang was Peter Jan voor haar. Ze is een beest hoor, daar wint echt niet iedere kerel het van. Hij was dan ook het huis uit gevlucht en zat vijf chaletjes verderop bij vrienden van hem binnen bij te komen van alle emoties en de klappen die hij van haar heeft gehad. Ze was Peter Jan aangevlogen en de sporen daarvan zijn op zijn gezicht en z’n lippen te zien. Het ging er zo heftig aan toe, zij was helemaal door het dolle en liep maar te schreeuwen: ’Ik ga mijn broer erbij halen en die schiet je kapot!’' Jezus, errug hč? Op ons maakte Virginia altijd zo'n enorm chique, rustige indruk; zaten wij er even dik naast.
Teksten als ’Je moet oppleuren hier, ik maak je kapot! Ik zal de mensen eens vertellen wat je allemaal uitvreet', komen nog voorbij en uiteindelijk moest de politie de boel komen sussen. Dat lukte, maar de bewoners wachten nu af wanneer het weer totaal misgaat tussen het tweetal. Omdat we toch graag willen eindige met een positieve noot: Virginia is wel lekker aan het werk! Net als Peter Jan dus, maar in een hele andere branche. Ze verkoopt namelijk op 'de markt' vuilniszakken vol kleding en het schijnt ook nog best te lopen. Klikspaan nummertje zoveel: 'Peter Jan is daar wel eens bij, maar die kan dat eigenlijk niet doen omdat hij dan wordt herkend. Hij past de hele dag op de kleine en dat doet hij wel lief.' Geniet er nog even van, zouden we PJ Rens willen aanraden, want dit kan natuurlijk allemaal alleen maar eindigen in een grote puinhoop met instanties en dat soort dingen.
Dick van den Brinkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Vervolg op: SHO / PJR - Gateniet #10 DE TIENDE RONDEEE, DE TIENDE RONDEEEEE!
[ afbeelding ]
het rodel persquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Altijt lastige verhaalen van de rodel pers
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?quote:
Wel eerst flink slijmen natuurlijk, met in iedere zin minimaal 2 spelfouten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dick van den Brink
Beroemd bend![]()
Mag je alleen op z'n FB posten als je IQ kleiner is dan je schoenmaat?
Nou kom, wie maakt er even nep FB accountje aan om met PJR in discussie te gaan
word er niet stiekem een nieuw seizoen van camping powned opgenomen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?
Right
Geen idee, maar al die publiciteit doet de chalet- en kavelverkoop vast geen goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
word er niet stiekem een nieuw seizoen van camping powned opgenomen?
Tempting...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:25 schreef Leandra het volgende:
mediadventure dan.... .nl is nog vrij
Geloof me, iedere vent heeft er liever eentje van 2x zo oud die er wél appetijtelijk uit kan zien (want die vrouwen zijn er volgens mij best, 42 en dan better looking dan vurgien op haar 21e), en zich wel normaal kunnen gedragen / leuk innerlijk hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
'...dat sommige mensen het niet kunnen hebben dat hij een jonge meid aan de haak heeft geslagen op zijn leeftijd.'
Virginia is ook bloedmooi en zeer interessant van karakter ja
Een vrouw wordt op een gegeven moment onvruchtbaar. Een man niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef LazyDave het volgende:
Die ''relatie'' is dus ook over, ik blijf het ontzettend sneu vinden voor het kind, die gaat dit over 20 jaar allemaal teruglezen. En waar is de verantwoording van die man, wie begint er op zijn 63ste überhaupt nog aan een kind? Hoe kan het dat die man nog vruchtbaar is?
Ik kan het niet lezen wegens vage letters.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
type volk wat graag voor eigen rechter speeltquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?
Right
Ach ja, was destijds heel blij dat ze een miskraam gehad hadden, helaas weerhield ze dat er niet van om alsnog wel een kind op de wereld te zetten die nu moet leven met dat soort ouders. Die raakt hoe dan ook beschadigt in haar leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef LazyDave het volgende:
Die ''relatie'' is dus ook over, ik blijf het ontzettend sneu vinden voor het kind, die gaat dit over 20 jaar allemaal teruglezen. En waar is de verantwoording van die man, wie begint er op zijn 63ste überhaupt nog aan een kind? Hoe kan het dat die man nog vruchtbaar is?
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-WH3WWOY8-G.jpgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen wegens vage letters.
Hoewel PJR en Virgien niet het droomkoppel zijn denk ik zomaar dat 80 % van dat verhaal door Evert is aangedikt.quote:
Dat huilkopje in het logo, dat we daar nog geen meme van gemaakt hebbenquote:
Bron: Nu.nlquote:Peter Jan Rens 'legt het altijd weer bij' met vriendin na ruzie
Peter Jan Rens erkent dat hij en zijn vriendin Virginia flink ruzie kunnen maken, maar dat betekent niet meteen het einde van hun relatie. "We leggen het altijd weer bij", schrijft de voormalige tv-presentator op Facebook.
Rens verwijst in zijn bericht naar een artikel in De Telegraaf van zaterdagochtend, waarin campinggasten een boekje opendoen over de ruzies tussen de geliefden.
Er staat onder meer in dat Virginia haar vriend in het chalet op een camping in Culemborg heeft aangevallen en dat de politie de boel moest komen sussen.
Rens noemt het 'beschamend' dat 'mensen van buitenaf' de krant informeren. "Virginia en ik houden van elkaar met veel hartstocht. Daar vallen naast veel liefde ook ruzies onder. Net zoals bij andere echt- en vechtparen."
Hij schrijft verder dat de twee het niet alleen bijleggen voor henzelf, maar ook voor hun dochter. De kleine Djelisa is nu ruim twee maanden oud.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:47 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ens-gele-kaart.dhtml
Zullen ze wakker van liggen....:/
Godverquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef NothingHappened het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/shownieuws/posts/10152354538420777
Vooral het commentaar ook:)
Uitgelicht:
Ehv Braincrusher - de grootste laaier lichter alle tijde misselijk tering vent is het ook toen we samen met hem woonde in bergeijk steek zen boek in de fik als ik em in handen krijg of in me handen gedrukt durft te krijge zielig persoon
29 juli om 7:45 · 1
By the way, ik weet niet hoe ik met ipad een volledige conversatie van fb of twitter kan plaatsen. Als ik kopieer dan wordt enkel de tekst geplaatst. Ben noob.
Als zelfs de comazuipende hardwerkende Polen al over hen gaan klagen is het einde nabij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:47 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ens-gele-kaart.dhtml
Zullen ze wakker van liggen....:/
En dat ze dan ieder een kwart van de gage krijgen, en de helft vastgezet wordt voor Djelissa Annieta (verdorie, ik krijg die naam amper uit m'n toetsenbordquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:34 schreef NothingHappened het volgende:
Jaaaa.....vriend en vijand eender, schijnen over een zelfde soort 'bijzonder' intellekuweel nivoo te beschikken als de Main Man himself...![]()
Broehahaaaa
Ps. Dit is wel genieten hoor! Heb gister alle 10 de pjr-topics verslonden. Er MOET eigenlijk gewoon een camera in die trailer!![]()
Zijn er niet een aantal mensen op die camping goochem met video vraag ik me dan hardop af. Een youtube rls=instant hit!
en welk leven praat je dan over....quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat ze dan ieder een kwart van de gage krijgen, en de helft vastgezet wordt voor Djelissa Annieta (verdorie, ik krijg die naam amper uit m'n toetsenbord) en zij er pas over kan beschikken als ze gaat studeren of 30 jaar oud is
Volgens mij zijn de hyrogliefen beter te ontcijferen dan deze post.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:15 schreef NothingHappened het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/shownieuws/posts/10152354538420777
Vooral het commentaar ook:)
Uitgelicht:
Ehv Braincrusher - de grootste laaier lichter alle tijde misselijk tering vent is het ook toen we samen met hem woonde in bergeijk steek zen boek in de fik als ik em in handen krijg of in me handen gedrukt durft te krijge zielig persoon
29 juli om 7:45 · 1
By the way, ik weet niet hoe ik met ipad een volledige conversatie van fb of twitter kan plaatsen. Als ik kopieer dan wordt enkel de tekst geplaatst. Ben noob.
Ja het staat er dan misschien een beetje rommelig, maar ik quote het fb commentaar van een zekere Braincrusher uit de link die ik er bovenaan bij post, over de aankomende publicatie van de nieuwe roman van PJR.....kijk maar tussen de fb reacties. (Loveless85 heeft er de jpeg van geplaatst)quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hyrogliefen beter te ontcijferen dan deze post.
Zou zijn boek ook dit niveau halen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef JaneDoe het volgende:
Peter Jan Rens
August 12
Eerst drinkt ze zuigend de fles. Daarna is het blazen geblazen de trompet les. Geen noten maar bellen van van melk die uiteenspatten.
En ons beiden van boven tot onder zurig benatten.
ik word sowieso een beetje onpasselijk van dit soort schrijfsels maar van het woordje benatten krijg ik helemaal de kriebels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou zijn boek ook dit niveau halen?
ho ho, klodderke, houdt je gemak!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik word sowieso een beetje onpasselijk van dit soort schrijfsels maar van het woordje benatten krijg ik helemaal de kriebels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |