het rodel persquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Altijt lastige verhaalen van de rodel pers
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?quote:
Wel eerst flink slijmen natuurlijk, met in iedere zin minimaal 2 spelfouten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dick van den Brink
Beroemd bend![]()
Mag je alleen op z'n FB posten als je IQ kleiner is dan je schoenmaat?
Nou kom, wie maakt er even nep FB accountje aan om met PJR in discussie te gaan
word er niet stiekem een nieuw seizoen van camping powned opgenomen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?
Right
Geen idee, maar al die publiciteit doet de chalet- en kavelverkoop vast geen goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
word er niet stiekem een nieuw seizoen van camping powned opgenomen?
Tempting...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:25 schreef Leandra het volgende:
mediadventure dan.... .nl is nog vrij
Geloof me, iedere vent heeft er liever eentje van 2x zo oud die er wél appetijtelijk uit kan zien (want die vrouwen zijn er volgens mij best, 42 en dan better looking dan vurgien op haar 21e), en zich wel normaal kunnen gedragen / leuk innerlijk hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
'...dat sommige mensen het niet kunnen hebben dat hij een jonge meid aan de haak heeft geslagen op zijn leeftijd.'
Virginia is ook bloedmooi en zeer interessant van karakter ja
Een vrouw wordt op een gegeven moment onvruchtbaar. Een man niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef LazyDave het volgende:
Die ''relatie'' is dus ook over, ik blijf het ontzettend sneu vinden voor het kind, die gaat dit over 20 jaar allemaal teruglezen. En waar is de verantwoording van die man, wie begint er op zijn 63ste überhaupt nog aan een kind? Hoe kan het dat die man nog vruchtbaar is?
Ik kan het niet lezen wegens vage letters.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
type volk wat graag voor eigen rechter speeltquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaag volk op die camping ook (afgezien van het feit dat er kennelijk een hoop Polen wonen verblijven), niet de politie bellen omdat de boel uit de hand loopt, maar wel proberen in te breken in het chalet om de baby in veiligheid te brengen?
Right
Ach ja, was destijds heel blij dat ze een miskraam gehad hadden, helaas weerhield ze dat er niet van om alsnog wel een kind op de wereld te zetten die nu moet leven met dat soort ouders. Die raakt hoe dan ook beschadigt in haar leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef LazyDave het volgende:
Die ''relatie'' is dus ook over, ik blijf het ontzettend sneu vinden voor het kind, die gaat dit over 20 jaar allemaal teruglezen. En waar is de verantwoording van die man, wie begint er op zijn 63ste überhaupt nog aan een kind? Hoe kan het dat die man nog vruchtbaar is?
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-WH3WWOY8-G.jpgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen wegens vage letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |