Het laatste nieuws:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:quote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Peter Jan Rens
12 hours ago
Aankomend weekend heb ik nog plaats en tijd om te presenteren! Wil jij dat ik kom stuur een privé bericht of mail naar:
Rens1media@gmail.com
En misschien tot ziens!
Liefs,
Peter Jan Rens
En misschien tot ziens!...quote:
Het is echt van een ultieme treurigheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:57 schreef piglet het volgende:
Wie heeft er nog een klusje dit weekend?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 organiseerde de sectie Economie (M&O, Businessklas) van CSG Willem de Zwijger, gastlessen Faillissement.
Peter Jan Rens, ervaringsdeskundige op het gebied van faillissementen, presenteerde deze gastlessen in diverse groepen. Aan de hand van zijn eigen faillissement, zowel zakelijk als persoonlijk, liet hij de leerlingen meereizen door de fasen die je tegenkomt tijdens een faillissement. Wat voor gevolgen kan een faillissement hebben, hoe kom je hier doorheen, hoe pak je de draad na een faillissement weer op en, heel belangrijk, hoe kun je na een faillissement weer succes gaan boeken?
Ook geinteresseerd in een gastles Financionomics,
bel met 06 - 86466703 of mail naar rens1media@gmail.com
Ik las: de opbrengst gaat deels naar de huur van de recreatiewoning en de nep-adidas spullen die ze verkopen op marktplaatsquote:Frrrens: The Social Crowd Competition
Actie: Stort een euro en help mee het gestelde doel te bereiken!
Competitie: Elke speler organiseert 20 vrienden die zo snel mogelijk ook een euro storten.
Beloning: De spelers die zijn vrienden het snels organiseert wordt beloond met een grote prijs
Juist in tijden van crisis verzamel je je vrienden en speel je Frrrens!
Frrrens is een middel om met z'n allen zaken en diensten te financieren die we nodig hebben en hiermee weer dingen mogelijk te maken, zodat we weer meer kunnen genieten van het leven.
Op die foto lijkt het net alsof die bult in z'n nek/op z'n schouder nog groter is gewordenquote:
quote:Domeinnaam financionomics.nl
Status actief
Houder M J Kristel, Finso
Administratieve contactpersoon mkristel@finso.nl
Ehhquote:Frrrens is een economisch systeem om onafhankelijk van politiek en banken nieuwe initiatieven mogelijk te maken. Met Frrrenskunnen er mooie dingen georganiseerd worden, waar de gemeenschap achter staat en wat we doen met elkaar vanuit een sociaal draagvlak met je vrienden.
quote:Mark is visionair, creatief, daadkrachtig, proactief, enthousiast, zelfstandig, pragmatisch en verliest nooit het resultaat uit het oog. Hij is in staat snel inzicht in complexe zaken te verwerven en weet deze terug te brengen tot inzichtelijke elementen die voor anderen sneller toegankelijk en herkenbaar zijn. Tevens heeft hij een sterk probleemoplossend vermogen en weet resultaten te bereiken daar waar anderen achter blijven.
De laatste tijd is hij een koploper geweest in het uitwerken van waarde proposities binnen de vernieuwende ontwikkelingen van de financiële wereld. Zijn bijdrage heeft er bijvoorbeeld voor gezorgd dat de benodigde oplossingen in de context van het "Nieuwe Bankieren" inzichtelijk werden en dat hiervoor concrete definities / specificaties voor konden worden vastgesteld.
quote:Wie wordt hier rijk van?
U, jullie....want met Frrrens worden uw idealen, aspiraties, projecten, initiatieven, zaken en goede doelen gefinancierd door vrienden en betrokkenen. Als dat gerealiseerd wordt definieer ik dat als rijk.
De links op deze pagina zijn allebei al niet meer beschikbaar (en te koop, dus als iemand Rens een oor aan wil naaien.....).quote:
Volgens mij is dit gewoon oud, want Rens1 is nog uit de Thailandtijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
De links op deze pagina zijn allebei al niet meer beschikbaar (en te koop, dus als iemand Rens een oor aan wil naaien.....).
Overigens is PJR niet de eigenaar van die site, hij is geregistreerd door deze meneer, die eigenlijk ook niets met zijn eigen site doet.
Edit: ah, dat laatste stond er al....
Het is ook gewoon een soort verkapte 'geef me al je geld, dan zeg ik gewoon dat je rijk bent omdat je veel vrienden en kennissen hebt'.quote:
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon oud, want Rens1 is nog uit de Thailandtijd
zijn dit niet de kinderen van sulleewan, zijn thaise bruid?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?
Neemt niet weg dat je wel nare streken uit kunt halen als je nu even renstv.nl registreert![]()
Ja of flink gezeik krijgtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele Finso bestaat pas sinds 2010, de registratie van die financionomics site is van 2011, dus dat is post-Thailand toch?
Neemt niet weg dat je wel nare streken uit kunt halen als je nu even renstv.nl registreert![]()
Zou me niets verbazen, is zij ook niet degene die afgebeeld is op die site?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn dit niet de kinderen van sulleewan, zijn thaise bruid?
Niet met hem maar met zijn schuldeisersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom? Hij had z'n registratie maar moeten verlengen....
Nah, het valt me eigenlijk tegen dat die dat domein nog niet gekocht hebben om hem dwars te zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet met hem maar met zijn schuldeisers
Ik dacht juist dat de Rabobank een van PJR's schuldeisers was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het valt me eigenlijk tegen dat die dat domein nog niet gekocht hebben om hem dwars te zitten.
Overigens vind ik het ook behoorlijk dubieus dat de Rabobank hier genoemd wordt als ondersteuner van het initiatief "De Zakgeldzaak", terwijl dit de googleresultaten zijn als je op Zakgeldzaak Rabobank zoekt.
Beetje magertjes voor een initiatief dat ze zouden ondersteunen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zou je zijn weekgeld dan als zakgeld kunnen zien en dan snap ik wel weer dat hij de Rabobank een van de initiatiefnemers noemt....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de Rabobank een van PJR's schuldeisers was.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd...Nou hebben mijn kinderen sowieso geen flesvoeding gehad, maar is dat kind niet veel te klein om "zelf" te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet echt een goede houding.
Het ging mij meer om hoe hard en diep dat ding die strot in is geproptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou hebben mijn kinderen sowieso geen flesvoeding gehad, maar is dat kind niet veel te klein om "zelf" te drinken?
Lijkt me niet echt een goede houding.
dát is dan wel weer vrij normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het ging mij meer om hoe hard en diep dat ding die strot in is gepropt
Daarom jong geleerd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dát is dan wel weer vrij normaal
kint?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heeft ie het niet goed begrepen, want zo krijgt t kint meer lucht binnen dan melk
kintquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kint?
doe effe snel stiekem editten
die was met intentie. Maar goed, meld t gerust in TTKquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kint?
doe effe snel stiekem editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |