Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Doet niet op mobiel.quote:
Zelfs ik snap het beetje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
Het mooie aan de liedjes van Kadhem Al-Saher is dat ze meestal standaard Arabisch zijn, dus in principe door iedereen in de Arabische wereld te verstaan
Hahahahahaha.quote:
Het stukje waar zij zingt wel meesterlijk thoughquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Ging helemaal stuk toen.
Ik ga serieus stuk. Kan me nog herinneren dat we dit zagen met de hele familie toen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het stukje waar zij zingt wel meesterlijk though
Misschien moet je niet naar de klip kijken iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga serieus stuk. Kan me nog herinneren dat we dit zagen met de hele familie toen.
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak andersquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik heb geen feeling voor Egyptische liedjes. Geen 1.
Serieus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak anders
Alles wat op MBC kwam scoorde goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak anders
SWSquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk! Had Crip laatst gepost volgens mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk ze cultureel doen. Nancy Ajram nerene yetmiyor la Trigger
Zijn zeker niet slecht. Sommige van die Mexicaanse serieus waren ook goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Je had eerst zo'n gare populaire Turkse serie op MBC, gedubbed naar Arabisch. Het beginliedje is toen naar het Arabisch vertaald door een Irakese zanger, is ook wel mooi geworden;
Vroeger was ze zo mooi.quote:
Die is ook mooi, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Je had eerst zo'n gare populaire Turkse serie op MBC, gedubbed naar Arabisch. Het beginliedje is toen naar het Arabisch vertaald door een Irakese zanger, is ook wel mooi geworden;
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk! Had Crip laatst gepost volgens mij.
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irakquote:
Hazan Zirak was zo ziek. Echt niet normaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irak
Ga slapen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wl op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wl op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Bro, je hebt slaap nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Bedankt, best leuke liedjes allemaal.quote:
Niceeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Goed idee ja.quote:
Nu dan maar slapen en morgen even na goed slapen weer kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.
Kijk morgen nog een keer.
Hoe was je vakantie btw?
slapen iddquote:
Ik weet niet of ik er een heb eigenlijk... Het is niet zo dat dit ooit is opgevallen of zo. Ik heb lenzen en ook mijn opticien heeft hier nog nooit iets over gezegd of zo. Dit is sowieso gewoon de eerste keer...zal wel moeheid zijn of zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Waarom ben je gestopt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drink al maanden niet meer.
Alcohol ald je me hoort, ik mis je soms
Mix van vele redenen.quote:
Wtf is dit?quote:
Mashallahquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drink al maanden niet meer.
Alcohol ald je me hoort, ik mis je soms
Bulletproof was een kut spel.quote:
Makkelijk te foppen idd als ze Kirca niet kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze gaan hier nog denken, waar luisteren die Turken nou allemaal naar...
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Als iemand mij een briezertje aanbiedt, zeg ik natuurlijk niet nee.
Wat doe je voor een breezertje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Interesse lieverd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Wats metjou!?quote:
Duh, kom op je moet wel gezellig doen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Voor de hoeveelste 'laatste' keer?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Laatste aflevering van Seinfeld nu op tv.
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.
Rot een end op josti
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.
Wnr gaan we samen drankje doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
De drankafdeling van de taxfree shop op de luchthavens is voor mij de hemel.
De_llias, ga je moeder lastigvallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij mag mijn kont kussen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je weet toch als je anderen beschuldigd van ongeloof als ze zichzelf moslim noemen dat de ongeloof bij jou terecht komt en jou een ongelovige maakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Die zuipen en neuken zich er op los, maar doen dat achter gesloten deuren. Wanneer iemand anders dat doet, moeten zij gelijk dood.quote:
Waar zie je me voor aan joh, gekkie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
Laat m'n moeder met rust, die heeft jou niks misdaan leeghoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De_llias, ga je moeder lastigvallen.
Hhh wat aardig! Dankjewel ^^quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet, je bent gewoon cool. Echt.
Wederom: lik mijn reet Illias.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Er zijn groepen die zich toeschrijven tot de Islaam waar bij de sunnieten een consensus is over het feit dat ze ongelovig zijn, dat is dus ook bij het geval van de baatiniyah (alevieten en soortgelijke).
Ben je niet op de hoogte van de Breezer-generatie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan joh, gekkie.
Oke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Er zijn groepen die zich toeschrijven tot de Islaam waar bij de sunnieten een consensus is over het feit dat ze ongelovig zijn, dat is dus ook bij het geval van de baatiniyah (alevieten en soortgelijke).
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Laat m'n moeder met rsst, die heeft jou niks misdaan leeghoofd.
Wel goed feest met die gasten...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zuipen en neuken zich er op los, maar doen dat achter gesloten deuren. Wanneer iemand anders dat doet, moeten zij gelijk dood.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is 'Mate'?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen jullie Mate-thee btw? Heb een keer een filmpje gezien in Syri waar ISIS-gasten Mate vinden en alles kapot gooien. "dit is wat de ongelovigen drinken en waar ze dronken van worden...blablablabla"
Shots firedx2quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.
Moest je IRL zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.
Hou je bek eens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent een leeg goedkoop Turks alevitisch breezersletje.
Wowoowowwowoowowowowowowwoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat wat drinken met zo een zemmer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.quote:
Hahahahaha wtf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel goed feest met die gasten...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
WowoowowwowoowowowowowowwoBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iine ettin...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je niet op de hoogte van de Breezer-generatie?
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent een leeg goedkoop Turks alevitisch breezersletje.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
Eerst je baard en snor scheren oke?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.
Is ook alleen maar in Syri en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.quote:
Owke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Eerst je baard en snor scheren oke?
Gaan we volgens jaar doen bij de Suikerfeest meet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook alleen maar in Syri en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.
Ik heb het 1 keer gedronken. Je wordt er wel meteen wakkerder en gefocuster van
Ilias heeft zelf geen baard en snorquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n typetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen baardgroei he.. sta je dan als wahabi of salafist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
Jij bent geen man. Een kleine penis staat niet gelijk aan man zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.
Waarom? Jij viel toch op mannen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Een kleine penis staat niet gelijk aan man zijn.
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kılda keramet olsaydı gtte ıkmazdı, luidt een mooie Turkse gezegde.
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.
Doet je moeder ook hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.
ik heb een ringbaardquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet je moeder ook hoor.
No pic.
Annesini karistirma ama be..quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet je moeder ook hoor.
No pic.
Mijn DNA is niet echt Mongools.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.
Doet ie je denken aan je pa?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.
Lekker boeiend man. Dat oordelen de hele tijd. We leven in 2014.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wel beetje Trkisch bloed, broer, of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn DNA is niet echt Mongools.
We oordelen om elkaar scherp te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker boeiend man. Dat oordelen de hele tijd. We leven in 2014.
Arnavutluk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel beetje Trkisch bloed, broer, of niet?
Rot op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
We oordelen om elkaar scherp te houden.
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriendquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
We oordelen om elkaar scherp te houden.
Bruuurrrr, je mag niet jokken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef AbdulMalik het volgende:
haha heb buite gejokt ben echt zweeterig nu pfoe pfoe zo lekker adrenalien gieren in mijn lichaam ben wel kapott ahah wie jokt nog ook buite lekker weerdje
ik jok elke dag hele tijd dag nagt breder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef AbdulMalik het volgende:
haha heb buite gejokt ben echt zweeterig nu pfoe pfoe zo lekker adrenalien gieren in mijn lichaam ben wel kapott ahah wie jokt nog ook buite lekker weerdje
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel afstand afgelegd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb net buiten gerend man. Kapot alles.
Je hebt soms gelijk, maar omdat er meerdere stromingen zijn betekent niet dat elke stroming het bij de juiste einde heeft. Dat weet jij ook wel denk ik, baard zegt niet altijd over de vroomheid van een persoon, maar baard is wel beter dan wegscheren. Net zoals dat de hoofddoek niet altijd een vroomheid van een vrouw weergeeft, maar het is beter dan niets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriend![]()
Daarbij moet je accepteren dat er meerdere stromingen binnen de Islam zijn, en meerdere denkwijzen, gebruiken, filosofien, etc. Wel of geen baard hebben zegt eigenlijk helemaal niks over vroomheid of wat dan ook. Behalve dat mannen die geen baard kunnen groeien eigenlijk vrouwen horen te zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.Mashallah Bruurrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.mashallah snor vind ik helemaal mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan niet meer roken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Niet gemeten, na een halfuur had ik het alweer gezien, lig nu te kuchen hier in mijn kamer
Barakalahu feek a bruurquote:
barakalahu feek bruur dankjahwehlquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
mashallah snor vind ik helemaal mooi
Het is niet altijd belangrijk dat ze het allemaal bij de juiste eind hebben. De ene komt tot de conclusie dat een lange baard verplicht is, de andere dat het niet nodig is, allebei zou je kunnen accepteren. Het schaadt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je hebt soms gelijk, maar omdat er meerdere stromingen zijn betekent niet dat elke stroming het bij de juiste einde heeft. Dat weet jij ook wel denk ik, baard zegt niet altijd over de vroomheid van een persoon, maar baard is wel beter dan wegscheren. Net zoals dat de hoofddoek niet altijd een vroomheid van een vrouw weergeeft, maar het is beter dan niets.
'Religieuze' lessen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek a bruur
WEYOW WAT IS MET DIE WENKIES EN DIE MAKE UP VAN DIE MEIDEN!?
A9, heet het volgens mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, is kanal 9 ook van hem?
Mashallah die zustersquote:
Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhhquote:
Ik haat jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriend![]()
Daarbij moet je accepteren dat er meerdere stromingen binnen de Islam zijn, en meerdere denkwijzen, gebruiken, filosofien, etc. Wel of geen baard hebben zegt eigenlijk helemaal niks over vroomheid of wat dan ook. Behalve dat mannen die geen baard kunnen groeien eigenlijk vrouwen horen te zijn.
It's always hard the first time.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhh
2 grote zwarte vlekken.
Wtf did i just watched?quote:
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek a bruur
WEYOW WAT IS MET DIE WENKIES EN DIE MAKE UP VAN DIE MEIDEN!?
Mashallah zo veel Taqwa in 1 video.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.
Allah heeft mij een pad gegeven. Ik moet blijkbaar undercover lopen bij de vrouwen. Wat boeit dat?quote:
Brengt je wel in hogere sferen.quote:
Ik vind het liedje wel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Brengt je wel in hogere sferen.
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, broeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
Er staan wel meer van die leerzame video's op youtube zie ik. Hamdulilah.
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uuk kaik, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?
Er vanuitgaande dat het waar is, vond het wel nice.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uuk kaik, eerlijk gezegd.
Hare Majesteit Drrşehvar Sultanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Drrşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Ik had het gezien ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Wow <3quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Drrşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Is hij een bekende ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Zegt me niets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is DE man achter de Harun Yahya boeken.
Jij bent pro schijnheiligheid?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Dat is in de Islam geen schijnheiligheid, als men een zonde pleegt hoort hij het niet aan de mensen te openbaren. Dit is wat de islam van ons vraagt. Iedereen zondigt, dat hoeven we niet de wereld laten weten.quote:
In de Islaam verberg je je goede daden net zoals je zonden.quote:
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben nu benieuwd naar de zonden van De_Ilias
Degene die doen alsof ze het meest vroom zijn doen vaak de raarste shitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?
Enig idee waarom hij niet neergehaald wordt door de Turkse overheid?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die fag beschrijft zichzelf als alim enzo, vandaar.
Hoeveel mensen heb je in Irak of Syri vermoord?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?
Weet ik niet. Maar het is niet goed om je zondes te openbaren, niemand is perfect.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Degene die doen alsof ze het meest vroom zijn doen vaak de raarste shit
Die vrouwen komen rechtstreeks van de plastische chirurg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mashallah die zusters![]()
![]()
Kan ik mij nog inschrijven voor specifiek die klas?
Zit ik daar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je in Irak of Syri vermoord?
Zijn aanhang stelt niets voor, hoor. Het zijn vooral een stel debielen waar om gelachen wordt. Maar toch hebben we op FOK! wel ons eigen Adnan Hoca-aanhanger, WorldPeaceLeader ofzo. Wat is de kans daarop, h...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
Turken zijn vanaf vandaag even raar als mocro's. Misschien raarder.
Naja.. hier dus wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
In de Islaam verberg je je goede daden net zoals je zonden.
Dus je praat niet openlijk over beiden
Zou het bij god niet weten, denk 'ach dorpsgek' mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee waarom hij niet neergehaald wordt door de Turkse overheid?
Wtf.quote:Wedstrijd
Tijdens de wedstrijd van woensdag, die Beşiktaş won met 1-2 was er racistische en anti-islamitische gejuich hoorbaar. Feyenoorders riepen massaal 'Kankerturken' en 'Allah je moeder is een h*er'. De supporters van Beşiktaş gaven daar geen gehoor aan. Wel wordt op social media gewaarschuwd op dat de spanningen kunnen oplopen bij de return in Istanbul.
Gadverdamme...quote:
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)am.html#.U9q-G4B_uGz
Ik geef gewoon de definitie van het woord schijnheiligheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je het dus geen schijnheiligheid noemen
Zit besiktas ook Istanbul?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zee
Hij noemt ook allemaal karakteristieken van mahdi op en zegt dat hij die ook allemaal heeft. Dan vragen ze hem of hij een claim doet op het zijn van de mahdi, maar dan antwoordt hij dat een moslim zo'n claim niet kan maken. Wat wel klopt, maar ga dan niet al die kenmerken op jezelf betrekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die fag beschrijft zichzelf als alim enzo, vandaar.
Ja idd. Walgelijk dat ze zich zo kunnen opwinden om een potje voetbal. En dan wordt er raar opgekeken wanneer een paar klapjosti's tijdens de pro-Gaza demonstraties racistische leuzen roepen. Deze Hollanders kunnen zich tijdens een potje voetbal niet eens bedwingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zee
'Maar Mahdi zal ook zeggen dat hij Mahdi niet is'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt ook allemaal karakteristieken van mahdi op en zegt dat hij die ook allemaal heeft. Dan vragen ze hem of hij een claim doet op het zijn van de mahdi, maar dan antwoordt hij dat een moslim zo'n claim niet kan maken. Wat wel klopt, maar ga dan niet al die kenmerken op jezelf betrekken.![]()
Mooiere chick kan je in dit topic niet vinden hoor, zelfs onder de users niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon lelijk.
That,s all.
Flashback naar Leeds United - Galatasaray.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Adnan Oktar claimt ook een Sayyid te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef De_Ilias het volgende:
Mahdi is een Arabier van Ahle bayt.... Adnan spreekt geeneens Arabisch (pseudo alim is het).
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn aanhang stelt niets voor, hoor.
Die meids in die clip waren allemaal make-up doos.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiere chick kan je in dit topic niet vinden hoor, zelfs onder de users niet.
dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die meids in die clip waren allemaal make-up doos.
Stoer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flashback naar Leeds United - Galatasaray.
Hij heeft gewoon rijke financierders. Plastische chirurgie is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel, hij heeft geld. Veel, ook nog. Zijn boek heeft-ie gratis verspreidt (5,5 kilo!), tv-zenders tot zijn beschikking, hij heeft met succes websites kunnen laten blokkeren...
Gevaarlijk.
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon rijke financierders. Plastische chirurgie is ook niet goedkoop
Joden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Misschien rijke mensen die hem ook volgen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Genoeg financierders te vinden inderdaad die zo'n clown graag islamboodschappen zien uitspreken en het belachelijk maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel, hij heeft geld. Veel, ook nog. Zijn boek heeft-ie gratis verspreidt (5,5 kilo!), tv-zenders tot zijn beschikking, hij heeft met succes websites kunnen laten blokkeren...
Gevaarlijk.
Waarom is hij een clown?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Genoeg financierders te vinden inderdaad die zo'n clown graag islamboodschappen zien uitspreken en belachelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |