Hahahahaha wtf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel goed feest met die gasten...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
WowoowowwowoowowowowowowwoBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Içine ettin...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je niet op de hoogte van de Breezer-generatie?
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent een leeg goedkoop Turks alevitisch breezersletje.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
Eerst je baard en snor scheren oke?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.
Is ook alleen maar in Syrië en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.quote:
Owke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Eerst je baard en snor scheren oke?
Gaan we volgens jaar doen bij de Suikerfeest meet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook alleen maar in Syrië en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.
Ik heb het 1 keer gedronken. Je wordt er wel meteen wakkerder en gefocuster van
Ilias heeft zelf geen baard en snorquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n typetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen baardgroei he.. sta je dan als wahabi of salafist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
Jij bent geen man. Een kleine penis staat niet gelijk aan man zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |