Laat m'n moeder met rust, die heeft jou niks misdaan leeghoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De_llias, ga je moeder lastigvallen.
Hhh wat aardig! Dankjewel ^^quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet, je bent gewoon cool. Echt.
Wederom: lik mijn reet Illias.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Er zijn groepen die zich toeschrijven tot de Islaam waar bij de sunnieten een consensus is over het feit dat ze ongelovig zijn, dat is dus ook bij het geval van de baatiniyah (alevieten en soortgelijke).
Ben je niet op de hoogte van de Breezer-generatie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan joh, gekkie.
Oke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Er zijn groepen die zich toeschrijven tot de Islaam waar bij de sunnieten een consensus is over het feit dat ze ongelovig zijn, dat is dus ook bij het geval van de baatiniyah (alevieten en soortgelijke).
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Laat m'n moeder met rsst, die heeft jou niks misdaan leeghoofd.
Wel goed feest met die gasten...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zuipen en neuken zich er op los, maar doen dat achter gesloten deuren. Wanneer iemand anders dat doet, moeten zij gelijk dood.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is 'Mate'?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen jullie Mate-thee btw? Heb een keer een filmpje gezien in Syrië waar ISIS-gasten Mate vinden en alles kapot gooien. "dit is wat de ongelovigen drinken en waar ze dronken van worden...blablablabla"
Shots firedx2quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.
Moest je IRL zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft je op deze wereld gezet.
Hou je bek eens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent een leeg goedkoop Turks alevitisch breezersletje.
Wowoowowwowoowowowowowowwoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat wat drinken met zo een zemmer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.quote:
Hahahahaha wtf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel goed feest met die gasten...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
WowoowowwowoowowowowowowwoBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Içine ettin...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je niet op de hoogte van de Breezer-generatie?
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent een leeg goedkoop Turks alevitisch breezersletje.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mate is aftreksel van de jonge blaadjes en knoppen (Portugees: erva mate; Spaans: yerba mate) van de mateplant (Ilex paraguariensis). De erva mate komt klaar voor gebruik in een mengeling van gehele en versnipperde groene blaadjes die zijn gedroogd en gezeefd. Verschillen in kwaliteit liggen vooral in de rijpheid en de fijnheid van de blaadjes. Mate heeft een bitterzoete smaak. Afhankelijk van de kwaliteit van de erva mate kan het bittere of zoete overheersen.
[ afbeelding ]
Eerst je baard en snor scheren oke?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks bby. Ik geniet er dan ook heerlijk van. Verder dan mn ass te kussen mag je niet hoor.
Is ook alleen maar in Syrië en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.quote:
Owke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Eerst je baard en snor scheren oke?
Gaan we volgens jaar doen bij de Suikerfeest meet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is ook alleen maar in Syrië en Libanon bekend. En Zuid-Amerika.
Ik heb het 1 keer gedronken. Je wordt er wel meteen wakkerder en gefocuster van
Ilias heeft zelf geen baard en snorquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n typetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen baardgroei he.. sta je dan als wahabi of salafist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ilias heeft zelf geen baard en snor![]()
Wat ben jij voor wahhabi
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
Jij bent geen man. Een kleine penis staat niet gelijk aan man zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben een MAN, natuurlijk heb ik een baard en een bijgeknipte snor. Jij hebt zeker geen Baard? Eerlijk zijn he....
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.
Waarom? Jij viel toch op mannen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Een kleine penis staat niet gelijk aan man zijn.
pic?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Kılda keramet olsaydı götte çıkmazdı, luidt een mooie Turkse gezegde.
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb een baard, maar netje getrimd en bijgehouden.
Doet je moeder ook hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.
ik heb een ringbaardquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke beter dan niets. Helaas hebben veel moslim mannen er een gewoonte van gemaakte om alles weg te scheren.
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet je moeder ook hoor.
No pic.
Annesini karistirma ama be..quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet je moeder ook hoor.
No pic.
Mijn DNA is niet echt Mongools.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.
Doet ie je denken aan je pa?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een mongool, ik negeer je gewoon denk ik.
Lekker boeiend man. Dat oordelen de hele tijd. We leven in 2014.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wel beetje Türkisch bloed, broer, of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn DNA is niet echt Mongools.
We oordelen om elkaar scherp te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker boeiend man. Dat oordelen de hele tijd. We leven in 2014.
Arnavutluk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel beetje Türkisch bloed, broer, of niet?
Rot op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
We oordelen om elkaar scherp te houden.
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriendquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
We oordelen om elkaar scherp te houden.
Bruuurrrr, je mag niet jokken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef AbdulMalik het volgende:
haha heb buite gejokt ben echt zweeterig nu pfoe pfoe zo lekker adrenalien gieren in mijn lichaam ben wel kapott ahah wie jokt nog ook buite lekker weerdje
ik jok elke dag hele tijd dag nagt bröeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef AbdulMalik het volgende:
haha heb buite gejokt ben echt zweeterig nu pfoe pfoe zo lekker adrenalien gieren in mijn lichaam ben wel kapott ahah wie jokt nog ook buite lekker weerdje
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel afstand afgelegd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb net buiten gerend man. Kapot alles.
Je hebt soms gelijk, maar omdat er meerdere stromingen zijn betekent niet dat elke stroming het bij de juiste einde heeft. Dat weet jij ook wel denk ik, baard zegt niet altijd over de vroomheid van een persoon, maar baard is wel beter dan wegscheren. Net zoals dat de hoofddoek niet altijd een vroomheid van een vrouw weergeeft, maar het is beter dan niets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriend![]()
Daarbij moet je accepteren dat er meerdere stromingen binnen de Islam zijn, en meerdere denkwijzen, gebruiken, filosofieën, etc. Wel of geen baard hebben zegt eigenlijk helemaal niks over vroomheid of wat dan ook. Behalve dat mannen die geen baard kunnen groeien eigenlijk vrouwen horen te zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.Mashallah Bruurrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal haal ik de rest weg en laat ik alleen de snor. Maja beetje verandering is goed.mashallah snor vind ik helemaal mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan niet meer roken danquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Niet gemeten, na een halfuur had ik het alweer gezien, lig nu te kuchen hier in mijn kamer
Barakalahu feek a bruurquote:
barakalahu feek bruur dankjahwehlquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
mashallah snor vind ik helemaal mooi
Het is niet altijd belangrijk dat ze het allemaal bij de juiste eind hebben. De ene komt tot de conclusie dat een lange baard verplicht is, de andere dat het niet nodig is, allebei zou je kunnen accepteren. Het schaadt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je hebt soms gelijk, maar omdat er meerdere stromingen zijn betekent niet dat elke stroming het bij de juiste einde heeft. Dat weet jij ook wel denk ik, baard zegt niet altijd over de vroomheid van een persoon, maar baard is wel beter dan wegscheren. Net zoals dat de hoofddoek niet altijd een vroomheid van een vrouw weergeeft, maar het is beter dan niets.
'Religieuze' lessen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek a bruur
WEYOW WAT IS MET DIE WENKIES EN DIE MAKE UP VAN DIE MEIDEN!?
A9, heet het volgens mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, is kanal 9 ook van hem?
Mashallah die zustersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |