Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Doet niet op mobiel.quote:
Zelfs ik snap het beetje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
Het mooie aan de liedjes van Kadhem Al-Saher is dat ze meestal standaard Arabisch zijn, dus in principe door iedereen in de Arabische wereld te verstaan
Hahahahahaha.quote:
Het stukje waar zij zingt wel meesterlijk thoughquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Ging helemaal stuk toen.
Ik ga serieus stuk. Kan me nog herinneren dat we dit zagen met de hele familie toen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het stukje waar zij zingt wel meesterlijk though
Misschien moet je niet naar de klip kijken iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga serieus stuk. Kan me nog herinneren dat we dit zagen met de hele familie toen.
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak andersquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik heb geen feeling voor Egyptische liedjes. Geen 1.
Serieus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak anders
Alles wat op MBC kwam scoorde goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze scoorde wel gigantisch in Syrie en Irak anders
SWSquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk! Had Crip laatst gepost volgens mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk ze cultureel doen. Nancy Ajram nerene yetmiyor la Trigger
Zijn zeker niet slecht. Sommige van die Mexicaanse serieus waren ook goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Je had eerst zo'n gare populaire Turkse serie op MBC, gedubbed naar Arabisch. Het beginliedje is toen naar het Arabisch vertaald door een Irakese zanger, is ook wel mooi geworden;
Vroeger was ze zo mooi.quote:
Die is ook mooi, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Je had eerst zo'n gare populaire Turkse serie op MBC, gedubbed naar Arabisch. Het beginliedje is toen naar het Arabisch vertaald door een Irakese zanger, is ook wel mooi geworden;
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk! Had Crip laatst gepost volgens mij.
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irakquote:
Hazan Zirak was zo ziek. Echt niet normaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irak
Ga slapen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wl op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wl op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Bro, je hebt slaap nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Bedankt, best leuke liedjes allemaal.quote:
Niceeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Goed idee ja.quote:
Nu dan maar slapen en morgen even na goed slapen weer kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.
Kijk morgen nog een keer.
Hoe was je vakantie btw?
slapen iddquote:
Ik weet niet of ik er een heb eigenlijk... Het is niet zo dat dit ooit is opgevallen of zo. Ik heb lenzen en ook mijn opticien heeft hier nog nooit iets over gezegd of zo. Dit is sowieso gewoon de eerste keer...zal wel moeheid zijn of zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Waarom ben je gestopt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drink al maanden niet meer.
Alcohol ald je me hoort, ik mis je soms
Mix van vele redenen.quote:
Wtf is dit?quote:
Mashallahquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drink al maanden niet meer.
Alcohol ald je me hoort, ik mis je soms
Bulletproof was een kut spel.quote:
Makkelijk te foppen idd als ze Kirca niet kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze gaan hier nog denken, waar luisteren die Turken nou allemaal naar...
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Als iemand mij een briezertje aanbiedt, zeg ik natuurlijk niet nee.
Wat doe je voor een breezertje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Interesse lieverd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Wats metjou!?quote:
Duh, kom op je moet wel gezellig doen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Voor de hoeveelste 'laatste' keer?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Laatste aflevering van Seinfeld nu op tv.
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.
Rot een end op josti
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.
Wnr gaan we samen drankje doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
De drankafdeling van de taxfree shop op de luchthavens is voor mij de hemel.
De_llias, ga je moeder lastigvallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij mag mijn kont kussen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je weet toch als je anderen beschuldigd van ongeloof als ze zichzelf moslim noemen dat de ongeloof bij jou terecht komt en jou een ongelovige maakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Die zuipen en neuken zich er op los, maar doen dat achter gesloten deuren. Wanneer iemand anders dat doet, moeten zij gelijk dood.quote:
Waar zie je me voor aan joh, gekkie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |