En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Als iemand mij een briezertje aanbiedt, zeg ik natuurlijk niet nee.
Wat doe je voor een breezertje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Interesse lieverd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Wats metjou!?quote:
Duh, kom op je moet wel gezellig doen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Voor de hoeveelste 'laatste' keer?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Laatste aflevering van Seinfeld nu op tv.
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij steunt openlijk het onthoofden van sjieeten.
Rot een end op josti
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ِAlevieten zijn de leipste van allemaal. Doe niet alsof je moslim bent.
Wnr gaan we samen drankje doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
De drankafdeling van de taxfree shop op de luchthavens is voor mij de hemel.
De_llias, ga je moeder lastigvallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij mag mijn kont kussen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je weet toch als je anderen beschuldigd van ongeloof als ze zichzelf moslim noemen dat de ongeloof bij jou terecht komt en jou een ongelovige maakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Die zuipen en neuken zich er op los, maar doen dat achter gesloten deuren. Wanneer iemand anders dat doet, moeten zij gelijk dood.quote:
Waar zie je me voor aan joh, gekkie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als je daar 'hand- en spandiensten' voor moet verrichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |