quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk! Had Crip laatst gepost volgens mij.
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irakquote:
Hazan Zirak was zo ziek. Echt niet normaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg als oude liedjes uit Zuid-Irak
Ga slapen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wél op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ben nu echt super duper moe en uitgeput. Merkte net op cam dat ik scheel keek toen ik met mn ogen helemaal naar rechts boven gingWTF even gecheckt of het bedrog was door een foto te maken met een flits zodat er witte puntjes komen op mn ogen die precies op de pupil moeten komen. Als ik vooruit kijk niks aan de hand... helemaal naar rechts- of linksboven is 't licht op 't ene oog wél op de pupil maar op de andere meer op de iris
![]()
Nog nooit heeft iemand gezegd dat ik scheel kijk. en nog nooit heb ik dit eerder bij mezelf gezienKan dit komen omdat ik vandaag maar 2/3 uur heb geslapen en moest vliegen en dat ik nu heel moe ben? Schrik er wel even van...
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Bro, je hebt slaap nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Bedankt, best leuke liedjes allemaal.quote:
Niceeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
SuperUsefulMan6 maanden geleden
is he purposely dressed like Aladdin?
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef darkmond het volgende:
![]()
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Goed idee ja.quote:
Nu dan maar slapen en morgen even na goed slapen weer kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal te maken heb dat je moe bent. Vaak kan 1 van je ogen dat niet meer aan.
Kijk morgen nog een keer.
Hoe was je vakantie btw?
slapen iddquote:
Ik weet niet of ik er een heb eigenlijk... Het is niet zo dat dit ooit is opgevallen of zo. Ik heb lenzen en ook mijn opticien heeft hier nog nooit iets over gezegd of zo. Dit is sowieso gewoon de eerste keer...zal wel moeheid zijn of zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lui oog? Dat komt naar voren bij vermoeidheid.
En als je dronken bent
Waarom ben je gestopt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Drink al maanden niet meer.
Alcohol ald je me hoort, ik mis je soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |