Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhhquote:
Ik haat jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriend![]()
Daarbij moet je accepteren dat er meerdere stromingen binnen de Islam zijn, en meerdere denkwijzen, gebruiken, filosofieën, etc. Wel of geen baard hebben zegt eigenlijk helemaal niks over vroomheid of wat dan ook. Behalve dat mannen die geen baard kunnen groeien eigenlijk vrouwen horen te zijn.
It's always hard the first time.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhh
2 grote zwarte vlekken.
Wtf did i just watched?quote:
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek a bruur
WEYOW WAT IS MET DIE WENKIES EN DIE MAKE UP VAN DIE MEIDEN!?
Mashallah zo veel Taqwa in 1 video.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.
Allah heeft mij een pad gegeven. Ik moet blijkbaar undercover lopen bij de vrouwen. Wat boeit dat?quote:
Brengt je wel in hogere sferen.quote:
Ik vind het liedje wel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Brengt je wel in hogere sferen.
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, broeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
Er staan wel meer van die leerzame video's op youtube zie ik. Hamdulilah.
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uçuk kaçik, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?
Er vanuitgaande dat het waar is, vond het wel nice.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uçuk kaçik, eerlijk gezegd.
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Ik had het gezien ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Wow <3quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Is hij een bekende ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Zegt me niets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is DE man achter de Harun Yahya boeken.
Jij bent pro schijnheiligheid?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
Dat is in de Islam geen schijnheiligheid, als men een zonde pleegt hoort hij het niet aan de mensen te openbaren. Dit is wat de islam van ons vraagt. Iedereen zondigt, dat hoeven we niet de wereld laten weten.quote:
In de Islaam verberg je je goede daden net zoals je zonden.quote:
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben nu benieuwd naar de zonden van De_Ilias
Degene die doen alsof ze het meest vroom zijn doen vaak de raarste shitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?
Enig idee waarom hij niet neergehaald wordt door de Turkse overheid?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die fag beschrijft zichzelf als alim enzo, vandaar.
Hoeveel mensen heb je in Irak of Syrië vermoord?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand z'n zondes willen weten?
Weet ik niet. Maar het is niet goed om je zondes te openbaren, niemand is perfect.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Degene die doen alsof ze het meest vroom zijn doen vaak de raarste shit
Die vrouwen komen rechtstreeks van de plastische chirurg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mashallah die zusters![]()
![]()
Kan ik mij nog inschrijven voor specifiek die klas?
Zit ik daar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je in Irak of Syrië vermoord?
Zijn aanhang stelt niets voor, hoor. Het zijn vooral een stel debielen waar om gelachen wordt. Maar toch hebben we op FOK! wel ons eigen Adnan Hoca-aanhanger, WorldPeaceLeader ofzo. Wat is de kans daarop, hè...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
Turken zijn vanaf vandaag even raar als mocro's. Misschien raarder.
Naja.. hier dus wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
In de Islaam verberg je je goede daden net zoals je zonden.
Dus je praat niet openlijk over beiden
Zou het bij god niet weten, denk 'ach dorpsgek' mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee waarom hij niet neergehaald wordt door de Turkse overheid?
Wtf.quote:Wedstrijd
Tijdens de wedstrijd van woensdag, die Beşiktaş won met 1-2 was er racistische en anti-islamitische gejuich hoorbaar. Feyenoorders riepen massaal 'Kankerturken' en 'Allah je moeder is een h*er'. De supporters van Beşiktaş gaven daar geen gehoor aan. Wel wordt op social media gewaarschuwd op dat de spanningen kunnen oplopen bij de return in Istanbul.
Gadverdamme...quote:
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.turks.nl/nieuw(...)am.html#.U9q-G4B_uGz
Ik geef gewoon de definitie van het woord schijnheiligheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je het dus geen schijnheiligheid noemen
Zit besiktas ook Istanbul?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zee
Hij noemt ook allemaal karakteristieken van mahdi op en zegt dat hij die ook allemaal heeft. Dan vragen ze hem of hij een claim doet op het zijn van de mahdi, maar dan antwoordt hij dat een moslim zo'n claim niet kan maken. Wat wel klopt, maar ga dan niet al die kenmerken op jezelf betrekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die fag beschrijft zichzelf als alim enzo, vandaar.
Ja idd. Walgelijk dat ze zich zo kunnen opwinden om een potje voetbal. En dan wordt er raar opgekeken wanneer een paar klapjosti's tijdens de pro-Gaza demonstraties racistische leuzen roepen. Deze Hollanders kunnen zich tijdens een potje voetbal niet eens bedwingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tyfus Feyenoorders zaten gisteren ook de heletijd te schelden. Laat ze maar eens zo stoer doen in Istanbul, dan liggen ze zo in de zee
'Maar Mahdi zal ook zeggen dat hij Mahdi niet is'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt ook allemaal karakteristieken van mahdi op en zegt dat hij die ook allemaal heeft. Dan vragen ze hem of hij een claim doet op het zijn van de mahdi, maar dan antwoordt hij dat een moslim zo'n claim niet kan maken. Wat wel klopt, maar ga dan niet al die kenmerken op jezelf betrekken.![]()
Mooiere chick kan je in dit topic niet vinden hoor, zelfs onder de users niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon lelijk.
That,s all.
Flashback naar Leeds United - Galatasaray.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Adnan Oktar claimt ook een Sayyid te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef De_Ilias het volgende:
Mahdi is een Arabier van Ahle bayt.... Adnan spreekt geeneens Arabisch (pseudo alim is het).
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn aanhang stelt niets voor, hoor.
Die meids in die clip waren allemaal make-up doos.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiere chick kan je in dit topic niet vinden hoor, zelfs onder de users niet.
dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die meids in die clip waren allemaal make-up doos.
Stoer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flashback naar Leeds United - Galatasaray.
Hij heeft gewoon rijke financierders. Plastische chirurgie is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel, hij heeft geld. Veel, ook nog. Zijn boek heeft-ie gratis verspreidt (5,5 kilo!), tv-zenders tot zijn beschikking, hij heeft met succes websites kunnen laten blokkeren...
Gevaarlijk.
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon rijke financierders. Plastische chirurgie is ook niet goedkoop
Joden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Misschien rijke mensen die hem ook volgen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Genoeg financierders te vinden inderdaad die zo'n clown graag islamboodschappen zien uitspreken en het belachelijk maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bedoel, hij heeft geld. Veel, ook nog. Zijn boek heeft-ie gratis verspreidt (5,5 kilo!), tv-zenders tot zijn beschikking, hij heeft met succes websites kunnen laten blokkeren...
Gevaarlijk.
Waarom is hij een clown?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Genoeg financierders te vinden inderdaad die zo'n clown graag islamboodschappen zien uitspreken en belachelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |