Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uçuk kaçik, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?
Er vanuitgaande dat het waar is, vond het wel nice.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Maar los van de verteller, vind ik wat er verteld wordt ook wat uçuk kaçik, eerlijk gezegd.
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is wel oke. Was een princes toch?
Hare Majesteit Rania
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Ik had het gezien ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Wow <3quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hare Majesteit Dürrüşehvar Sultan
[ afbeelding ]
Is hij een bekende ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is ook nog Zionist trouwens...
Zegt me niets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is DE man achter de Harun Yahya boeken.
Jij bent pro schijnheiligheid?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef De_Ilias het volgende:
Tfoe Tfoe Tfoe op "moslims" die er openlijk vooruit komen dat ze drinken, houdt het dan tenminste geheim. Wat wordt er zo makkelijk gedaan bij het openbaren van zondes tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |