Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhhquote:
Ik haat jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
In deze setting is het echt niet om elkaar scherp te houden vriend![]()
Daarbij moet je accepteren dat er meerdere stromingen binnen de Islam zijn, en meerdere denkwijzen, gebruiken, filosofieën, etc. Wel of geen baard hebben zegt eigenlijk helemaal niks over vroomheid of wat dan ook. Behalve dat mannen die geen baard kunnen groeien eigenlijk vrouwen horen te zijn.
It's always hard the first time.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallahi ik schrok toen ik die make up van dat meisje met hoofddoek zag. hhhhhhhhhhh
2 grote zwarte vlekken.
Wtf did i just watched?quote:
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Barakalahu feek a bruur
WEYOW WAT IS MET DIE WENKIES EN DIE MAKE UP VAN DIE MEIDEN!?
Mashallah zo veel Taqwa in 1 video.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn vrome zusters; niet oordelen op uiterlijk.
Allah heeft mij een pad gegeven. Ik moet blijkbaar undercover lopen bij de vrouwen. Wat boeit dat?quote:
Brengt je wel in hogere sferen.quote:
Ik vind het liedje wel leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Brengt je wel in hogere sferen.
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Astaghfirullahquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
TM, vergeet even wie het vertelt, maar, ken je het verhaal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, broeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tmi. Ik hoef niet te weten dat je nu een tent in je broek hebt.
Leerzaam? Wat zeiden ze allemaal? Heb geluid uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
Er staan wel meer van die leerzame video's op youtube zie ik. Hamdulilah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |